Mitä kreationisti ajattelee nähdessään tällaisen valoilmiön?
http://yle.fi/uutiset/oululaiskuvaajan_otos_julkaistiin_nasan_verkkosivulla__katso_kuva_valopilareista_taivaalla/7000361
Valoja taivaalla
4
<50
Vastaukset
- Creatio
Minulle tuo on merkki siitä, että loppu on lähellä.
TV:ssä esitetty dokumenttisarja "4400" kuvasi yllättävän samannäköistä tapahtumaa USA:ssa:
http://www.garret-dillahunt.net/wp-content/uploads/2009/04/The-4400.jpg- Hiski+naapurin.kissa
Hyvin valaisevaa. Eikö käy mielessä että asialle voisi olla maallisempikin selitys?
- spällymälöö
Voi hyvä tavaton (en kehtaa sanoa muullakaan tavalla). Ihme sfääreissä nuo kretujen ajatukset liikkuu.
- jyri..-,
Onhan noita nähty .
Eivät nuo ole revontulia, vaan kyseessä on paikallinen sumun ja valon aikaansaama ilmiö tyynellä säällä jolloin Keravanjoesta nousee sumupilvi korkealle Tikkurilan yläpulolelle ja kun siihen osuu rannanmyötäisen kävelytien valaisimien valon kajo, niin syntyy valopilareita.
Yllättävän korkeita vaikka itse vallaisinpylvään valo on suunnattu maahan päin. Nuo valaisinpylväät ovat kuitenkin suhteellisen kaukana muista valoista ja kun sumu ei ole vielä levittäytynyt laajemmalle alueelle niin näkymä on avauksen kuvan kaltainen. Kun ensi kerran ne näin vuosia sitten niin arvelin että joku on tuonut paikalle valonheittimiä, mutta niin ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911