Lapseton 40.v ikisinkku mietityttää sinkun tuttavapiiriä

Astata

Sosiaalinen ja pidetty veljeni on lapseton ja yli 40 vuotias.
Viimeisestä pitkästä seurustelusta on aikaa monta vuotta.
Minulle tämä nyt ok, mutta veljeni puolesta harmittaa että tiedän että yhteiset tuttavat ja sukulaiset pohtivat tätä elämäntyyliä. Leimautuu homoksi jne.
En ole kiinnostunut hänen seksuaalisesta suuntautumisesta, minulle on samantekevää vaikka olisikin jokin muu kuin hetero.

Minulla on aikalailla sama elämäntilanne kuin veljellä, paitsi että olen eronnut nainen ja minulla on lapsia. Kysyinkin näiltä samoilta ihmettelijöiltä, että olenko mä sitten lepakko tuon saman teorian mukaan. Kuulemma en ole ollenkaan. Onko niin, että jos on lapseton sinkku niin saa epäilijät riesakseen?
Oikein harmittaa veljen puolesta nämä yksinkertaisten ihmisten utelut.

108

3271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.V.

Tjaah, itse olen 35v miespuolinen ikisinkku.
      Eipä ole vielä homoksi haukuttu. Joskus vuosia sitten on tullut suvun puolelta vihjailuja, että voisin etsiä itselleni naista, mutta ovat kai ajan myötä tajunneet, että olen toivoton tapaus. Minkä sille voi, jos kukaan ei kiinnostu?

• ööää

Usein nuo tuollaiset ihmettelijät ja kyselijät eivät tajua, että vaikka kyseessä olisi ihan hyväntahtoista uteliaisuutta niin he saattavat kääntää veistä haavassa moisilla uteluillaan. Jos joku ei yrityksistänsä huolimatta ole kumppania itsellensä löytänyt niin moiset kyselyt vain saavat olon entistä arvottomammaksi.

Tietenkin aina on sekin mahdollisuus, että esim aloittajan esimerkissä ko henkilö on elämäänsä juuri tuollaisena tyytyväinen eikä asia muille kuulu.

• Yksin hiljaisuudessa

Nimenomaan noin. Todellakin.

Se on todella masentavaa huomata kerta toisensa jälkeen, ettei tule koskaan riittämään ihmisille ihan omana itsenään.

Vaikka olisi itse iloinen siitä että näkee pitkästä aikaa jotain ihmisiä, niin mieli muuttuu aika nopeasti surulliseksi kun ensimmäiset kysymykset ovat että onko nyt jo vaimo ja lapsia hankittuna. Et siis ole riittävä ihan sellaisenaan, ilman naista tai lapsia.

Yksinäinen lapseton mies on pelkkä hylkiö tässä yhteiskunnassa. Ei mitkään homoepäilyt haittaa, kun tietää itse onko sellainen vai ei, mutta sellainen jatkuva vähättely kyllä haittaa. Olet aina jotenkin vähemmän kiinnostava ja arvoton verrattuna pariutuneisiin.

Aloittajan siunaus on se, että on jo lapsia. Lapsiperheet kuitenkin hyväksytään aina ja heistä pidetään aina huolta, oli sitten perinteiden ydinperhe tai yh-perhe.

• elämäänsätyytyväinen
        Yksin hiljaisuudessa kirjoitti:

Nimenomaan noin. Todellakin.

Se on todella masentavaa huomata kerta toisensa jälkeen, ettei tule koskaan riittämään ihmisille ihan omana itsenään.

Vaikka olisi itse iloinen siitä että näkee pitkästä aikaa jotain ihmisiä, niin mieli muuttuu aika nopeasti surulliseksi kun ensimmäiset kysymykset ovat että onko nyt jo vaimo ja lapsia hankittuna. Et siis ole riittävä ihan sellaisenaan, ilman naista tai lapsia.

Yksinäinen lapseton mies on pelkkä hylkiö tässä yhteiskunnassa. Ei mitkään homoepäilyt haittaa, kun tietää itse onko sellainen vai ei, mutta sellainen jatkuva vähättely kyllä haittaa. Olet aina jotenkin vähemmän kiinnostava ja arvoton verrattuna pariutuneisiin.

Aloittajan siunaus on se, että on jo lapsia. Lapsiperheet kuitenkin hyväksytään aina ja heistä pidetään aina huolta, oli sitten perinteiden ydinperhe tai yh-perhe.

aivan niin....myös lapseton sinkku nainen alkaa olla tietyn ikäisenä arvoton suvun silmissä ja se ikä on yli 30-vuotias. Voiko enää ulkopuolisemmaksi tuntea itsensä kun suvussa tupsahtelee vauvauutisia nuoremmilta ja itse kohtaat tahtomattasi pelimiehiä tai muita k-päitä. Ja vaikka siis olisit itse onnellisin yksin niin suvulle se on pettymys. Ja vanhemmille se voi olla pettymys. Emmekö saakaan lastenlasta? Ja ne,joille näitä onnellisia perheuutisia satelee,saavat sitten iloiset onnittelut kaiken lisäksi. Onneton sinkku saa vaan vihaisen mulkaisun :).

• Huomattu on

Usein kyllä myös on niin, että tällainen mies on tosiaan homo.

• Useimmiten taitaa kuitenkin olla niin, että tällainen mies on yksinkertaisesti liian huono naisille johtuen nyky-yhteiskunnan tilasta.

• -OTK-

Jos et ole huomannut, niin kaapissa olevat homot ovat yleensä naisen kanssa naimisissa. Vain heteromiehet jäävät yksin.

• candida Z

Palstan taso on kyl surkea, haisee toikin mielipide kuin navetassa.

• LTK

Monen miehen oma äiti on usein hieman sokea todellisuudelle. Monasti äidit kuvittelevat että se oma poika on aivan todellinen kultakimpale ja kuinka naiset parveilevat oman pojan ympärillä. Todellisuudessa se oma poika saatta kuitenkin olla täysin mitäänsanomaton mies, josta kukaan nainen ei ole tippaakaan kiinnostunut.

• Ghxj.lkoij

Eikä vain äidit, vaan yhtä sokeita ovat myös siskot, tädit jne - kulkee suvussa.

• että yritä siinä sit
        Ghxj.lkoij kirjoitti:

Eikä vain äidit, vaan yhtä sokeita ovat myös siskot, tädit jne - kulkee suvussa.

Kotona puhelias ja rento mies, muussa seurassa on enimmäkseen hiljaa. Syystä että aina kun avaa suunsa, aiheuttaa kummastusta tai myötähäpeää jutuillaan. Omat vanhemmat ja sukulaiset eivät näe mitään erikoista.

• ätmi
        Ghxj.lkoij kirjoitti:

Äidit voivat olla sokeita, mutta siskoista ja muista en sellaista heti usko. Päinvastoin ajattelen että he TAHALLAAN kieltäytyvät näkemästä todellisuuden raakaa puolta - koska joutuisivat he siinä samalla ottamaan osan vastuusta itselleen!

• candida Z

Saattaa tosiaan olla laiska ja naisille ilkeä, tasa - arvoon kykenemätön. Sellainen on yllättävän yleistä!

Isäänsä tullut.

• Joku vaan

Ja varmasti kyse on myöskin siitä, että totta kai sitä oma äiti haluaa pojalleen pelkkää hyvää. Ja kun on aina rakastanut ehdoitta poikaansa, niin ei sitä tajua, että miksi naiset eivät muka kiinnostuisi. Mutta kun se äitisuhde onkin ihan eri asia kuin joku seurustelusuhde.

Kyllähän minunkin äitini näkee minut aivan eri tavalla kuin minä itse ja muut ihmiset. Eipä oikeastaan mitään samaa ole niissä ajatuksissa. Kehuu, vaikkei mitään kehumisen aihetta ole, luulee poikansa saavuttavan jossakin asiassa jotakin, vaikka kyse on pelkästä perusasiasta, jne.

Sitä on sukulaissuhteiden kautta todellakin sokea asioille. Vaikka näkisi toisten ihmisten tekevän suurempia asioita, niin sitä vain näkee niiden sukulaisten asiat suurempina.

Ja äidille se oma poika on todellakin se kultakimpale, jota monesti rakastetaan ehdoitta. Mutta kun se ei menekkään sitten muiden ihmisten kohdalla niin.

• eräs lukija

Hyvä että edes ne äidit rakastaa.

Mut toivottavasti eivät rakasta liikaa ja pidä poikiaan mammanpojan roolissa, kun jos se on ainoa rooli, jonka naiseen oppivat, niin sitten katkeroituvat, kun naisista ei niiksi täydellisiksi mammoiksi olekaan (vrt. peris).

• Joku vaan

Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut hoivaavista naisista. Pidän asioistani ja itsestäni sen verran hyvää huolta, että risoo vain, kun joku olisi koko ajan paapomassa.

Ylipäätään, mitä huolehtivampi nainen, mitä enemmän puhuu huolehtivalla äänellä, jne. niin sitä vastenmielisempi nainen. En ole koskaan jaksanut sellaista. Töissä muutama sellainen työkaveri ja ovat kyllä niin raivostuttavaa porukkaa.

Samaten yksi naispuolinen tuttu töistä, muutaman vuoden minua nuorempi. Verenpaine nousee äkkiä huippulukemiin, kun kuulenkin sen herttaisen äänen ja puhetyylin. En tiedä, niin raivostuttavan kuuloista. Sitten hymyilee ujosti, kyselee kuulumisia hellästi, jne. Pitäisi sen turpansa kiinni, ihan oikeasti.

Oma äitini aivan samanlainen, kun olen siitä asiasta huomauttanut, niin on vähentänyt sitä huolehtimista selkeästi. Mutta on siinä saanut töitäkin tehdä sen eteen. Kymmenen vuotta on mennyt kevyesti siinä touhussa.

Voi tosin olla, että naiset herkästi huomaavat itsessäni jotain, mitä en itse tajua. Ehkä näytän sitten sellaiselta, joka jatkuvasti tarvitsee paapoamista. Itse kuitenkin siivoan kämppäni, tiskaan, pyyhin pölyt, pesen pyykit, jne. koska minun tarvitsee tehdä niin. En ole koskaan missään vaiheessa pyytänyt, enkä tarvinnut äitini apua, vaikka hän sitä koko ajan on tyrkyttänyt. Minua vain suoraan sanoen vituttaa sellainen hyysääminen, ihan kuin aikuinen ihminen ei osaisi itse tehdä asioita.

Itseäni suuresti ihmetyttää, miten aikuiset miehet voivat edes ajatuksissaan haluta mitään hoivaavia naisia. Eihän siinä hoivaamisessa ole yhtään mitään seksikästä, ei yhtään mitään. Sanotaan, että mies haluaa äitinsä näköisen ja oloisen naisen. Ja sellaisen kanssa pitäisi sitten haluta seksiä vai? Hyi helvetti!!!

• 7t7t78587

Saat toki olla omaa mieltäsi ja varmasti löydät sinulle sopivan naisen. Mutta se mitä sun pitää vielä oppia ymmärtämään, on ettei kaikki herttaisella äänellä puhuvat suinkaan halua hoivata sinua, et sinä ole kaikkien maailman napa, vaikka he kysyisivätkin mitä sinulle kuuluu. Pelkäät selkeästi että sinua ei arvosteta ja että sinua säälitään, miksi? Kyllä ihmisten ihan normaaliin käytökseen kuuluu kuulumisten kysely, ystävällisyyskin ja joskus vähän empatia ja huolehtiminen. Miksi pelkäät niin kovasti, että sinua heti pidetään kyvyttömänä, jos joku tekee niin. Koska se selkeästi koskee kaikkia, et osaa jotenkin rajoittaa sitä yhtään etkä suoda muille omana itsenään olemista.
        Sillä siinä kun sinulla on oikeus olla oma itsesi, kylmäkin jos haluat, on muillakin oikeus olla oma itsensä.

Kuka sinä olet sitä arvostelemaan ja arvioimaan ja mitä hemmetin ajatuksen lukijoita kaikkien muiden pitäisi olla, tajuta otsastasi miten sinulle kuuluu puhua, että tunnet itsesi tosi mieheksi?
        Ymmärrän, että äidin hyysääminen alkaa ärsyttää jossain vaiheessa ja sen kuuluukin, mutta kun todellinen itsenäistyminen on tapahtunut, ei tarvitse enää suuttua, osaa torjua jo kohteliaastikin. No, joskus kai kaikki suuttuu, mutta jos jo työkaverin puhetyylin takia verenpaine nousee (eikä voi ottaa vähääkään huumorilla) on itsetunto ja itsevarmuus aika surkeissa kantimissa: ja ilmeisesti siis itsekin epäilet kuitenkin itsenäisyyttäsi. Vai oletko yli-itsenäinen sitä todistellaksesi etkä oikeasta rennosta halustasi?

On olemassa huolehtiminen ja holhoaminen, etkä selkeästi erota niitä toisistaan.
        On olemassa välittäminen ja sääliminen, etkä erota niitäkään.
        Ei sinun tarvitsekaan ottaa ylimääräistä huolenpitoa vastaan, mutta voisit ottaa hieman rennommin. Ja suoda myös muille vapauden olla erilaisia kuin sinä.
        Mutta ensin pitää hyväksyä itsensä, että voi hyväksyä muut. Vikoineen kaikkineen.

PS. Minäkään en ymmärrä kyllä sitä äidin etsimistä.

• ööää
        7t7t78587 kirjoitti:

Saat toki olla omaa mieltäsi ja varmasti löydät sinulle sopivan naisen. Mutta se mitä sun pitää vielä oppia ymmärtämään, on ettei kaikki herttaisella äänellä puhuvat suinkaan halua hoivata sinua, et sinä ole kaikkien maailman napa, vaikka he kysyisivätkin mitä sinulle kuuluu. Pelkäät selkeästi että sinua ei arvosteta ja että sinua säälitään, miksi? Kyllä ihmisten ihan normaaliin käytökseen kuuluu kuulumisten kysely, ystävällisyyskin ja joskus vähän empatia ja huolehtiminen. Miksi pelkäät niin kovasti, että sinua heti pidetään kyvyttömänä, jos joku tekee niin. Koska se selkeästi koskee kaikkia, et osaa jotenkin rajoittaa sitä yhtään etkä suoda muille omana itsenään olemista.
        Sillä siinä kun sinulla on oikeus olla oma itsesi, kylmäkin jos haluat, on muillakin oikeus olla oma itsensä.

Kuka sinä olet sitä arvostelemaan ja arvioimaan ja mitä hemmetin ajatuksen lukijoita kaikkien muiden pitäisi olla, tajuta otsastasi miten sinulle kuuluu puhua, että tunnet itsesi tosi mieheksi?
        Ymmärrän, että äidin hyysääminen alkaa ärsyttää jossain vaiheessa ja sen kuuluukin, mutta kun todellinen itsenäistyminen on tapahtunut, ei tarvitse enää suuttua, osaa torjua jo kohteliaastikin. No, joskus kai kaikki suuttuu, mutta jos jo työkaverin puhetyylin takia verenpaine nousee (eikä voi ottaa vähääkään huumorilla) on itsetunto ja itsevarmuus aika surkeissa kantimissa: ja ilmeisesti siis itsekin epäilet kuitenkin itsenäisyyttäsi. Vai oletko yli-itsenäinen sitä todistellaksesi etkä oikeasta rennosta halustasi?

On olemassa huolehtiminen ja holhoaminen, etkä selkeästi erota niitä toisistaan.
        On olemassa välittäminen ja sääliminen, etkä erota niitäkään.
        Ei sinun tarvitsekaan ottaa ylimääräistä huolenpitoa vastaan, mutta voisit ottaa hieman rennommin. Ja suoda myös muille vapauden olla erilaisia kuin sinä.
        Mutta ensin pitää hyväksyä itsensä, että voi hyväksyä muut. Vikoineen kaikkineen.

PS. Minäkään en ymmärrä kyllä sitä äidin etsimistä.

Mikään ei ole ikisinkun korvissa yhtä ärsyttävä lause kuin tuo, että "varmasti löydät naisen" vaikka moinen onkin varmasti ihan vilpittömästi ja hyvää onnea toivottaen lausuttukin niin kun naisettomuus muuttuu krooniseksi niin tuollainen lause kuulostaa silkalta vittuilulta koska itse tietää, että ei todellakaan tule mitään naista löytämään.

• Vinkiks vaan

"Voi tosin olla, että naiset herkästi huomaavat itsessäni jotain, mitä en itse tajua. "

Mulle tulee naisena heti mieleen, et jonkinlainen kylmäkiskoisuus, mikä voi olla naisista tosi ahdistavaa. Eli sen sijaan, että naiset tulkitsisivat sen niin että haluut olla rauhassa, ne ahdistuu sun esim. työpaikalla luomasta kylmästä ja torjuvasta ilmapiiristä ja yrittää saada sitä mukavammaksi olemalla sulle entistäkin ystävällisempi. Eli voi olla, että kyse ei oo lainkaan susta tai sun rajojen ylittämisestä, vaan yleisestä ilmapiiristä.

Toisesta huolehtiminen ON yksi välittämisen osoittamisen muoto myös aikuisten ihmisten välillä. Se ei tarkoita, että toinen ei osais tehdä asioita itse, vaan se on yhteinen leikki, jossa molemmat (sekä huolenpidon kohde, että huolenpitäjä) saavat mielihyvää. Roolit voi vaihtua, eikä ne ole sidottu sukupuoleen, vaikka naisilta useammin sitä huolenpitäjän roolia odotetaankin. Tai miehilltä ja naisilta erilaisia huolenpitäjän rooleja. Ei kaikkien tarvii kaikesta pitää, mutta oma elämä helpottuu, kun ymmärtää että muista tuollainen voi olla kivaa eikä oo tarkoitettu sulle loukkaukseksi.

• ööää kirjoitti:

Mikään ei ole ikisinkun korvissa yhtä ärsyttävä lause kuin tuo, että "varmasti löydät naisen" vaikka moinen onkin varmasti ihan vilpittömästi ja hyvää onnea toivottaen lausuttukin niin kun naisettomuus muuttuu krooniseksi niin tuollainen lause kuulostaa silkalta vittuilulta koska itse tietää, että ei todellakaan tule mitään naista löytämään.

Mistä sitä muka itse voi niin varmasti tietää, ettei voisi joskus naista löytää? Sitä kun voi ihan hyvin päästä parisuhteeseen vaikka vanhempanakin, koska ei se ole mikään pakko ja välttämättömyys seurustella heti parikymppisenä.

• ööää
        DarkFear kirjoitti:

Mistä sitä muka itse voi niin varmasti tietää, ettei voisi joskus naista löytää? Sitä kun voi ihan hyvin päästä parisuhteeseen vaikka vanhempanakin, koska ei se ole mikään pakko ja välttämättömyys seurustella heti parikymppisenä.

Jotkut asiat nyt vain tietää.

• ööää kirjoitti:

Jotkut asiat nyt vain tietää.

Miten niin tietää? Ne on vaan niitä tämän palstan kapeakatseisten kirjoittajien juttuja, että kaikkien pitäisi seurustella jo teini-ikäisenä tai viimeistään heti parikymppisenä, ettei jäisi ilman naista koko loppuelämäkseen. Kuitenkin parhaat nuoruusvuodet on edessä vasta kolmenkympin jälkeen, joten silloin ehtii myös vielä hyvin löytämään sen naisen ja parisuhteen.

• ööää
        DarkFear kirjoitti:

Miten niin tietää? Ne on vaan niitä tämän palstan kapeakatseisten kirjoittajien juttuja, että kaikkien pitäisi seurustella jo teini-ikäisenä tai viimeistään heti parikymppisenä, ettei jäisi ilman naista koko loppuelämäkseen. Kuitenkin parhaat nuoruusvuodet on edessä vasta kolmenkympin jälkeen, joten silloin ehtii myös vielä hyvin löytämään sen naisen ja parisuhteen.

Minulla on kolmekymppiä jo kaukana takanapäin eikä ole ketään ollut. Jossain vaiheessa elämässä alkaa jo lakata edes haluamasta jotakin mitä ei ole ikinä saanut. Kyllä minä vaan tiedän että näin menee elämä jatkossakin.

• ööää kirjoitti:

Minulla on kolmekymppiä jo kaukana takanapäin eikä ole ketään ollut. Jossain vaiheessa elämässä alkaa jo lakata edes haluamasta jotakin mitä ei ole ikinä saanut. Kyllä minä vaan tiedän että näin menee elämä jatkossakin.

No veikkaan kyllä silti, että oot varmaan kuitenkin vielä suht nuori, vaikka niistä kolmekymppisistä olisikin jo aikaa, sillä joka tapauksessa se nuoruusikä kestää kuitenkin yli neljäkymppiseksi asti ja silloinkin sitä ollaan vasta varhaiskeski-ikäisiä.

Mutta ei kai sitä mikään estä, että jos onnistuisi löytämään sen kumppanin vaikka keski-ikäisenä, eli joskus viiskymppisenä.

• ööää
        DarkFear kirjoitti:

No veikkaan kyllä silti, että oot varmaan kuitenkin vielä suht nuori, vaikka niistä kolmekymppisistä olisikin jo aikaa, sillä joka tapauksessa se nuoruusikä kestää kuitenkin yli neljäkymppiseksi asti ja silloinkin sitä ollaan vasta varhaiskeski-ikäisiä.

Mutta ei kai sitä mikään estä, että jos onnistuisi löytämään sen kumppanin vaikka keski-ikäisenä, eli joskus viiskymppisenä.

Lopeta nyt jo tuo lässytys. Minun kohdalla juna meni eikä uutta ole tulossa. Minun kohdallani tilanne on jo sekin että ne ketä saattaisin saadakin niin tuskin itse haluaisin. Joten kyllä tämä tapaus on paketoitu.

• Shit happens

Siskona ihmettelet varmasti onko veljesi homo vai miksei oletettavasti kunnollisella miehellä ole naista vielä nelikymppisenä.. Itse veikkaan, että veljesi on naisten silmissä atm tai korkeintaan ktm ja näin ollen veljesi ei vain kiinnosta naisia. Se nyt vaan on perseestä, ettei tavallinen, asiansa kunnialla hoitava suomalainen mies löydä enää kumppania, vaan naiset on kaikenlaisten jännäretkujen ja pelimiesten perään.

• Olen aloittaja

Mä olen tuo alkuperäinen kirjoittaja ja lukenut vasta tänään kaikki viestit. Kiitos kaikille niistä. Veljeni nyt toimii tässä esimerkki tapauksena, mutta tosiaankin nuo toisten elämäntyyliä arvostelevat tuntuvat niin keskenkasvuisilta. Monesti arvostelija on sellainen, jolla oma eron alla oleva parisuhde on rempallaan ja veljen vapaus ja kivat pitkät lomamatkat tuntuvat punaiselta vaatteelta.
        Kyllä hänellä on paljon ollut naisia, mutta ei kuitenkaan huolisi siskonsa kaltaista nättiä, mutta liian vanhaa ja yh naista. Sille varmaan kelpaisi 10 vuotta nuorempi lapseton kaunotar, mutta eiköhän tuon ikäiset kaunottaret ole jo varattuja tai eronneita yh-mameja? Ja tiedän, että ikisinkun on kovin vaikea ottaa toista ihmistä (tai isompaa pesuetta) sekoittamaan arkea. Kovin, kovin rakastunut pitää olla että kaiken laittaa uusiksi.

• Joku vaan

Siis en todellakaan tarkoita, että kaikki hoivaavat naiset haluaisivat minua jotenkin hoivata. Sait ehkä vain vääränlaisen käsityksen.

Vaan tarkoitin sitä, että on olemassa sellaisia luonteenpiirteillä varustettuja naisia, jotka ovat huolehtivaisia ja äidillisiä. Tarkoitin, että juuri niitä luonteenpiirteitä vihaan naisissa. Ei se tarkoita, että joku työkaveri haluaa minua hoivata, vaan että ne luonteenpiirteet niissä naisissa vituttavat minua.

Tuo kyseinen nuori työkaverini vain on luonteeltaan aina ollut tuollainen, sen verran, mitä olen häntä kolmen vuoden aikana tuntenut. On muitakin ihmisiä kohtaan todella herttainen ja huolehtivainen. Mutta minä en itse henkilökohtaisesti tykkää tuosta naisesta juuri noiden luonteenpiirteiden takia. Se, että hän tulee paapomaan ja huolehtimaan minusta, saa juuri sen verenpaineen nousemaan, koska hän on äidillinen nainen. Sellaiseksi häntä ovat muutkin työkaverit kutsuneet ja sellainen hän onkin.

Mutta itse vain en henkilökohtaisesti pidä tuollaisista luonteenpiirteistä.

Kerran jouduin töissä painamaan duunia niin, etten kerinnyt ajoissa syömään. Yksi nainen sitten hieman säälien tai huolehtivaisuutta osoittaen otti sen huomioon. Se on juuri sellainen luonteenpiirre ja toimintatapa, joka vituttaa huomattavasti enemmän kuin se, ettei ole saanut kunnolla syödyksi. En vain pidä tuollaisesta huolehtimisesta ja tuollaisesta vastaustyylistä. Se juurikin nostaa sitä verenpainetta, se suhtautuminen.

Totta kai naiset saavat olla tuollaisia, hehän ovat jo monesti luonnostaan äidillisiä, huolehtivaisia ja hoivaavia. Totta kai he saavat olla sellaisia, enhän minä ole sellaista väittänytkään. Olen vain kertonut, ETTEN HENKILÖKOHTAISESTI PIDÄ niistä piirteistä naisissa.

En todellakaan halua yhtään naista elämääni, enkä ole koskaan halunnutkaan. En ole koskaan nähnyt siinä mitään mieltä.

Ja olen samaa mieltä, että tuollainen "kyllä sinäkin sen oman naisesi löydät"-jutut ovat oikeasti monelle veistä haavassa kääntäviä. Jotkut voivat aina toki löytää, mutta siltikin moni sinkkumies jää ikuisesti yksin. Vaikka äidit aina arvioivatkin, että kyllä se oma kultakimpale on todellinen aarre naisille, niin ei se niiden muiden naisten mukaan ihan niinkään mene.

Ja monesti nuo tuollaiset lauseet onkin tarkoitettu juuri lohdutukseksi, eli huomataan kyllä selkeästi, että kyseinen mies ei todellakaan mitään naisia viehätä, niin totta kai sellaista reppanaa sitten aina lohdutetaan. Itsekkin olen sanonut yhdelle 40-vuotiaalle koskaan naista saamattomalle miehelle, että kyllä sinunkin aikasi tulee vielä. Totuus kuitenkin on, että naiset kiertävät kyseisen miehen jo kaukaa.

Ja miten se voikaan oikein mennäkkin niin, että jollakin miehellä on vaikka kusipäisesti varaa pettääkkin naistaan, siihenhän tarvitaan kaksi naista. Kun taas toiselle ei löydy yhtään. Toinen saa eron jälkeen uuden naisen ja uuden parisuhteen, kun taas jollekkin ikisinkulle ei löydy yhtäkään. Jollakin miehellä on kierrossa 10 naista, toki jokainen voi taas miettiä asian järkevyyttä. Mutta samalla on kuitenkin 10 yksinäistä sinkkumiestä, jolla ei ole yhtään.

Joidenkin varattujen miesten kimpussa saattaa olla useampikin nainen, kun taas joku yksinäinen sinkkumies ei saa sitä yhtäkään. Miten ne naiset sitten oikein aina kerääntyvät tietylle osalle miehistä? Joillakin on elämänsä aikana vaikka 100 naista, mutta sitten taas moni mies jää kokonaan ilman.

Jollakin miehellä voi olla samaan aikaan kusipäämäisesti vaikka 3 naista. Sitten kaksi sinkkumiestä on kokonaan ilman. Meneekö jako tasan? Jokaisella kolmella miehellä pitäisi olla yksi nainen, mutta yhdellä onkin ne kaikki. Ei tämäkään reilua ole.

Kyllä niille sinkkumiehille voidaan aina lohduttaa kaikenlaista, mutta ei oikein ymmärretä sitä, että jossakin vaiheessa kyllä se raja tulee kaikille vastaan, jolloin tajuaa, ettei hommasta tule enää yhtään mitään. Sanotaan, että kyllä elämä on ihmeitä täynnä. Joo on, mutta kun kokemukset osoittavat, että ei sitä myöhemmällä iällä mistään ikisinkkuudesta eroon päästä. 40-vuotias täysin kokematon mies ei kyllä naisia houkuttele. Kun ei ole aiemminkaan houkutellut, niin miksi nyt sitten yhtäkkiä joku nainen kiinnostuisi?

Kun nimenomaan naiset karttavat niitä kokemattomia neitsytmiehiä. Mitä vanhempia, niin sitä vaikeampaa sitä on enää myöhemminkään saada. Kun ei ole aiemminkaan kiinnostanut, niin miksi ihmeessä kiinnostaisi myöhemminkään?

• Joku vaan

"Siskona ihmettelet varmasti onko veljesi homo vai miksei oletettavasti kunnollisella miehellä ole naista vielä nelikymppisenä.. Itse veikkaan, että veljesi on naisten silmissä atm tai korkeintaan ktm ja näin ollen veljesi ei vain kiinnosta naisia. Se nyt vaan on perseestä, ettei tavallinen, asiansa kunnialla hoitava suomalainen mies löydä enää kumppania, vaan naiset on kaikenlaisten jännäretkujen ja pelimiesten perään."

Keskivertomies onkin nimenomaan sellainen, että joku nainen voi joskus parisuhteeseen asti kiinnostua, mutta aivan yhtä hyvin on mahdollista, ettei kiinnostu. Tiedän paljon keskivertomiehiä, osa seurustelee, osa ei. Osa ei ole koskaan seurustellut, eikä välttämättä koskaan tule seurustelemaankaan.

Osa taas on sellaisia, että kun ovat sen yhden naisen saaneet, niin välttämättä toista tilaisuutta ei tule, joten joudutaan pitämään kynsin hampain siitä yhdestä ainoasta kiinni. Koskaan ei tiedä, koska saa seuraavan kerran.

Ja ainahan sitä sitkeästi ajatellaan, että varmasti kunnolliselle, työssäkäyvälle, rehelliselle, uskolliselle, jne. miehelle löytyy ottajia. Aina kun on sen veljen kanssa ollut tekemisissä, niin aina antanut itsestään positiivista kuvaa. Varmasti joku kiinnostuu. Mutta kun se onkin sukulaissuhteissa eri asia, sen toisen ihmisen vain näkee niin eri tavalla.

Ja tuollaiset työssäkäynnit, kunnollisuudet ja rehellisyydet eivät ole mitään arvoja sinänsä. Jokainen voi laittaa siihen työnhakuilmoitukseen, että olen rehellinen, täsmällinen ja tunnollinen työntekijä. Mutta aika on ajanut noiden asioiden ohi, sitä ajatellaan jo automaattisesti, että työntekijä on sitä. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Kyllähän jokainen ihminen löytää itselleen jonkun kumppanin, jos vain vastakkaista sukupuolta kiinnostaa. Jos yksi nainen on veljestäsi kiinnostunut, niin mistä voit tietää, onko hänellä ollut edes ikinä mahdollisuutta tavata sitä naista? Jos se kiinnostunut nainen asuisi vaikka Nevadassa, niin onko veljesi ikinä edes käynyt siellä? Mistä näitä juttuja niin tietää.

Moni parisuhteessa elävä mies on sellainen, että välttämättä hänellä ei olisi edes sitä naista, jos elämä olisi mennyt toisella tavalla. Samaten joku ikisinkkumies saattaisi olla parisuhteessa, jos olisi elämässään valinnut toisin, eli elämä olisi mennyt toiseen suuntaan. Eli sellaisia miehiä, joilla joko saattaa olla nainen tai sitten ei saata olla.

Mutta sitten taas sellaiset miehet, jotka löytävät sitä kiinnostavaa naisseuraa ihan mistä vain, niin eihän heidän tarvitse tuollaista miettiä. Kun yksi nainen lähtee, niin johan toista jo pukkaa tilalle. Eli naisia on, vaikkei mitään ihmeellistä tekisikään. Valitsee sitä sitten elämässään melkein minkä tahansa suunnan, matkan, työpaikan, jne. niin aina naisia riittää.

Kuten tuohon äsken laitoin, niin yhdellä miehellä saattaa olla samaan aikaan toisistaan tietämättä 3 naista. Mutta sitten kolme ikisinkkumiestä on ilman. Yhdellä miehellä on siis näiden kolmen miehen naiset. Mutta jos mies kerran on sen verran viehättävä naisten mielestä, niin onko tuo ihmekkään. Nuo kaksi muuta miestä eivät ole.

Sitä vain ei jotenkin tunnuta millään ymmärtävän, että toiset miehet ovat yhtä kiinnostavia kuin toiset ovat epäkiinnostavia. Toiset miehet saavat siinä, missä toiset jäävät ilman. Toisille riittää siinä missä toiset jäävät paitsi kokonaan. Toiset miehet viehättävät naisia yhtä paljon kuin ne päinvastaiset miehet suorastaan työntävät naisia luotaan.

Joku mies on lyhyt, pienimunainen, ujo, ruma, jne. kun taas toinen on pitkä, komeakasvoinen, isokaluinen, sosiaalinen, jne. Jälkimmäinen vie tuon ensinmainitunkin naiset ja saa siinä mitalla naisia, kun tuo toinen jää ilman. Näin se menee.

• Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

"Siskona ihmettelet varmasti onko veljesi homo vai miksei oletettavasti kunnollisella miehellä ole naista vielä nelikymppisenä.. Itse veikkaan, että veljesi on naisten silmissä atm tai korkeintaan ktm ja näin ollen veljesi ei vain kiinnosta naisia. Se nyt vaan on perseestä, ettei tavallinen, asiansa kunnialla hoitava suomalainen mies löydä enää kumppania, vaan naiset on kaikenlaisten jännäretkujen ja pelimiesten perään."

Keskivertomies onkin nimenomaan sellainen, että joku nainen voi joskus parisuhteeseen asti kiinnostua, mutta aivan yhtä hyvin on mahdollista, ettei kiinnostu. Tiedän paljon keskivertomiehiä, osa seurustelee, osa ei. Osa ei ole koskaan seurustellut, eikä välttämättä koskaan tule seurustelemaankaan.

Osa taas on sellaisia, että kun ovat sen yhden naisen saaneet, niin välttämättä toista tilaisuutta ei tule, joten joudutaan pitämään kynsin hampain siitä yhdestä ainoasta kiinni. Koskaan ei tiedä, koska saa seuraavan kerran.

Ja ainahan sitä sitkeästi ajatellaan, että varmasti kunnolliselle, työssäkäyvälle, rehelliselle, uskolliselle, jne. miehelle löytyy ottajia. Aina kun on sen veljen kanssa ollut tekemisissä, niin aina antanut itsestään positiivista kuvaa. Varmasti joku kiinnostuu. Mutta kun se onkin sukulaissuhteissa eri asia, sen toisen ihmisen vain näkee niin eri tavalla.

Ja tuollaiset työssäkäynnit, kunnollisuudet ja rehellisyydet eivät ole mitään arvoja sinänsä. Jokainen voi laittaa siihen työnhakuilmoitukseen, että olen rehellinen, täsmällinen ja tunnollinen työntekijä. Mutta aika on ajanut noiden asioiden ohi, sitä ajatellaan jo automaattisesti, että työntekijä on sitä. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.

Kyllähän jokainen ihminen löytää itselleen jonkun kumppanin, jos vain vastakkaista sukupuolta kiinnostaa. Jos yksi nainen on veljestäsi kiinnostunut, niin mistä voit tietää, onko hänellä ollut edes ikinä mahdollisuutta tavata sitä naista? Jos se kiinnostunut nainen asuisi vaikka Nevadassa, niin onko veljesi ikinä edes käynyt siellä? Mistä näitä juttuja niin tietää.

Moni parisuhteessa elävä mies on sellainen, että välttämättä hänellä ei olisi edes sitä naista, jos elämä olisi mennyt toisella tavalla. Samaten joku ikisinkkumies saattaisi olla parisuhteessa, jos olisi elämässään valinnut toisin, eli elämä olisi mennyt toiseen suuntaan. Eli sellaisia miehiä, joilla joko saattaa olla nainen tai sitten ei saata olla.

Mutta sitten taas sellaiset miehet, jotka löytävät sitä kiinnostavaa naisseuraa ihan mistä vain, niin eihän heidän tarvitse tuollaista miettiä. Kun yksi nainen lähtee, niin johan toista jo pukkaa tilalle. Eli naisia on, vaikkei mitään ihmeellistä tekisikään. Valitsee sitä sitten elämässään melkein minkä tahansa suunnan, matkan, työpaikan, jne. niin aina naisia riittää.

Kuten tuohon äsken laitoin, niin yhdellä miehellä saattaa olla samaan aikaan toisistaan tietämättä 3 naista. Mutta sitten kolme ikisinkkumiestä on ilman. Yhdellä miehellä on siis näiden kolmen miehen naiset. Mutta jos mies kerran on sen verran viehättävä naisten mielestä, niin onko tuo ihmekkään. Nuo kaksi muuta miestä eivät ole.

Sitä vain ei jotenkin tunnuta millään ymmärtävän, että toiset miehet ovat yhtä kiinnostavia kuin toiset ovat epäkiinnostavia. Toiset miehet saavat siinä, missä toiset jäävät ilman. Toisille riittää siinä missä toiset jäävät paitsi kokonaan. Toiset miehet viehättävät naisia yhtä paljon kuin ne päinvastaiset miehet suorastaan työntävät naisia luotaan.

Joku mies on lyhyt, pienimunainen, ujo, ruma, jne. kun taas toinen on pitkä, komeakasvoinen, isokaluinen, sosiaalinen, jne. Jälkimmäinen vie tuon ensinmainitunkin naiset ja saa siinä mitalla naisia, kun tuo toinen jää ilman. Näin se menee.

"Useimmiten taitaa kuitenkin olla niin, että tällainen mies on yksinkertaisesti liian huono naisille johtuen nyky-yhteiskunnan tilasta."

Itse en ole ollut ikinä pitkä, en ole komeakasvoinen, en ole kropaltani harteikas ja vahvarakenteinen, vaikka salilla käynkin ja urheilua harrastan, pukeudun tyylikkäästi, mutta muussa ulkonäössä on siis toivomisen varaa, jne.

En omaa isoa kalua, en omaa LUONTAISIA sosiaalisia taitoja, vaikka toiminkin opettajana ja avustajana ja jalkapallovalmentajana, jne. En siis ole mikään sellainen ihminen, että vetäisin karismallani, keskustelullani, sosiaalisuudellani, jne. muita ihmisiä puoleeni kuin magneetti, jne.

Eli minulla ei ole mitään sellaisia piirteitä, jotka naisia erityisesti kiinnostaisi. Joku voi tuossa väittää, että tarvitseeko sitä vetää ihmisiä puoleensa kuin magneetti, mutta tässä piilee se totuus, että tuon puolesta niitä naisiakin riittäisi. Mutta kun en ole tuollainen, niin kyllä sekin selittää, että miksi niitä naisia ei sitten ikinä ole ollut. Ei ole mitään sellaisia erityisiä piirteitä tai edes syitä, miksi naiset kiinnostuisivat.

Okei, ikää vasta 25 vuotta, mutta kyllä kaikki kuitenkin sen minusta tajuavat, etten viehätä naisia. Saatan olla juuri sellainen, että joko minulla on nainen tai sitten minulla ei ole naista, mutta ei niitä naisia todellakaan jonoksi asti ole. Eli mitään erityistä kiinnostusta ei naisilla minua kohtaan ole.

Sitten varmasti porukka ihmettelisi, että miksi minulla ei ole ollut koskaan ketään, jos naiset todella olisivat kiinnostuneita. Silloinhan siinä olisi sitä ihmettelemisen aihetta. Mutta jos 40-vuotias mies on ikisinkku, niin en minä sitä ihmettele lainkaan, jos mies on sellainen, etteivät naiset kiinnostu. Eikös tuo ole ihan luontaista jatkumoa, ainakin minun mielestäni.

Sama juttu minulla. Kyllähän sitä voidaan sanoa, että kun olen näin nuori, niin kyllä joku nainen kiinnostuu. Miksi helvetissä niin tapahtuisi, jos tähänkin asti olen ollut pelkkää ilmaa? Yhtäkkiä hanat aukeaisi, niinkö? Enpä ole tuollaisesta ikinä kuullut. Päinvastoin, mitä pidempään mies on ikisinkkuna ja mitä pidempään naiset eivät ole kiinnostuneita, niin sitä epätodennäköisemmäksi se miehen pariutuminen menee.

Monia sinkkumiehiä kehoitetaan menemään ulkomaille naisia hakemaan. Ihan oikeasti, jos se olisi niin yksinkertaista, niin minkähän takia ne loputkin miehet vielä täällä kuppaisivat? Aina mainostetaan, kuinka tuolla Aasiassa naiset ovat kiinnostuneita. Ihan niin kuin yhtäkkiä joku suomalainen AT-mies tulee paikalle, niin onkin sitä valinnanvaraa. Kyllä varmasti moni muukin sinne Aasian suuntaan olisi jo mennyt, jos se oikeassa elämässä olisi noin helppoa.

Mutta aina lohdutetaan ja tarjotaan jotain ihme vaihtoehtoja. Että jos ei näin, niin sitten näin. Ei siinä mitään, mutta kun ne vain harvoin vastaavat todellisuutta. Kun ei Suomesta saa, niin sitä ongelmaa vieritetään sinne ulkomaiden suuntaan. Siinä saakin sitten vaikka mennä maapallon ympäri.

Eihän sitä tosiaan ikinä tiedä, mitä maailma ja elämä tuo tullessaan, mutta jos sitä oltaisiin edes hieman realistisia. Jos edes joten kuten pysyttäisiin totuudessa.

• Totuuden sanat

"En todellakaan halua yhtään naista elämääni, enkä ole koskaan halunnutkaan. En ole koskaan nähnyt siinä mitään mieltä."

Propsit totuuden myöntämisestä. Näin asia voi olla monella muullakin tyypillä, mikä kyllä heijastuu omiin tekoihin ja astenteisiinkin. Myöntäisipä vain useampikin miehistä suoraan milloin asia on niin ettei itseä kiinnosta.

• No minkälaisista luonteenpiirteistä naisissa sä sitten oikein pidät? Luulen vaan niin, ettei sulle ole toisissa oikein mikään mieleen, mutta sitten sä toivoisit sitä, kuinka kaikki tai valtaosa naisista olisi susta niin kiinnostuneita.

Jos kerran et ole koskaan halunnut yhtäkään naista elämääsi, etkä halua jatkossakaan, niin eikös sun pitäisi silloin olla ihan tyytyväinen omaan sinkkuelämääsi ja jopa siihenkin, ettei ne naiset osoita sua kohtaan mitään kiinnostusta? Miksi sä turhaan itket ja valitat siitä omasta sinkkuudestasi, jos kuitenkin oot siihen kertomasi mukaan ihan tyytyväinen?

Ja jos et tykkää niistä "kyllä sä löydät myös sen naisen vielä"- jutuista, niin mistäs sen muka itse voi niin varmasti tietää, etteikö muka voisi koskaan naista löytää? Aivan hyvin sitä voi päästä parisuhteeseen myös vanhemmalla iällä, sillä ei se ole mikään pakko seurustella jo heti parikymppisenä.

Miksi sä sitä turhaan murehdit ja harmittelet, jos toisilla miehillä on enemmän naisia, jos kerran itse et edes halua koskaan ketään naista elämääsi?

• ei-hoivaava nainen

Minä olen juuri sellainen ei hoivaava ja ei äidillinen nainen jollaisia et ehkä ole paljoa tavannut. Olen keski-ikäinen ja aina ollut tälläinen nuoresta asti. Ikinä en ole kokenut minkäänlaista hoivaviettiä ihmisiä kohtaan. Vauvakuumetta ja lapsenteko halua ei ole ollut koskaan, en osaa edes kuvitella miltä se tuntuisi. En silti inhoa lapsia, ne eivät vaan minua kiinnosta.

Minua myös inhottaa jos joku (nainen tai mies) yrittää hoivata/paapoa minua. Olen ihan käärmeissäni mm.oman äitini paapomisesta. Olen siihen alistunut vuosien mittaan, kun asialle ei tunnu voivan mitään lukuisista yrityksistä huolimatta. Annan mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. En jaksa enää reagoida. Pyydän kyllä apua jos sitä tarvitsen mutta en halua pyytämättä ylihuolehtimista. Vaikka se tarkoittaisikin hyvää. Ja autan kyllä muita jos minulta apua pyydetään, mutta en sitä tyrkytä pyytämättä. Enkä varsinkaan jos toinen vastentahtoinen.

Tämä piirteeni on herättänyt kummastusta monissa etenkin toisissa naisissa. Minulle on nuorempana sanottu mm. että kyllä se lapsenteon kanssa mieli vielä muuttuu - ei ole muuttunut. Kumma kun aina joutuu perustelemaan miksei ole lapsia, mutta entäs jos kysyn ihmettelijältä perusteita siihen miksi hänellä on. Jokainen tyylillään ja kaikkien ei ole pakko solahtaa siihen normimuottiin.

• Ilmiötä kutsutaan

Luonnonvalinnaksi.
        Naiset pariutuu ja parittelee niiden kanssa, joilla on parhaat geenit. Suvunjatkamisesta on kuitenkin kyse ja osin vaistotoiminnasta. Ei miehet tiedä miten naisen pää menee pyörälle testosteronista, jonka mukana tulee terveen miehen tuoksu.

Ei ole kyse mistään tasajakomatematiikasta. Jos sitä testosteronia tai karismaa puuttuu, niin se pitää jollain korvata.

Voit toki löytää parisuhteen, mutta sillloin pitäisi olla suhteeseen valmis ja hakea jotain muutakin kuin vain ketä tahansa naista. Ja sulla pitäisi olla elämässä jotain muutakin mielenkiintoista meneillään kuin naisenkaipuu. Ja pitäisi pitää naista ihmisenä, eikä minään jokaiselle miehelle auton tavoin kuuluvana hyödykeenä.

• Ilmiötä kutsutaan

Luonnonvalinnaksi.
        Naiset pariutuu ja parittelee niiden kanssa, joilla on parhaat geenit. Suvunjatkamisesta on kuitenkin kyse ja osin vaistotoiminnasta. Ei miehet tiedä miten naisen pää menee pyörälle testosteronista, jonka mukana tulee terveen miehen tuoksu.

Ei ole kyse mistään tasajakomatematiikasta. Jos sitä testosteronia tai karismaa puuttuu, niin se pitää jollain korvata.

Voit toki löytää parisuhteen, mutta sillloin pitäisi olla suhteeseen valmis ja hakea jotain muutakin kuin vain ketä tahansa naista. Ja sulla pitäisi olla elämässä jotain muutakin mielenkiintoista meneillään kuin naisenkaipuu. Ja pitäisi pitää naista ihmisenä, eikä minään jokaiselle miehelle auton tavoin kuuluvana hyödykeenä.

• Ilmiötä kutsutaan

Luonnonvalinnaksi.

• Ilmiötä kutsutaan

Luonnonvalinnaksi.

• Joku vaan

"Toisesta huolehtiminen ON yksi välittämisen osoittamisen muoto myös aikuisten ihmisten välillä."

Totta, mutta silloin kun se huolehtiminen tulee nimenomaan ÄIDILLISENÄ, ymmärrät varmaan? Eli äänenpaino muuttuu äidilliseksi, "voi eksää oo päässy syömään vielä tänään". Tuosta vain en tykkää edelleenkään. Jos asia sanottaisiin ihan normaalisti, kuten vaikka mies miehelle sanoo, niin ei asiassa olisi mitään ihmeellistä.

Mutta kun vain monilla naisilla on tapana toimia noin ja se on heille ominaista. Kertoa ja esittää asioita huolehtivaan ja äidilliseen ja hoivaavaan muotoon. Ei kaikki huolehtiminen ole äidillistä, kuten ei vaikka miesten ryyppyillankaan aina. Siellä asioita sanotaan taas ihan eri tavalla.

"Propsit totuuden myöntämisestä. Näin asia voi olla monella muullakin tyypillä, mikä kyllä heijastuu omiin tekoihin ja astenteisiinkin. Myöntäisipä vain useampikin miehistä suoraan milloin asia on niin ettei itseä kiinnosta."

Tämän olen ihan täysin julkisesti myöntänyt kaikille, joiden kanssa asiasta on ollut puhetta. Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt, miksi minulla ei ole naista ollut, vaan jotkut parisuhdeasiat, kavereiden keskiset saunaillat ja ravintolareissut, jne. Kaikille olen aina myöntänyt asiat niin kuin ne ovat.

Ja olen siitä enemmän kuin ylpeä, että uskallan sanoa asioita niin kuin ne ovat. Ja vielä, että todellakin olen sitä mieltä.

Moni ihmettelee joskus vaikka ravintolassa, että miksi en mene tanssilattialla naisia iskemään. No miksi helvetissä menisin? Niin monta kertaa nähnyt, kuinka naiset tanssivat tanssilattialla ja suorastaan kerjäävät huomiota. Sitten siihen menee joitakin äijiä mukaan, kohta ollaan baaritiskillä äijän tarjotessa juomia ja kohta sitten naiset katoavat kuin pieru saharaan. Kun näkee, miten miehiä oikeasti käytetään hyväksi, kuinka helppoihin ansoihin he menevät, jne. niin ei kyllä tee itse mieli mennä siihen mukaan lainkaan.

Olen elämäni aikana tavannut lukemattomia parisuhteessa eläviä naisia, mutta aina kun silmä on välttänyt, naiset ovat olleet joidenkin muiden miesten seurassa iskemässä, flirttailemassa, kiinnostusta osoittamassa, jne. Sitten naiset aina loppujen lopuksi haaveilevat joistakin aivan eri tason miehistä, kuin heidän omat kumppaninsa ovat. Tämä on aina niin yleistä, että suorastaan oksettaa. Kun joku pitkä, komea, sosiaalinen ja seksikäs mies tulee paikalle, niin varatut naisetkin ovat kuin sulaa vahaa.

Kyllähän miehetkin kiinnostuvat juuri niistä mallimisuista, että tasan menee tässä suhteessa. Mutta kun asia kerran on näin, niin minkä helvetin takia tuollaiseen paskaan sitten oikein pitää mennä mukaan? Nainen kiinnostuu aivan muunlaisista miehistä kuin minä itse olen ja minunkin kiinnostukseni osuu joihinkin muihin naisiin. Hienoa, eikö totta?

Tuo naisten kanssa vehtaaminen on luultavasti suurinta paskaa, mitä voi ikinä maailmassa olla. Tietysti jos mies on sellainen, että voi valita naisseuransa, saa aina haluamansa naiset, kuuluu juuri siihen himoituimpaan miesjoukkoon, jne. niin silloin se asia onkin ihan eri juttu. Tavismiehellä se homma on taas ihan erilaista, ei sitä valinnanvaraa ja naisten kiinnostusta ole mitenkään niin paljoa.

Parisuhteet, avioliitot, avoliitot, kaikki tuollainen on suurinta hevonpaskaa, mitä tiedän. Suurinta ihmisten kusetusta, mitä voi olla. Tietysti jos taas mies on juuri tuollainen, kenellä sitä valinnanvaraa on ja josta kymmenet tuhannet naiset ovat kiinnostuneita, niin sitten varmasti onkin eri asia. Mutta keskivertomiehelle ei niitä mahdollisuuksia tule kuin aniharvoin, jos edes silloinkaan. Kerta elämässä olisi varmasti lottovoitto. Ainoa vain, haluaako siihen kusetukseen ja ansaan mennä mukaan. Itse en ainakaan vaan selkeästi myönnän asian ja sillä siisti.

Maailma toimii eri ihmisille eri tavoin.

• Sinkkunainen

Oho. Hieno elämäntapa. Paljon totuuksia ja hyväksikäyttöä.

• joulumuoritar

Jos naiset on noin ikäviä, niin muista, et oot ihan vapaa kokeilemaan myös miesseuraa. :)

• Joku vaan

"Ja vaikka siis olisit itse onnellisin yksin niin suvulle se on pettymys. Ja vanhemmille se voi olla pettymys. Emmekö saakaan lastenlasta?"

Tämähän on vain siinä tapauksessa, että sattuu olemaan perheen ainoa lapsi, kuten minä. Itse en missään olosuhteissa edes harkitse lapsia ja perhettä.

Mutta jos vanhemmilla on muita lapsia, niin jos nämä tekevät sitten jälkikasvua, niin silloinhan sen yhden tekemisillä ei niin väliä ole.

• ccccv

mistä repäisit tuollaisen ? kyllä vaan voi olla väliä vaikkei olisi ainut lapsi!

• Citynainen

Yksinkertaisten ihmisten utelut voi jättää omaan arvoonsa ja tuskin nyt kukaan tosissaan homoksi miettii..leimat voi nopeasti pyyhkiä pois ja näyttää totuuden.

• Joku vaan

"Jos naiset on noin ikäviä, niin muista, et oot ihan vapaa kokeilemaan myös miesseuraa. :)"

Joo, jos vain miehet kiinnostaisivat. Mutta kun eivät kiinnosta seksuaalisesti lainkaan. Jos kiinnostuu naisista seksuaalisesti, niin se on eri asia.

Mutta jos ei tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa miehiin, niin eipä siitä paljoa hyötyä ole.

"Oho. Hieno elämäntapa. Paljon totuuksia ja hyväksikäyttöä."

Näin sen ainakin olen nähnyt menevän JOKA KERTA. Olen sitten ollut töissä, opiskelemassa, kirjastossa, kuntosaleilla, urheilutapahtumissa, rokkifestareilla, rokkikeikoilla, ravintoloissa, kavereiden ja tuttujen kanssa, jne. Mikään ei ole ikinä muuttunut.

Tuskin tällaisia asioita moni edes huomaa, kun ovat niin niiden omien suhteidensa kanssa. Ei sitä mies edes välttämättä tajua siinä suhteessa ollessaan, mikä on homman nimi. Mutta sitten ulkopuolelta ihmiset huomaavat hyvinkin selvästi, varsinkin itse, joka olen ollut aina ERITTÄIN tarkkasilmäinen asioille. Huomaan helposti pienenkin muutoksen.

Niin jos homma on aina tällaista ollut, niin miksi helvetissä minä haluaisin siihen mennä ihan konkreettisesti mukaan? Minulle kyllä riittää ihan pelkästään se, että näen, mitä se touhu on tanssilattialla, ravintoloissa, kavereiden parisuhteissa, tuttavanaisten elämässä, työpaikan naisten toiminnassa, näissä nettikeskusteluissa, avioliitoissa, jne.

Minulle riittää henkilökohtaisesti ihan tuo kaikki, mitä näen, kuulen, havainnoin, tajuan, jne. Ei minun tarvitse niitä asioita kantapään kautta opetella, kaikkihan on kuitenkin ihan tuossa silmien edessä.

Ja edelleen, kaukaa näkee aina paremmin. Kun henkilö vaikka keskustelee jonkun ihmisen kanssa, niin ei hän näe sitä tilannetta. Ei hän välttämättä edes tajua toisen ihmisen reaktioita, ei hän sitä tunne, tiedä ja tajua, kuinka hän on ALITAJUISESTI käyttäytynyt, jne. Mutta kun ulkopuolinen henkilö katselee sitä keskustelua, niin hänhän näkee ulkopuolisena koko tilanteen. Molempien käytöksen, molempien elekielen, jne. Molemmat keskustelijat ovat niin keskittyneitä siihen omaan tilanteeseen, olemiseen, sanomiseen, että moni asia jää huomaamatta.

Aivan samoin kuin se parisuhteessa oleva mies ei tajua sitä, mitä nainen hänestä ajattelee, mitä nainen ajattelee muista miehistä, mitä se nainen tekee silloin, kun se oma mies ei ole paikalla, jne. Mutta ulkopuoliset näkevät sen kaiken. Minä esim. näen, mitä jonkun kaverin naisystävä tekee ravintolassa silloin kun se oma kumppani ei ole paikalla. Mutta ei se kaverini siitä tiedä mitään, kun ei ole näkemässä.

Kaukaa näkee paremmin. Ja kaukaa näkee monesti aina sen koko tilanteen. Ne tilanteessa mukana olevat henkilöt eivät sitä tajua, kun ovat sen tilanteen vietävissä. He ovat sen tilanteen sisällä, he ovat niitä toimijoita, jotka tekevät. Mutta eivät useinkaan tajua lainkaan, mikä on homman nimi.

• Citynainen

Hmm..
        Itse koen omaksi ongelmaksi juuri tuon liiaksi takertumisen. Kun päästän lähelle niin heittäydyn liikaa hetkeen ja olen juuri se sitoutuja sekä pettyjä kun toinen ei välitä.

Suhteessa olemisessa on myös paljon hyviä puolia=)
        Ovat vaan niin kaukana toteutettavissa, kai.

• Rohkeutta peliin

Sullahan ei oo mitään ogelmaa, kun et oo oikeesti kiinnostunutkaan kenestäkään tai edes haluais mitään suhdetta. :)

Sun teksteistä heijastuu tylyys ja ylimielisyys, että miten näät toisten ihmisten asiat niitä itseään paremmin. Rohkenen epäillä, että vaan uskot omia yksinkertaistettuja mielikuviasi, mutta se on normaalia tuossa iässsä. 10 vuoden päästä näät asiat toisin. Toivottavasti oot silloin muuta kuin katkerana täällä valittava ätämisinkku. :)

Sulla voi olla rohkeutta moneen, mutta onko omien tunteiden kohtaamiseen ja niiden kanssa elämiseen? Ei tarttis niin paljon olla muiden elämää pohtimasssa, kun vois elää omaansa. :)

• 11+16

Mun veli on kans tosi hyvännäköinen, menestynyt ja rikas. Seurustellut viimeksi joskus 4 vuotta sitten. Ei ole lapsia. Kaikki kaverit, varatutkin, aina utelevat, että mitä sille kuuluu ja tiedän kyllä, että olisi monen mieleen. Ollaan joskus mietitty tuota mun bestiksen kanssa ja tultu siihen tulokseen, että suurin osa miehistä on sinkkuja koska ovat liian huonoja, mutta veljeni on sinkku, koska on liian täydellinen ja koska kukaan ei kelpaa hänelle.

• Näinpänäinpänäin

Tai sit se on kaappihomo. Sellaisiakin on.

Tai naisten mielestä vähemmän täydellinen. ;)

• Olen aloittaja

Totta. Aika monen sinkkuudesta selitys on se että rima on liian korkealla. Jotenkin hyväksytään ja ymmärretään, jos naisella on rima korkealla. Jos miehellä on niin, sitten aletaan tonkimaan syitä.
        Mun hyvä ystävä tuli utelemassa multa onko velipoika homo. Sanoi, että enpä ole asiaa ajatellut, mutta mikset kysy suoraan koska olet häneen enemmän yhteydessä koska asutte samassa kaupungissa. Samalla kyselin, että onko yhteinen ystävämme Tiia (nimi keksitty) kaunotar lepakko, sillä hän on veljeni kanssa samaa ikää eikä ole vuosiin seurustellut. Ystäväni hörähtää nauruun ja sanoi, ettei se voi olla mahdollista, koska Tiia on viimeiset 20 vuotta jakanut koko kaupungille. Noh, kyllähän minäkin Tiian temput tiedän, mutta kyllä mun veljeilläkin on ollut varmaan 40 naista elämänsä aikana.

No tämän kirjoituksen tarkoituksena on vaan nostaa esiin ihmisten ennakkoluulot.
        Ja tuolla vähän ylempänä joku kirjoitteli miehistä, joille tulee nainen naisen jälkeen. Mielestäni tässäkin on kyse riman korkeudesta. Tässä tapauksessa rima on sopivan alhaalla.

• sdd
        Olen aloittaja kirjoitti:

Totta. Aika monen sinkkuudesta selitys on se että rima on liian korkealla. Jotenkin hyväksytään ja ymmärretään, jos naisella on rima korkealla. Jos miehellä on niin, sitten aletaan tonkimaan syitä.
        Mun hyvä ystävä tuli utelemassa multa onko velipoika homo. Sanoi, että enpä ole asiaa ajatellut, mutta mikset kysy suoraan koska olet häneen enemmän yhteydessä koska asutte samassa kaupungissa. Samalla kyselin, että onko yhteinen ystävämme Tiia (nimi keksitty) kaunotar lepakko, sillä hän on veljeni kanssa samaa ikää eikä ole vuosiin seurustellut. Ystäväni hörähtää nauruun ja sanoi, ettei se voi olla mahdollista, koska Tiia on viimeiset 20 vuotta jakanut koko kaupungille. Noh, kyllähän minäkin Tiian temput tiedän, mutta kyllä mun veljeilläkin on ollut varmaan 40 naista elämänsä aikana.

No tämän kirjoituksen tarkoituksena on vaan nostaa esiin ihmisten ennakkoluulot.
        Ja tuolla vähän ylempänä joku kirjoitteli miehistä, joille tulee nainen naisen jälkeen. Mielestäni tässäkin on kyse riman korkeudesta. Tässä tapauksessa rima on sopivan alhaalla.

No ei sinun veljesi ole tämän palstan tyypillinen atm joka saattaa olla nelikymppinen mutta naisten suhteen kokematon.

Ihmisten ylipäätään pitäisi pähkäillä vähemmän asioilla jotka eivät heille kuulu. Jos aikuisella ihmisellä on ongelmia niin kyllä hän osaa ihan itse apua hakea.

• sdd

Kumppanin etsiminen on jollain lailla niin syvälle koodattu ihmismieleen että kumppania etsivät sellaisetkin ihmiset jotka oikeasti eivät edes tiedä mitä sillä tekisivät jos kumppanin löytäisivät. Pelkkä seksintarve ei riitä selitykseksi. Seksiä voi saada ilman kumppaniakin. Läheisyydentarve? Bullshit! Jos ei ole koskaan läheisyyttä kokenut niin ei sitä silloin kaipaakaan.

Joidenkin ihmisten elämä nyt vain on sellaista että sinkkuna eleleminen on heille ylivoimaisesti paras vaihtoehto.

• Olen aloittaja

Tuo muuten pitää paikkansa, että osa ei tiedä mitä sillä kumppanilla tekee, jos sellaisen löytää.

10 vuotta sitten eräs minulle tärkeä miesihminen oli samassa tilanteessa kuin veljeni. Oikein ärsytti, kun hänen sukulaiset ( tunsin ne hyvin) olivat varma siitä että heidän 35v poikansa oli homo, koska mies tykkäsi viettää aikaansa kavereiden, veneiden, autojen ja tietokoneiden parissa. Suvun mökilläkin otti bestiksen mukaan ja samassa huoneessa nukkuivat. Ihan selkeää homoilua koko suvun mielestä. Minä en koskaan ollut sitä mieltä, että tarinan päähenkilö olisi ollut homo.

No meni muutama vuosi ja mies löysi Aasiasta vaimon ja pariskunta asuu täällä Suomessa. Ovat olleet yhdessä useita vuosia, mutta eivät ole halunneet vielä lapsia.
        Ovat naimisissa, mutta töiden vuoksi asuvat eri paikkakunnilla. Tässä siis tapahtui niin, että tämä ikisinkku sai Aasiasta naisen, jota kovasti rakasti. Hänellä ei kuitenkaan ole tarvetta/kaipuuta asua naisen kanssa 24/7. Nähtävästi osa meistä haluaa suhteen mutta ei halua menettää omaa vapautta?

• 1+2

Joo, on nämä 100% heterot nähty ennenkin. Kukkoilulla yritetään peittää valtavaa epävarmuutta omasta seksuaalisuudestansa.

• dead can dance

Aloittajan mainitsemasta tapauksesta en tiedä mutta yleensä nelikymppinen ikisinkku on tavalla tai toisella vähän reppana joka ei ole kenellekään kelvannut ja kaikki ympärillä olevat ihmiset sen tietävät eivätkä kiusaa miestä kysymyksillä.

Siis yleensä noin. Tietysti poikkeuksiakin on.

• tytyty8

Ja tuo nimimerkki "joku vaan" voisi painua helvettiin tästäkin keskustelusta !!!

Tyyppi on sairas !!!

• rehellinen ikisinkku

Itse olen (vasta) kolmekymppinen ikisinkkumies. Omalta osaltani voin rehellisesti myöntää, että suurin syy miksi pysyttelen naisista kaukana on nykyajan seksin vaatimukset ja ulkonäkökompleksini.

Ulkonäköön en ole oikein koskaan ollut tyytyväinen, vaikka se nykyään on jo ihan hyvällä tasolla, koska panostan siihen paljon. Peniskompleksi on sen sijaan melkoinen, johtuen osittain varmasti 15v pornon katsomisesta. Kokoni on tilastollisesti täsmälleen keskitasoa, mutta itselle aivan liian pieni. Pelkään naisissa ehkäpä lopulta siis eniten seksiä. Pelkäävän omaa rittämättömyyttäni kaikkein eniten, sitä että en olisi naiselle seksuaalisesti "riittävän hyvä".

Naisiin on mahdotonta tutustua em. ongelmien johdosta. Valitettavasti nämä ajatukset myös pyörivät päässä säännöllisesti, eli en voi väittää koskaan elämässäni olleeni onnellinen. Tilannetta ei auta se, että olen myös tavannut elämässäni erittäin miellyttäviä naisia (niin seksuaalisesti kuin tunnetasolla). Sisäisesti koen valtavaa ristiriitaa yksinelämisen ja naisten välillä, en ymmärrä miksi nämä asiat on itselle olleet aina näin vaikeita, samalla kun valtaosa ihmisistä pariutuu niin helpon oloisesti.

• Rakastajatar

Tosta jutustas näkee, miten porno voi todellakin pilata ihmisen seksielämän ,koska naisille ei oo väliä sillä koolla niin paljon ,varsinkaan jos ei ihan mini ole, joten keskikokoinen todellakin riittää aivan hyvin. Eli ne kaikki ongelmat on tasan sun päässä, ei missään muualla.

Surullista, jos et ole vienyt juttuja eteenpäin, jos on ollut kiinnostusta molemmin puolin. Ikävää myös naisten kannalta.

Se, että ootko sä naiselle riittävän hyvä on kiinni ennen kaikkea asenteesta: haluutko tuottaa naiselle seksuaalista nautintoa? Jos haluat, niin sit löytyy ne keinotkin. Nainen opastaa jos kerrot että oot kokematon - jos ei oo valmis opastamaan, etsi sellainen joka on, koska sellaisiakin riittää (jos sulla ei oo tota ätämeillä yleistä neitsytfetissiä).

Tsemppiä sulle.

• Nainen 2044

Naisena voin sanoa, että tätä sinun kaltaista miestyyppiä on tullut vastaan. Aluksi en ymmärtänyt mistä asia johtuu. Syyttelin, itseäni etten ollut tarpeeksi miellyttävä.
        Myöhemmin hoksasin, että minusta pitävillä ja vastaavasti katoamistempun tekevillä miehellä on erilainen käyttäytymistapa. Nämä miehet, jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä katoavat eivätkä vastaa viesteihin. Ja vastaavasti hyvin varustellut roikkuvat perässä.

Tosiaankin sydänsuruja olen saanut tuollaisista katoamistempuista. Ja tietysti itsetuntoon kolahduksia, koska ajattelin tekeväni jotain väärin. Nykyään tiedän tämän asian ja yritän vältää miehiä jotka eivät ole sinut itsensä kanssa.

• Joku vaan

"Miksi sä sitä turhaan murehdit ja harmittelet, jos toisilla miehillä on enemmän naisia, jos kerran itse et edes halua koskaan ketään naista elämääsi?"

Et ole taaskaan varmaan lukenut tekstejäni lainkaan tai sitten lukemisessa on ongelmia.

Koitan sanoa tämän nyt hyvin, hyvin, HYVIN tarkalla ja ymmärrettävällä tyylillä. Tämän jälkeen ei pitäisi enää kenelläkään olla mitään epäselvää, mikä on homman nimi. Jos tätä ei ymmärrä, niin silloin ihmettelen kyllä lukemisen ymmärtämisen tasoa ja erittäin vahvasti.

Siis, on olemassa juuri niitä pitkiä, ERITTÄIN KOMEITA, harteikkaita, isokaluisia, hyviä sängyssä olevia, karismaattisia, sosiaalisia, jne. miehiä, jotka viehättävät sitä SUURINTA OSAA naisista.

Itse haluan olla juuri tuollainen samanlainen mies. Koska minä en ole, niin minua eivät naisasiat kiinnosta VITUNKAAN VERTAA. Minua ei siis naisasiat kiinnosta TÄLLAISENA MIEHENÄ lainkaan. Mutta jos olisin tuollainen kuvailemani kaltainen mies, niin TOTTA VITUSSA minua silloin kiinnostaisivat naiset, kun minulla kerran olisi sitä tarjottavaakin naisille.

Ymmärrätkö? Kun olen tällainen mies, niin en halua olla naisten kanssa missään tekemisissä. Jos olisin tuollainen kertomani kaltainen mies, niin silloin kiinnostaisi ja vaikka kuinka paljon.

Ymmärrätkö? Ei se ole todellakaan helppoa itselleni. Ei se ole mikään sellainen hieno valinta. Käsität aivan väärin koko homman. Minä nimenomaan HALUAISIN niitä naisia, mutta minulle ei ole annettu NIITÄ MAHDOLLISUUKSIA, joita haluan ja joista naiset kiinnostuvat.

Ei se ole todellakaan mikään hieno tilanne olla kokonaan erossa naisista. Mutta sitten vastapainona taas on, ettei ole sitä KAIKKEA annettavaakaan niille naisille. Ei ole sellainen mies, joka viehättää VALTAOSAA naisista. Se vain ei todellakaan ole mikään hieno juttu ja mikään onnelliseksi tekevät asia.

Jos todella haluan olla naisten kanssa tekemisissä, niin koska en sitä voi olla, niin totta vitussa se asia vaivaa ja haittaa koko elämääni. Miten se muka ei voisi haitata? Totta kai se haittaa ja masentaa.

Mutta koska olen syntynyt tällaiseksi mieheksi, kenelle ei niitä mahdollisuuksia ole annettu, JOITA HALUAN, niin minun vain täytyy olla koko touhun ulkopuolella. Ja totta kai se satuttaa koko ajan.

Kun nimenomaan naiset kiinnostaisivat, niin sitten niitä KAIKKIA PIIRTEITÄ ei minulle ole annettu, jotta voisin toteuttaa niitä haaveitani ja unelmiani. Totta kai se satuttaa.

Ymmärsit siis koko tuon jutun aivan väärin. Ei minua kiinnosta tällaisena miehenä mennä yhtään mihinkään naisjuttuihin mukaan, koska niiden naisten suhtautuminen minuun on TÄYSIN ERILAISTA kuin niihin KAIKISTA HALUTUIMPIIN miehiin. Se vain satuttaa niin paljon, tämä koko homma satuttaa ja masentaa minua todella paljon. Ja sitten sinä ihmettelet, että eikö minun pitäisi olla onnellinen? Siis olla onnellinen siitä, etten saa SITÄ, MITÄ HALUAN? Jos se määrää minun onnellisuuttani ja en sitä saa, niin totta kai se tekee minut onnettomaksi.

Nyt ei ainakaan luulisi olevan enää minkäänlaista epäselvyyttä asiassa. Olen asiani nyt esittänyt niin selkeästi kuin sen vain voi selvittää. Selvempiä keinoja en vain enää tiedä ja vastuu on nyt teillä. Jos ette ymmärrä, ette ymmärrä.

"Ja tuo nimimerkki "joku vaan" voisi painua helvettiin tästäkin keskustelusta !!!
      Tyyppi on sairas !!!"

Eipä sinunkaan tekstisi miltään tervejärkiseltä näytä. Miten sinulla voi olla minkäänlaista oikeutta määritellä muita ihmisiä? Jos sinä et ymmärrä asioita, niin älä pidä muita sairaana vaan mieti omalla kohdallasi myöskin niitä asioita.

• Joku vaan

"Sun teksteistä heijastuu tylyys ja ylimielisyys, että miten näät toisten ihmisten asiat niitä itseään paremmin."

Jos näen, kuulen ja huomaan naisten pettävän, asiassa ei ole mitään epäselvää.

Jos näen naisten kiinnostuvan niistä KAIKISTA KIINNOSTAVIMMISTA miehistä, niin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Jos kuulen ja luen naisten kehuvan miesten ulkonäköä, kalun kokoa, seksikkyyttä, jne. niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Jos tiedän, kuulen ja näen parisuhteessa olevien naisten kiinnostuvan niistä pitkistä, komeista, harteikkaista, isokaluisista ja seksikkäistä miehistä, niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Kun olen kuullut ja nähnyt naisten TYYTYVÄN siihen kumppaniin, jonka he saavat, niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Ihan oikeasti, olen elämäni aikana ollut 3:ssa eri naisvaltaisessa työpaikassa, joissa on ollut yhteensä n. 300 naista töissä. Lukemattomat kaverit ja tuttavat ovat seurustelleet naisten ja tyttöjen kanssa. Käyn joka viikonloppu baareissa ja ravintoloissa, joissa on lukemattomia naisia.

Luen paljon parisuhteita ja seksiä käsitteleviä lehtiartikkeleita, blogeja, nettikeskusteluja, jne. Luen paljon naisten kirjoittamaa kirjallisuutta, runoutta, jne.

Minulla on hyvinkin selkeä käsitys asioista. Asioista, joita monet miehet ja naiset eivät vain jostain syystä suostu käsittämään. En tiedä, mitä on taustalla, mutta onhan tälläkin palstalla joitakin naisia ja miehiä, jotka allekirjoittavat nämä jutut.

Vaikken koskaan ole missään parisuhteessa ollut ja vaikken ikinä ole mitään seksiä harrastanut, niin olen silti joutunut olemaan niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että tiedän tasan tarkkaan, mikä on homman nimi. Uskallan väittää, että pelkästään työni puolesta, jossa siis on tällä hetkellä n. 100 naista samassa työpaikassa, olen naisten kanssa tekemisissä paljon enemmän kuin monet muut miehet.

Vapaa-ajalla käyn kuntosalilla, joissa on naisia, viikonloppuna ravintoloissa, joissa on naisia, urheilutapahtumissa, joissa on naisia ja kavereiden parisuhteissakin on naisia. Tiedän kyllä tasan tarkkaan naisten elämää. Ja ihan sama, vaikka muut sen tyrmäisivätkin, kyllä monet muutkin miehet ja naiset ovat huomanneet saman asian.

Olen lapsesta asti ollut ERITYISEN tarkka huomaamaan ihmisten eleitä, ilmeitä, sanatonta viestintää, ajatuksenjuoksua, tekemisen tasoa, jne. Olen aina ollut kiinnostunut naisten kirjoittamista seksiaiheisista romaaneista, novelleista, blogeista, runoista, jne. Tiedän hyvin ja tasan tarkkaan, minkälaista tekstiä siellä on, minkälaisista miehistä pidetään, jne.

Tiedän erittäin ja tasan tarkkaan, mistä kirjoitan. Moni ei ehkä mieti eikä edes yritä havainnoida asioita näin tarkkaan, mutta lopulta riittää, kun tajuaa, että Scandinavian Hunks-tanssiesityksissä on paljon naisia, niin siitä voi aloittaa sen omankin homman. Tarkkailee niiden naisten tekemistä.

Lukee vaikka kuinka paljon niitä naisten kirjoittamia romaaneja, novelleja, runoja, blogeja, jne. niin sieltäkin löytyy paljon naisten ajatuksia miehistä ja seksistä. Menee vaikka töihin naisvaltaiseen työpaikkaan, niin huomaa niidenkin naisten ajatuksia ja toimintaa.

Tarkkailee omien kavereiden parisuhteita ja heidän naisiaan, tarkkailee ravintolassa naisten tekemisiä, jne.

Siinä pääsee jo hyvin alkuun. Kuten itse sanoin, niin paljon olen ollut elämäni aikana JOKA IKINEN PÄIVÄ naisten kanssa tekemisissä, että tiedän hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, HYVIN tarkkaan, minkälaisista miehistä naiset pitävät ja kiihoittuvat, miten he käyttäytyvät parisuhteissa, mitä he ajattelevat miehistä ja seksistä, mitä he ajattelevat ja kiihoittuvat isosta kalusta, jne.

Tiedän hyvin tarkkaan, mistä kirjoitan, enkä todellakaan ihmettele, kuinka jotkut miehet eivät löydä itselleen naista. Voin kertoa sen tässä: He eivät todellakaan ole niitä miehiä, jotka naisia kiinnostavat. Kuten en ole todellakaan itsekkään, tiedän sen varsin hyvin.

• habla.
        Joku vaan kirjoitti:

"Sun teksteistä heijastuu tylyys ja ylimielisyys, että miten näät toisten ihmisten asiat niitä itseään paremmin."

Jos näen naisten kiinnostuvan niistä KAIKISTA KIINNOSTAVIMMISTA miehistä, niin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Jos kuulen ja luen naisten kehuvan miesten ulkonäköä, kalun kokoa, seksikkyyttä, jne. niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Jos tiedän, kuulen ja näen parisuhteessa olevien naisten kiinnostuvan niistä pitkistä, komeista, harteikkaista, isokaluisista ja seksikkäistä miehistä, niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Kun olen kuullut ja nähnyt naisten TYYTYVÄN siihen kumppaniin, jonka he saavat, niin silloin asiassa ei ole mitään epäselvää.

Ihan oikeasti, olen elämäni aikana ollut 3:ssa eri naisvaltaisessa työpaikassa, joissa on ollut yhteensä n. 300 naista töissä. Lukemattomat kaverit ja tuttavat ovat seurustelleet naisten ja tyttöjen kanssa. Käyn joka viikonloppu baareissa ja ravintoloissa, joissa on lukemattomia naisia.

Luen paljon parisuhteita ja seksiä käsitteleviä lehtiartikkeleita, blogeja, nettikeskusteluja, jne. Luen paljon naisten kirjoittamaa kirjallisuutta, runoutta, jne.

Minulla on hyvinkin selkeä käsitys asioista. Asioista, joita monet miehet ja naiset eivät vain jostain syystä suostu käsittämään. En tiedä, mitä on taustalla, mutta onhan tälläkin palstalla joitakin naisia ja miehiä, jotka allekirjoittavat nämä jutut.

Vaikken koskaan ole missään parisuhteessa ollut ja vaikken ikinä ole mitään seksiä harrastanut, niin olen silti joutunut olemaan niin paljon naisten kanssa tekemisissä, että tiedän tasan tarkkaan, mikä on homman nimi. Uskallan väittää, että pelkästään työni puolesta, jossa siis on tällä hetkellä n. 100 naista samassa työpaikassa, olen naisten kanssa tekemisissä paljon enemmän kuin monet muut miehet.

Vapaa-ajalla käyn kuntosalilla, joissa on naisia, viikonloppuna ravintoloissa, joissa on naisia, urheilutapahtumissa, joissa on naisia ja kavereiden parisuhteissakin on naisia. Tiedän kyllä tasan tarkkaan naisten elämää. Ja ihan sama, vaikka muut sen tyrmäisivätkin, kyllä monet muutkin miehet ja naiset ovat huomanneet saman asian.

Olen lapsesta asti ollut ERITYISEN tarkka huomaamaan ihmisten eleitä, ilmeitä, sanatonta viestintää, ajatuksenjuoksua, tekemisen tasoa, jne. Olen aina ollut kiinnostunut naisten kirjoittamista seksiaiheisista romaaneista, novelleista, blogeista, runoista, jne. Tiedän hyvin ja tasan tarkkaan, minkälaista tekstiä siellä on, minkälaisista miehistä pidetään, jne.

Tiedän erittäin ja tasan tarkkaan, mistä kirjoitan. Moni ei ehkä mieti eikä edes yritä havainnoida asioita näin tarkkaan, mutta lopulta riittää, kun tajuaa, että Scandinavian Hunks-tanssiesityksissä on paljon naisia, niin siitä voi aloittaa sen omankin homman. Tarkkailee niiden naisten tekemistä.

Lukee vaikka kuinka paljon niitä naisten kirjoittamia romaaneja, novelleja, runoja, blogeja, jne. niin sieltäkin löytyy paljon naisten ajatuksia miehistä ja seksistä. Menee vaikka töihin naisvaltaiseen työpaikkaan, niin huomaa niidenkin naisten ajatuksia ja toimintaa.

Tarkkailee omien kavereiden parisuhteita ja heidän naisiaan, tarkkailee ravintolassa naisten tekemisiä, jne.

Siinä pääsee jo hyvin alkuun. Kuten itse sanoin, niin paljon olen ollut elämäni aikana JOKA IKINEN PÄIVÄ naisten kanssa tekemisissä, että tiedän hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, HYVIN tarkkaan, minkälaisista miehistä naiset pitävät ja kiihoittuvat, miten he käyttäytyvät parisuhteissa, mitä he ajattelevat miehistä ja seksistä, mitä he ajattelevat ja kiihoittuvat isosta kalusta, jne.

Tiedän hyvin tarkkaan, mistä kirjoitan, enkä todellakaan ihmettele, kuinka jotkut miehet eivät löydä itselleen naista. Voin kertoa sen tässä: He eivät todellakaan ole niitä miehiä, jotka naisia kiinnostavat. Kuten en ole todellakaan itsekkään, tiedän sen varsin hyvin.

No tottahan tuo veikkonen on joka sana mitä skriivaat.. Tottakait iso kyrpä on parempi ja tikissä oleva kroppa on parempi ja siihen kun vielä pedon luonne, niin saahan niitä naisia.
        Tuosta naisten flirttailusta, mistä olet kirjoittanut, niin se mahtaa olla naisille joku luontainen juttu, jolla ne mittaa kaikenaikaa omaa viehätysvoimaansa.. Eihän ne silti tosissaan ole useinkaan. Se on leikkiä heille, mutta tottahan tässä maassa petetään paljon.. Moni mies on aisurin roolissa.. Sekin on totta.
        Mutta mun puolesta sää voit olla yksin jatkossakin. Ei mulla ainakaan ole siihen sanomista. Että paa jäitä hattuus sinäkin. Kyllä me muutkin miehet tiedetään tuo kaikki mitä höpiset. Et sää oo mikään ERITYINEN MEEDIO ja HAVAINTOJA TEKEVÄ KOTKANSILMÄ TÄSSÄ ASIASSA.

• Luin mä sun tekstisi, mutta aina sä vaan jankkaat sitä, kuinka sä haluat elää sinkkuna ilman naista koko lopun elämääsi. Sitten sä kuitenkin jankkaat tällä palstalla vaan niitä samoja asioita viikosta ja kuukaudesta toiseen, eli et selvästi ole sinut asian ja sinkkuutesi kanssa.

Huomaa hyvin sen, miten sua harmittaa nykyinen elämäntilanteesi ja se oma sinkkuutesi, mutta et kuitenkaan halua silti tehdä yhtään mitään asioiden muuttamiseksi.

Sitä kun ei miehen tarvitse olla mikään sellainen, että sitä miellyttäisi valtaosaa tai jopa kaikkia naisista, joten aivan turhaan sä tollaisia pinnallisia ja turhia asioita stressaat. Tämän sanon sulle sua vanhempana ja viisaampana!!

Ole sitten kokonaan erossa naisista koko elämäsi ajan, jos niin oikeasti haluat. Mutta mitä tätä samaa asiaa tarvitsee jankata tällä palstalla ihan joka viikko, kun kaikki sen täällä jo muutenkin tietävät?

Eikä se sun tilanteesi muutu yhtään mihinkään, vaikka sä tätä asiaa täällä jankkaisitkin, joten mitä oikein koet hyötyväsi tämän saman ja turhan asian vatvomisesta?

• ihana nainen
        Joku vaan kirjoitti:

Nimimerkille joku vaan.. täytyy sanoa, että omituista tekstiä kirjoitat!! Tarkkailemalla naisia ja lukemalla tilastoja, niin kuvittelet tietäväsi salaisuuden kuka kiinnostaa naisia ja jne.

Minusta menestys sukupuolimarkkinoilla on kyse yksinkertaisista asioista!! Vetovoimainen ihminen..

A) Omaa erittäin hyvän itsetunnon ja omanarvontunnon. Hän rakastaa itseään ja se näkee kauas ulospäin. Itsevarman ja itseään rakastavan ihmisen seurassa on hyvä olla, koska hän aito oma itsensä. Tämmöinen ihminen on aina viehättävä.

B) PItää huolta kehostaan ja ulkonäöstään. Hän harrastaa liikuntaa ja pukeutuu siististi.

c) Hän on sosiaalisesti älykäs. Hän on ystävällinen, huumorintajuinen ja ottaa muut huomioon.

Kaiken näköiset ihmiset löytävät kumppanin. Ruma mies voi olla karismaattinen ja saada kauniin naisen. Lyhyt mies voi saada kauniin naisen. Parisuhdemarkkinoilla on vain kyse itsetunnosta ja siitä mille tasolle rimasi asetat. Jos itse uskot, että kukaan ei kiinnostu sinusta, koska olet lyhyt, pienikaluinen ja kasvoiltasi epäviehättävä, saat varmasti uskosi mukaisesti, koska se mitä ajattelet itsestäsi, näkyy sinusta ulospäin.

Itse olen ollut suosittu miesten keskuudessa, vaikka en ole erityisen kaunis, eikä vartaloni ole täydellinen.. mutta minäpä rakastan omaa ihanaa itseäni, olen aito, hauska ja puhelias, sekä erittäin ihmisrakas kaikki kohtaan.

• Tämmöinen tapaus on automaattisesti homo, mutta vain jos hän on mies. Sinkkunaiset eivät edes teoriassa voi olla lesboja, sillä moisen väittämän esittäminen olisi epäkohteliasta. Miehen taas kuuluu kestää epäkohteliaisuudet kuin mies ja jos ei kestä, on hän homo, jota kuuluukin loukata ja jolla ei ole oikeutta suuttua. Voin kertoa, että esim. itseäni väitti homoksi eräs täysin tuntematon humalainen mieshenkilö, joka tuli vastaan suojatiellä. Ilmeisesti koko kerrostaloalue oli yksimielisesti päättänyt, että jollei minua ikinä nähdä intiimissä kanssakäymisessä naisen kanssa, voin olla ainoastaan homo. No, satun kylläkin olemaan kahdesti eronnut kahden lapsen isä, mutta mitäs faktoilla on tekemistä totuuden kanssa? Idioottien mielipiteet ja kuvitelmat ovat ainoa totuus tässä maassa. Oikeasti tykkään naisista kovastikin, mutta naiset eivät ikinä ole tykänneet minusta. Tämä kuitenkin on virallisesti valhe, koska se ei ole idiootin mielipide.

Kuten arvata saattaa, jos sinkkumiestä selän takana pidetään homona, voi tyttöystävän löytäminen lähiseutuvilta olla vaikeaa. Tämän seurauksena hän jääkin yksin ja sehän on taas todiste homoudesta. Ratkaisuksi ongelmaan suosittelisin kaikkien idioottien lähettämistä muutamaksi vuodeksi sukupuolivalistusleirille, tietysti niin, että miehet ja naiset ovat eri leireillä. Sillä aikaa kun suurin osa maan väestöstä leireilee sukupuolisesti epäilyttävissä olosuhteissa, voimme me muut vihdoinkin rauhassa pariutua ilman häirintää ja kenen kanssa huvittaa. Naiset sitäpaitsi rakastavat idiootteja, joten kilpailukin vähenisi kummasti.

• sdd

Hyvin harvoin nelikymppistä ikisinkkua luullaan homoksi. Voi sellaisiakin tapauksia olla mutta kyllä enimmäkseen ihmiset ymmärtävät että hän ei ole vaan naisille kelvannut.

• sdd kirjoitti:

Hyvin harvoin nelikymppistä ikisinkkua luullaan homoksi. Voi sellaisiakin tapauksia olla mutta kyllä enimmäkseen ihmiset ymmärtävät että hän ei ole vaan naisille kelvannut.

Jos tietäisit jotain kyseisen alueen ihmisten järjenjuoksusta, tietäisit myös, että ihmisten homottelu on suuri kansanhuvi.

• Joku vaan

"Mutta mun puolesta sää voit olla yksin jatkossakin. Ei mulla ainakaan ole siihen sanomista. Että paa jäitä hattuus sinäkin. Kyllä me muutkin miehet tiedetään tuo kaikki mitä höpiset. Et sää oo mikään ERITYINEN MEEDIO ja HAVAINTOJA TEKEVÄ KOTKANSILMÄ TÄSSÄ ASIASSA."

Niinhän minä kirjoitinkin, että moni nainen ja moni mies tajuaa kyllä nämä asiat, mutta silti kuitenkin, jotkut miehet tulevat aina täälläkin selvittämään, että ei asia näin ole. Ehkä he haluavat vain suojella itseään tai eivät halua uskoa asioita?

Jos minäkin seurustelisin, niin tuskin minä siinä suhteessa ajattelisin, että en minä kelpaa tällaisena tuolle naiselle ja että ei hän ikinä huolisi minua parempaa miestä. Siis kyllä varmasti minäkin haluaisin ajatella niin, että olen parasta tuolle naiselle, vaikka hän kuinka sisimmässään ajattelisi toisin.

Ja vaikka en olekkaan mikään meedio ja kotkansilmä, niin siltä ainakin välillä tuntuu, kun miesten ja naisten toimintaa seuraa. Miksi ihmeessä jotkut sitten suostuvat kusetetuiksi ja suorastaan haluavat mennä ansaan ja halpaan? Miksi sitten niin moni mies suostuu tuollaiseen hyväksikäyttöön ja vasta sitten joskus vuosien päästä suostuvat ymmärtämään, että tekivät virheen?

Kun katselee miesten ja naisten touhua ihan missä päin vain tahansa, niin aina sama laulu toistuu. Aina mennään halpaan ja aina mennään ansaan niin että tuntuu. Tuntuu, että miesten kohdalla sitä hienompaa ja ylpeiltävämpää, mitä kovemmin on tullut naisasioissa turpaan. Itse ajattelen täysin toisin. Ravintoloissa, parisuhteissa, työpaikoilla, jne. mennään mitään ajattelematta suoraan surman suuhun ja kohta ihmetellään, miksi helvetissä kävi näin.

Enkä ymmärrä, että jos kerran muutkin miehet tajuavat nämä jutut, niin minkä ihmeen takia he sitten haluavat vehdata naisten kanssa ja tulla kusetetuksi? Minäkin voisin laittaa vartalooni tekstin "olen tyhmä ääliö, jota naiset voivat kusettaa mielin määrin. Uskon aivan kaiken, mitä naiset minulle valehtelevat." Siltä tuo miesten touhu monesti näyttää, kaikessa surkeudessaan.

"Moni mies on aisurin roolissa.. Sekin on totta."

Jos muutkin miehet tajuavat nuo asiat, niin minkä ihmeen takia noita onnettomia aisurimiehiä on noinkin paljon? Luulisi, että järki sanoisi jo, että ei todellakaan kannata. Vai ovatko nuo miehet vain niin tyhmiä ja jälkeenjääneitä, ettei vain ymmärretä?

Totta on, etten olekkaan mikään erityinen kotkansilmä, mutta siltä aina vaikuttaa, kun muut menevät vain sinne tänne naisten perässä turpaan saaden. Ja se on hienoa, monesti. Sitten aina välillä itketään ja harmittaa suorastaan, kun naiset tekivätkin oharit. Pellejä mitä pellejä.

• Joku vaan

"Kuten arvata saattaa, jos sinkkumiestä selän takana pidetään homona, voi tyttöystävän löytäminen lähiseutuvilta olla vaikeaa."

Monilla homomiehilläkin niitä naisia on paljon enemmän kuin AT-miehillä. En tiedä, onko seksiä niiden homojen ja naisten välillä, mutta monilla julkisesti homomiehillä on kaikenlaista sutinaa naisten kanssa. Tietysti tähän saattaa vaikuttaa se, että naiset haluavat näitä homomiehiä kavereikseen, koska nämä ovat kuitenkin miehiä naisten vaatteissa ja naisten luonteella varustettuja. Kerrankin nainen saa mennä vaatekauppaan miespuolisen seuralaisen kanssa, joka ymmärtää shoppailun päälle.

Mutta jos nössöä ja naisille kelpaamatonta miestä luullaan homoksi, niin siinä ei auta minkäänlainen edes homona teeskentely. Eivät naiset sellaista homoa kaverikseen halua.

Yksi kaverini on joskus epäillyt, että olenko homo, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Ehkä riittää se, etten ole koskaan mitään mielenkiintoa miehiin päin antanut, enkä käyttäydy sillä tavoin kuin homojen oletetaan käyttäytyvän.

• habla.
        Joku vaan kirjoitti:

"Kuten arvata saattaa, jos sinkkumiestä selän takana pidetään homona, voi tyttöystävän löytäminen lähiseutuvilta olla vaikeaa."

Monilla homomiehilläkin niitä naisia on paljon enemmän kuin AT-miehillä. En tiedä, onko seksiä niiden homojen ja naisten välillä, mutta monilla julkisesti homomiehillä on kaikenlaista sutinaa naisten kanssa. Tietysti tähän saattaa vaikuttaa se, että naiset haluavat näitä homomiehiä kavereikseen, koska nämä ovat kuitenkin miehiä naisten vaatteissa ja naisten luonteella varustettuja. Kerrankin nainen saa mennä vaatekauppaan miespuolisen seuralaisen kanssa, joka ymmärtää shoppailun päälle.

Mutta jos nössöä ja naisille kelpaamatonta miestä luullaan homoksi, niin siinä ei auta minkäänlainen edes homona teeskentely. Eivät naiset sellaista homoa kaverikseen halua.

Yksi kaverini on joskus epäillyt, että olenko homo, mutta siihen se sitten on jäänytkin. Ehkä riittää se, etten ole koskaan mitään mielenkiintoa miehiin päin antanut, enkä käyttäydy sillä tavoin kuin homojen oletetaan käyttäytyvän.

Suurin osa parisuhteista ei ole onnellinen, koska valtaosa miehistä ottaa sen ,jonka sattuu saamaan. Mehän kaikki tiedämme, että ei niitä tarjouksia keskivertomiehille taivaalta tipahtele, joten moni vetää alta lipan tässä asiassa ja sopeutuu tyytymään johonkin, joka ei ole täydellistä..

Itsehän olen yksin, koska sitä täydellistä vastakappaletta ei ole osunut vielä kohdalle. Toisinsanoen materiaali ei ole ollut kyllin hyvää..
        Minusta vakipano on aivan riittävä sitoutumismuoto, jos tunne ei ole sitä mitä hakee...

Tottahan sitä naista voi naida, vaikkei se ihan just sulle ookkaan ja toisaalta sosiaalinen paine helpottaa, kun "päästään" parisuhteeseen ja toisaalta kaikista reppanoista ei edes yksin ole elämään. Ei niistä ole huolehtimaan itsestään= vastaus kysymykseesi, miksi monet miehet päätyy paskaan liittoon.

Mutta kyllähän hyviäkin naisia on, joihin voi luottaa ja joita voi kunnioittaa, mutta siihen kun pitäisi saada vielä se riittävä ulkonäkö ja sporttinen elämäntapa ja lapsettomuus, niin vaihtoehdot alkavatkin jo olla vähissä tiettyyn ikään ehtineelle miehelle........

• Huh huh huh

Muista miehistä en tiedä, mutta ainakin toi "joku vaan" on helkkarin ylimielinen jankkaaja. Sellainen tyyppi, että ei osaa antaa toiselle tilaa hengittää eikä ottaa toista huomioon. Näkee, että tyypillä on rakkauden puute, jota yrittää paikata haluamalla jonkun kauneimman mahdollisen naisen ihailua.

Ja jos joku ei mene niin kuin hän haluaa, niin tulee hirvee jankkausvyöry ja haukkuminen. Ihminen ei tajua, että muillakin ihmisillä on oma elämänsä ja tyyppi itse ei oo aina oikeassa. Siis todellakin kiertäisin tuollaiset tyypit kaukaa.

• Niin kyllä tämä nimimerkki "joku vaan" on selvästi ylimielinen, itsekäs ja varsin omahyväinen persoona.

Ei kyllä harmita yhtään hänen puolestaan, sillä mielestäni tollaisella itsekkyydellä ja luonteella on kyllä sen oman sinkkuutensa ansainnut.

• Ihmettelen vaan

Mielenkiintoista. Olen perus suomalainen mies ja tämän palstan mukaisesti atm mies ilmeisesti. En pukeudu tyylikkäästi, minua ei voi luokitella komeaksi, en ole pitkä jnejne. Suurinosa asioista joita täälläkin sanotaan turnoffiksi naisten silmissä löytyy minusta. En myöskään näytä miltään ns. pahalta pojalta, peilikuvasta tulee lähinnä mieleen turpaan saanut vinkuheinä, hintelä kun olen ja silmien alla isot tummat alueet paljosta valvomisesta. Mutta silti tunnun olevan monelle naiselle mielenkiinnon kohde? Edellisellä baarireissulla oltiin parin kaverin kanssa paikallisessa parilla olusella niin 3 eri naista tuli pitkin iltaa jutulle ilman että tein minkäänlaista aloitetta omasta mielestäni. heistä kaksi antoi vielä puh.numeronsa ennenkuin lähtivät vaikken sitä pyytänytkään. Kaverit katsoi taas kerran monttu auki vieressä ja muutoin menisi vaikka kavereiden järjestämänä perseilynä mutta kun tätä tapahtuu hyvin usein, ollaan sitten täällä omalla kylällä tai vaikka naapurikaupungin kapakissa.

En todellakaan ole mikään sosiaalinen persoona saatikka puheliasta ja eläväistä tyyppiä, jos olen kunnolla myötäsessä niin sitten tulee hölötettyä kuulemma mutta muutoin tulee istuttua melko näkymättömästi kapakan nurkassa yleensä. Ainut asia minkä voin sanoa itsestäni hyväksi puoleksi on vahva itsetunto joka tullut monenlaisen elämänkokemuksen kautta (juu tosipitkä kokemus kun ikääkään kuin se maaginen reilu 30v vasta) mutta en minä sitäkään mitenkään ulospäin omasta mielestäni näytä.

Ei siinä, en minä naisten huomiota pahaksi pistä vaikken emäntää olekkaan etsimässä, edelliset parisuhteet vielä turhan hyvin muistissa, mutta tuntuu vaan erikoiselta että minä joka en sitä huomiota ole hakemassa niin sitä suodaan ja taas monet jotka sitä tosissaan etsivät niin ei tunnu löytyvän millään kun näitä juttuja lukee.

• 4+3

Mulla on yksi vanha kaveri joka on noin 30 ja en tiedä onko hänellä koskaan ollut naista ja tietysti vähän mietityttää onko hän homo, mutta en ole viittinyt kysyä. Hän on kuitenkin urheilullinen ja korkeastikoulutettu yms. joten on vaikea ymmärtää miten ei olisi saanut naista, jos olisi hetero. Hän on myös vanhin veli perheessään ja varmaan naisien mielestä melko komeakin. Luulisi tuommoisilla rahkeilla saavan melkein naisen kuin naisen halutessaan.

• habla.

Ei ole löytänyt kyllin hyvää. Kuvitellaan, että 99% naisista taso on 6.5, ja jos miehen taso on 9.5, niin kuinka paljon jää vaihtoehtoja vapaissa naisissa.. Se on vain ikävä tosiasia, että läskillä lapasella on enemmän vaihtoehtoja.. Eihän kukaan mielellään alaspäin nai!

• Joku vaan

"Mutta kyllähän hyviäkin naisia on, joihin voi luottaa ja joita voi kunnioittaa, mutta siihen kun pitäisi saada vielä se riittävä ulkonäkö ja sporttinen elämäntapa ja lapsettomuus, niin vaihtoehdot alkavatkin jo olla vähissä tiettyyn ikään ehtineelle miehelle........"

Ongelma tässä onkin se, että vaikka tuollaiset naiset eivät pettäisikään, niin silti hekin haaveilevat niistä muunlaisista miehistä. Kyllähän naisetkin joutuvat tyytymään, jos haluavat jonkun miehen saada. Kun eivät saa haluamaansa miestä, niin sitten ottavat jonkun toisen. Mutta kun se joku toinen ei olekkaan niin kiinnostava. Siinähän se ongelma onkin.

"Muista miehistä en tiedä, mutta ainakin toi "joku vaan" on helkkarin ylimielinen jankkaaja. Sellainen tyyppi, että ei osaa antaa toiselle tilaa hengittää eikä ottaa toista huomioon. Näkee, että tyypillä on rakkauden puute, jota yrittää paikata haluamalla jonkun kauneimman mahdollisen naisen ihailua."

Niin varmasti moni ihminen kokee rakkauden ja läheisyyden puutetta, jos sitä ei saa. Eiköhän tuo ole ihan luonnollista, että sitä puutetta kokee, mistä on puutekkin??????

Kauneimman mahdollisen naisen ihailua, mistä tämän poimit? Et ainakaan minun teksteistäni, koska en ole tuollaista mihinkään koskaan ikinä kirjoittanut. Ja kun laitoit, että olen ylimielinen, niin eivätkös monesti ne ylimieliset miehet niitä naisia saa? Ainakin moni tällä palstalla on kertonut ja väittänyt, että naiset ihailisivat miehissä ylimieliyyttä ja ylimieliset miehet osaavat myydä itsensä naisille.

No jos kerran minulla ei mitään naisiakaan ole, niin tuskin mistään ylimielisyydestä on kuitenkaan kyse?

"Tottahan sitä naista voi naida, vaikkei se ihan just sulle ookkaan ja toisaalta sosiaalinen paine helpottaa, kun "päästään" parisuhteeseen ja toisaalta kaikista reppanoista ei edes yksin ole elämään."

En ymmärrä, että miksi pitäisi tehdä näin? Mitä minä siitä saan itselleni yhtään mitään? Minä ainakin olen sellainen mies, että vaikka ei huvita tiskata, pestä pyykkiä, pyyhkiä pölyjä, jne. niin kuitenkin tuollaiset asiat ovat kellosta katsottuna sen verran vähän aikaa vieviä, että teen ne ihan mieluusti itsekkin. En tarvitse siihen kenenkään naisen apua.

Ja miksi panisin ketään naista, kun kerran minulla ei ole mitään annettavaa naisille siinä hommassa? Ja kun kerran minulla ei ole mitään annettavaa, niin miksi naiset sitten edes antaisivat minun panna heitä? EIkö juuri tässä se ongelma olekkin, että tietyt miehet jäävät ilman, ketkä eivät naisia miellytä ja ne saavat, ketkä miellyttävät ja viehättävät?

Täten minulla ei ole mitään mahdollisuuksiakaan tuollaiseen panemiseen, jos naiset eivät kerran minusta kiinnostu.

Ja moni ihan hyvin tuossa kertoo, että jos miehestä kerran näkee jo päällepäinkin, että naiset eivät miehestä kiinnostu, niin ei kai kukaan sitä miestä homoksi luule. Kun kerran se syy siihen naisettomuuteen on jossakin ihan muualla kuin homoudessa.

"Ei siinä, en minä naisten huomiota pahaksi pistä vaikken emäntää olekkaan etsimässä, edelliset parisuhteet vielä turhan hyvin muistissa, mutta tuntuu vaan erikoiselta että minä joka en sitä huomiota ole hakemassa niin sitä suodaan ja taas monet jotka sitä tosissaan etsivät niin ei tunnu löytyvän millään kun näitä juttuja lukee."

Monesti ne sinnikkäimmät etsijät ovat niitä epätoivoisempia, jotka sitten sillä yrittämisellään ja tarvitsemisellaan karkoittavat naisia. Monesti naiset nimenomaan kiinnostuvat, kun näkevät, ettei mies ole naisia etsimässä tai hakemassa. Mies on siis riippumaton naisista. Monet naiset nimenomaan kiinnostuvat tästä.

Tietysti minäkin kuulun tällaisena miehenä tähän luokkaan, eli tavismiestä alempanakin olevana miehenä pysyttelen mahdollisimman kaukana naisista, mutta eivät he kyllä minunkaan luokse tule. Joidenkin luokse varmasti tulevat.

• Mielenkiinnolla kyllä odotan sitä, että miten "joku vaan" meinaa koko elämänsä sinkkuna pärjätä, kun on jo noin nuorena aivan hermorauniona sen oman sinkkuutensa takia.

Miten meinaat pärjätä sinkkuna sitten yli kolmekymppisenä, kun siihenkin on sulla vielä kuitenkin vuosia aikaa?

Entä miten meinaat pärjätä sinkkuna sitten yli neljäkymppisenä, kun siihen on vieläkin pidempi aika? Entä yli viiskymppisenä? Entä vanhempana jne. jne....?

Se on ainakin varma asia, että muut ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä sun sinkkuudestasi.

No kyllä kai se elämä menee ihan mukavasti siinäkin, kun kirjoittelee tällä palstalla ja vatvoo näitä samoja asioita vuosikausien ja vuosikymmenten ajan päivästä ja viikosta toiseen:)

Veikkaan aika lailla sitä, että näin sä varmaan meinaat elämässäsi just tehdä.

• ei-hoivaava nainen
        DarkFear kirjoitti:

Mielenkiinnolla kyllä odotan sitä, että miten "joku vaan" meinaa koko elämänsä sinkkuna pärjätä, kun on jo noin nuorena aivan hermorauniona sen oman sinkkuutensa takia.

Miten meinaat pärjätä sinkkuna sitten yli kolmekymppisenä, kun siihenkin on sulla vielä kuitenkin vuosia aikaa?

Entä miten meinaat pärjätä sinkkuna sitten yli neljäkymppisenä, kun siihen on vieläkin pidempi aika? Entä yli viiskymppisenä? Entä vanhempana jne. jne....?

Se on ainakin varma asia, että muut ihmiset ajattelevat kaikkea negatiivista siitä sun sinkkuudestasi.

No kyllä kai se elämä menee ihan mukavasti siinäkin, kun kirjoittelee tällä palstalla ja vatvoo näitä samoja asioita vuosikausien ja vuosikymmenten ajan päivästä ja viikosta toiseen:)

Veikkaan aika lailla sitä, että näin sä varmaan meinaat elämässäsi just tehdä.

"Entä miten meinaat pärjätä sinkkuna sitten yli neljäkymppisenä, kun siihen on vieläkin pidempi aika? Entä yli viiskymppisenä? Entä vanhempana jne. jne....?"

Minä olen ikisinkkunainen 48v, mietin vaan että mitenköhän olen ikäni pärjännyt sinkkuna? Ja vastaankin samantien - hyvin. Seurustelusuhteita oli joitakin nuorempana mutta siitäkin on vuosia. Koskaan en ole asunut kenenkään miehen kanssa, ollut avossa/aviossa, kihloissa eikä lapsia. Ja kaikki tämä vapaaehtoisesti. Jos olisin halunnut olisi ollut mahdollisuus, mutta kun en ole halunnut. Eli eiköhän miespuolinenkin ikisinkku ihan hyvin pärjää niinkuin minäkin olen pärjännyt. Ja turhahan sitä on miettiä, jokainen oma asia. Ei se kellekään toiselle kuulu.

• lepakkoluola

Ikisinkku nainen ilmottautuu, Ja kyllä minua on luultu lepakoksi varsinkin niiden miesten toimesta joista en ole innostunut.

Parisuhteista on kyllä kokemusta mutta ne eivät koskaan ole olleet mitenkään ylentäviä. Ei niistä sen enempää.

Täytyy myöntää että halu pariutumiseen on nolla vaikka ympärillä on kiinnostuneita miehiäkin..ei vain kolahda. Olen aikaisemmin sortunut näihin kompromisseihin paperilla hyvä mutta ei herätä juurikaan tunteita. Lopputulos on taattu, joten sitä versiota ei tule.

En halua pakottaa itseäni muottiin vaan haluan kumppanin jonka kanssa henkiselläkin tasolla tapahtuu jotain yhteistä pelkkä vauoteen jakaminen ei riitä,..

• habla.

Hyvä kun oot lopultakin tajunnut mistä parisuhteessa on kysymys..Ilmeisesti sosiaalinen paine ja virranmukana kulkeminen sai vetään alta lipan aiemmin.
        Itse oon iän kaiken ymmärtänyt, että se nyt vaan ei toimi sillä tavalla. Itseään ei voi pakottaa tunteeseen, jota ei ole.

• sdd

Häiritseekö aloittajan tapauksessa miehen ikisinkkuus vaiko lapsettomuus? Ainakaan mitään lapsia ei kannata tehdä ellei niitä oikeasti halua ja pysty niistä myös pitämään huolta. Ihmiskunta ei sukupuuttoon ole kuolemassa vaikka joku päättäisi lapsettomaksi jäädäkin. Tulevaisuus tulee muutenkin olemaan rankkaa joten taistelu yhä vähäisemmistä työpaikoista jättää useat ihmiset vääjäämättömästi syrjäytymiskierteeseen.

• Joku vaan

"Sitä kun ei miehen tarvitse olla mikään sellainen, että sitä miellyttäisi valtaosaa tai jopa kaikkia naisista, joten aivan turhaan sä tollaisia pinnallisia ja turhia asioita stressaat. Tämän sanon sulle sua vanhempana ja viisaampana!!"

Niin, sinä olet tätä mieltä, mutta minun haluni ja toiveeni ovat minun toiveitani ja haaveitani. Jos minun haaveena ja toiveena on olla tuollainen mies, niin sitten on.

Sille et sinä voi yhtään mitään. Minähän itse päätän omista asioistani ja omista toiveistani ja haaveistani. Niihin et sinä eikä kukaan muukaan voi koskea.

Jos minä haluan, niin silloin minä haluan. Piste. En siis ymmärrä, että miksi jaksat vängätä tästä, että muka miehen ei tarvitse olla tuollainen. No eihän herra jumala tarvitsekkaan!!!!!!!!!

Mutta minä haluan olla ja sillä selvä. Älä siis tule väittämään mitään, mitä minun ei tarvitse olla tai mitä minä haluan. Minä tiedän kyllä itse omat haluni ja toiveeni, siihen ei sinun tarvitse koskea mitenkään. Etkä sinä ole edelleenkään mikään etkä kukaan kertomaan, mitä minun tarvitsee olla tai ei tarvitse olla. Sinä et minulle kerro yhtään mitään, mitä minä haluan tai mistä minä haaveilen. Siihen ei sinulla ole minkäänlaista oikeutta.

Jos miehen ei tarvitse olla, niin ei tarvitsekkaan. Itsestäänselvyys. Mutta jos minä haluan, NIIN SILLOIN MINÄ VITTU SAATANA HALUAN OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Älä tule minulle sanomaan yhtään mitään vastaan minun haaveistani ja toiveistani ja haluistani. Minä pidän omani, pidä sinä omasi.

"Niin kyllä tämä nimimerkki "joku vaan" on selvästi ylimielinen, itsekäs ja varsin omahyväinen persoona.

Ei kyllä harmita yhtään hänen puolestaan, sillä mielestäni tollaisella itsekkyydellä ja luonteella on kyllä sen oman sinkkuutensa ansainnut."

Jännä juttu, kun kuitenkin paljon tätä palstaa olen lukenut, niin monesti sanotaan niiden ylimielisten ja itsekkäiden miesten saavat niitä naisia. Koska ovat kuulemma niin härskejä, jotka vain ottavat naisen kuin naisen.

Moni kiltti mies tälläkin palstalla itkee ja harmittelee sitä, kuinka juuri ylimieliset ja itsekkäät miehet korjaavat ne naiset mukaansa. No näytääkö tämä minun "ylimielinen ja itsekäs" käytös siltä, että saisin naisia? Ei näytä.

Joko minä en ole todellakaan mikään ylimielinen ja itsekäs tai sitten niiden kilttien miesten jutut tuollaisista miehistä eivät todellakaan pidä paikkaansa.

• Joo mutta on vaan turha haaveilla asioista, jotka eivät tule koskaan toteutumaan ja vielä turhempaa on jankata niistä samoista asioista jatkuvasti.

Kyllä mäkin haluaisin, että mulla olisi tilillä muutama miljoona euroa tai vaikka edes muutama sata tonnia. Mutta koska mä tiedän sen, ettei tällainen ole mahdollista tai ainakin se on hyvin epätodennäköistä, niin en mä viitsi jäädä jankkaamaan tätä asiaa loputtomiin ja itkemään tällä palstalla kun joku muutaman vuoden ikäinen pikkukakara sitä, että kun mä haluan ja haluan ja haluan jne. jne. jne.....

Elämässä on paljon sellaisia asioita, joita ei tule koskaan saamaan, mutta silti on vaan hyväksyttävä se ja jatkettava elämää.

Eikä se tee susta yhtään epäitsekästä ja ei-ylimielistä, vaikka et saisi yhtäkään naista elämäsi aikana. Itse sä olet sanonut täällä jatkuvasti sitä, kuinka sä haluaisit harrastaa pelkkiä irtosuhteita ja kuinka sä et siltikään haluaisi parisuhteeseen yhdenkään naisen kanssa. Eli just tämä tekee susta sen itsekkään, omahyväisen ja ylimielisen.

Jos sä olisit epäitsekäs, fiksu ja muut huomioon ottava, niin silloin sä haluaisit sen parisuhteen ja olisit ihan tyytyväinen siihen normitavismiehen elämään ja parisuhteeseen yhden naisen kanssa.

Ja jos sä olisit fiksu, vaatimaton, epäitsekäs ja toiset huomioon ottava, niin et sä silloin miettisi täällä ollenkaan jotain tollaisia turhuuksia, että kuinka sun pitäisi miellyttää kaikkia tai valtaosaa naisista, kun sä olisit oikein tyytyväinen siihen normaaliin arkeen, tavalliseen elämään ja parisuhteeseen yhden naisen kanssa.

Eli ei se naisen saamattomuus ja sinkkuus tarkoita sitä, että silloin mies olisi aina se fiksu, epäitsekäs ja ei-ylimielinen, jos hän ei naisia ja/tai parisuhdetta onnistu saamaan.

• Joku vaan

",koska naisille ei oo väliä sillä koolla niin paljon ,varsinkaan jos ei ihan mini ole, joten keskikokoinen todellakin riittää aivan hyvin. Eli ne kaikki ongelmat on tasan sun päässä, ei missään muualla."

Kun ne olisivatkin vain niiden miesten päässä, mutta kun ei ole. On tutkittuakin, että varsinkin paksumpi penis hankaa emättimen seinämiä paremmin, nainen voi tuntea täyttyvyyden tunnetta, jne. jolloin se kokokin vaikuttaa.

On totta tietenkin myös, että se asenne, rakastelutaidot, jne. merkkaavat paljon enemmän. Tähänhän aina verrataan, että ei sillä koolla niin väliä ole, jos vain omaa rakastelutaitoja ja halua tyydyttää naistaan. Totta, nämähän merkkaavat paljon enemmän kuin se pelkkä kalu. Iso kalu ei merkkaa mitään, ellei sitä osaa käyttää.

Mutta valitettava tosiasia on kuitenkin aina se, että kun iso kalu viehättää myöskin visuaalisesti, niin jos mies osaa oikeasti niitä rakastelutaitoja, halua ja asennetta tyydyttää naistaan, jne. niin totta kai se kalun koko on pelkkää plussaa. Totta kai nainen kiihoittuu VIELÄ AIEMPAAKIN ENEMMÄN, jos kalu on isokokoinen. Senhän ovat monet naisetkin aina todenneet.

Se nautinto lähtee aina niistä rakastelutaidoista ja halusta tuottaa naiselle nautintoa, kyllä. Jos ne puuttuvat, niin ei sillä kalun koolla ole mitään merkitystä. Mutta jos nuo KAIKKI PIIRTEET löytyvät miehestä, niin totta kai se iso kalu tuottaa sekä visuaalista että fyysistä kiihoketta ja nautintoa.

Eli kalun koko voi olla merkityksen tai merkityksellinen, riippuu juurikin, että mihin sitä vertaa. Nimenomaan kun itseeni vertaan, niin kun minulla ei ole sitä isoa kalua, niin ei minua kiinnosta mitkään asenteetkaan eivätkä rakastelutaidot. Koska tiedän, etten pysty antamaan sitä LISÄNAUTINTOA naiselle sillä kalullani. Vaikka se asenne ja rakastelutaidot olisivatkin tärkeämpiä, niin kun kerran tiedän, että MYÖSKIN se kalun koko kiihoittaa, niin silloin sen puuttuessa ei minua kiinnosta mitkään muutkaan asiat.

Iso kalun koko on totta kai pelkkää plussaa ja nautintoa, jos vain NE KAIKKI MUUTKIN PIIRTEET ovat kunnossa. Mies on ulkoisesti seksikäs ja fiksu, huomaavainen ja asennetta omaava, haluaa tuottaa naiselleen nautintoa, jne. Tähän kun lisää KAIKEN LISÄKSI vielä sen ison kalun, niin totta kai nainen kiihoittuu ja nauttii enemmän. Totta kai, koska niitä kiihoittavia ja nautittavia piirteitä on silloin yksi enemmän.

Aina jostain löytyy jokin ihme vertailu. Eli että vaikka sisäiset piirteet ovat merkityksettömiä, jos sitä sisäistä komeutta ei löydy. No niin varmaan ovatkin merkityksettömiä. Mutta entä jos mieheltä löytyykin MOLEMPIA, siis ulkoista, että sisäistä komeutta? Totta HEVON VITUSSA naisia kiinnostaa myöskin ulkonäkö ja varsinkin jos miehellä vielä on sitä sisäistäkin komeutta, niin siinähän se KOKO PAKETTI jo onkin. Miehellä on molempia.

Kalun koosta aina puhutaan, että ne asenteet, rakastelutaidot ja halut tuottaa naiselle ovat tärkeimpiä. No totta vitussa ovat tärkeämpiä, ne ovat PERUSASIOITA tässä hommassa. Mutta kun se ei ole ikinä tarkoittanut sitä, että kalun koolla ei muka olisi merkitystä. Totta VITUSSA sillä on merkitystä ja jos mieheltä sitä asennetta ja halua tuottaa naiselle nautintoa löytyy, niin TOTTA VITUSSA se nainen kiihoittuu vieläkin enemmän, jos mieheltä löytyy iso kalu.

Vituttaa aina, kun miehiä yritetään lohduttaa kaikenlaisella paskalla, että ei muka ole mitään merkitystä. Sitten kuitenkin tosielämässä asia on toisin. Totta kai ne asenteet ja halut tuottaa naiselle nautintoa merkkaavat enemmän, TOTTA KAI MERKITSEE ENEMMÄN, herra jumala sentään!!!!!!!!

Mutta kun se kalun koko on kuitenkin miehen SEKSUAALISTA VETOVOIMAA LISÄÄVÄ TEKIJÄ, niin silloin siitä ei vain pääse yli eikä ympäri. Joo, tiedän, monet naiset ovat nauttineet seksistä pienikaluisen miehen kanssa, joo tiedän, monet naiset ovat saaneet orgasmeja pienikaluisten miesten kanssa, jne. Joo, tiedän, en kiellä sitä.

Mutta pointtini onkin, että KUINKA PALJON KIIHOITTAVAMPAA se seksi olisi ollut, jos mies olisi voinut tuottaa nautintoa MYÖSKIN sillä isolla kalulla.

Minua on ainakin ihan turhaa yrittää kusettaa näissä asioissa, ei mene läpi, ei todellakaan. Niin suurta hevonpaskaa taas, että suorastaan oksettaa.

• lottamari.

En lukenut ketjua, enkä tiedä mistä siinä puhutaan, mutta sinä ilmeisesti olet sitä mieltä, että sillä koolla on merkitystä. No, se pitää kyllä paikkansa. Naisten on turha jankata mitään muuta. Miehen "koolla" tosiaan on väliä, jos seksi on se ainut asia ja päämärä, joka parisuhteessa on tärkeä ja tuo nautintoa.

Silloin kun toista rakastaa ja toisesta välittää, niin eihän sillä silloin mitään sen suurempaa merkitystä ole. Tärkeintä on että parisuhde toimii, siinä saa tuntea olevansa rakastettu ja saa antaa vastarakkautta. Fyysistä kosketusta on monenlaista ja siitä nauttii kaikella tavalla, jos sitä on antamassa ihminen, josta pitää, jota rakastaa ja jota haluaa.

Ethän sinä ole penis ja peniksen tarpeet, vaan sinun tarpeesi ovat naisen läheisyyden kokemisen tarve, fyysinen kosketus, läheisyys, lämpö, hellyys, rakastamisen ja välittämisen tunne. Pelkällä peniksen koon ajattelulla viedään kokonaan pois tämä ajatus, mikä on sen rakastelun tarkoitus, tarkoitus tuntea yhteenkuuluvuutta ja tarvetta olla rakastettu.

• Gghhjj

Itsekin olen ns ikisinkkumies. En tiedä vatvovatko sukulaiset tai työkaverit naisettomuuttani. Tuskinpa sentään.

Se on kuitenkin aikuisiän myötä käynyt selväksi että parisuhteet on muiden ihmisten juttu, ei kosketa minua, ja samaten kaikenlainen parisuhteista vatvominen.

• Miksi ne parisuhteet eivät sitten ole myös sua varten? Tietenkin sä kyllä ehdit vielä seurustella myöhemminkin, vaikka et olisikaan vielä ollut koskaan parisuhteessa.

• gghhjj
        DarkFear kirjoitti:

Miksi ne parisuhteet eivät sitten ole myös sua varten? Tietenkin sä kyllä ehdit vielä seurustella myöhemminkin, vaikka et olisikaan vielä ollut koskaan parisuhteessa.

Parisuhteet eivät minun elämääni ole koskaan kuuluneet eivätkä tule kuulumaankaan. Säästyy varmasti monelta mielipahalta mutta luultavasti jää monesta asiasta paitsi mutta siitä mistä ei tiedä niin sitä ei osaa kaivatakaan.

• Joku vaan

"Miehen "koolla" tosiaan on väliä, jos seksi on se ainut asia ja päämärä, joka parisuhteessa on tärkeä ja tuo nautintoa."

Kuten itsekkin tässä toteat, niin seksissä kuitenkin se kalun koko tuottaa sitä nautintoa. Vaikka se tässä olisikin se ainoa päämäärä, niin silti siinä kalun koossa on jotain sellaista, mikä tuottaa nautintoa. Olkoon se kummoinen päämäärä tahansa, minulle riittää ihan pelkästään se, että siinä on jotain, joka tuottaa nautintoa.

Puhut tuossa kaikesta muusta rakkaudesta. Totta, parisuhteessa on paljon merkittävämpiäkin asioita kuin kalun koko. Eihän tässä ole tuollaisista asioista ikinä ollutkaan kyse. Enhän ole koskaan mitään muuta väittänytkään. En ole koskaan täällä laittanut asioita mihinkään vitun tärkeysjärjestykseen, ei se kiinnosta minua vähimmässäkään määrin.

Ei minua kiinnosta, mikä on missäkin asiassa tärkeintä, minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, mitkä piirteet ja seikat VIEHÄTTÄVÄT YLIPÄÄTÄÄN. Se minua kiinnostaa. Ei minua kiinnosta vittujakaan se, mikä on tärkeintä parisuhteessa tai mikä on tärkeintä yhden illan jutuissa, jne. Ei VITTU KIINNOSTA!!!!!!!!

Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, VAIN JA AINOASTAAN SE, että mitkä piirteet miehessä viehättävät naisia, aivan se ja sama, kuinka tärkeää se on missäkin.

Ja, olet sitten parisuhteessa tai on sitten käsillä yhden illan juttu, niin se kalu on edelleen se sama. Jos on parisuhteessa, jossa muut asiat merkitsevät kalun kokoa enemmän, niin se iso kalu tuntuu ihan yhtä nautinnolliselta kuin jossain yhden illan jutussa. Aivan vitun sama, vaikka tärkeämpää ovat ne rakkauden tunteet, minäkin olen siitä sinun kanssasi samaa mieltä. En minä laita minkään kalun kokoa rakkauden tunteen edelle, voi herra jumala sentään, jos olet näin ajatellut!!!!!!!!

Vaan että vaikka se rakkauden tunne onkin tärkeämpää, niin se nainen saa ihan yhtä lailla siitä kalusta sitä nautintoa, olkoon vaikka millainen parisuhde. Totta vitussa se iso kalu lisää sitä nautintoa, olkoon kyse parisuhde, avioliitto, yhden illan juttu, jne. Se iso kalu tuntuu aina yhtä nautinnolliselta siellä pillussa kuin muulloinkin.

Se merkitysjärjestys voi niissä yhden illan jutuissa olla täysin eri kuin parisuhteeessa, no tietenkin on!!!! Mitä helvettiä oikein kuvittelit, sehän on PÄIVÄNSELVÄ ASIA!!!!!

• Joku vaan

Ulkonäöllä voi olla niissä yhden illan jutuissa paljon suurempi merkitys kuin parisuhteessa, jossa onnistumisen määrittää enemmän ne sisäiset asiat. Mutta jos sillä miehellä edelleen VITTU SAATANA SOIKOON ovat ne sisäiset piirteet kunnossa, niin TOTTA VITUSSA ne ulkonäölliset seikat lisäävät sen miehen viehättävyyttä sen naisen silmissä. Sehän on PÄIVÄNSELVÄ ASIA!!!!!!!!!!

Vaikka kuinka ne ulkoiset seikat olisivat vähemmän määrääviä kuin ne sisäiset piirteet, niin ei se tarkoita, etteivätkö ne ulkoiset piirteet lisäisi sitä miehen viehättävyyttä. Aivan vitun sama, vaikka kuinka ne sisäiset piirteet olisivat tärkeämpiä, niin totta kai ne ulkoiset VIEHÄTTÄVÄT piirteet vain lisäävät sen miehen viehättävyyttä.

Tämä on NIIN VITUN PÄIVÄNSELVÄ asia, jonka naiset ovat itsekkin todenneet. Et sinä kykene sitä kumoamaan, et sinä kykene sitä kiistämään, ei sinulla ole minkäänlaisia mahdollisuuksia siihen. Jos ulkoiset seikat viehättävät, niin ne VITTU VIEHÄTTÄVÄT. Jos sisäiset piirteet viehättävät, niin ne VITTU VIEHÄTTÄVÄT. Jos rakkauden tunteet viehättävät, niin ne VITTU VIEHÄTTÄVÄT. Usko nyt jo, äläkä ihan oikeasti viitsi vängätä asioissa vastaan, kun et pysty sitä herra jumala millään tasolla kiistämään.

Olkoon se tärkeysjärjestys ihan mikä hyvänsä, ihan missä hyvänsä, seksisuhteesta parisuhteeseen, niin niitä viehättäviä piirteitä on sekä ulkoisia, että sisäisiä. Seksisuhteessa voivat ne ulkoiset määrätä enemmän, kun taas parisuhteessa määräävät enemmän ne sisäiset. Sehän on VITTU PÄIVÄNSELVÄ ASIA. Mutta aina, mitä kiinnostavampi se mies on, SEKÄ ULKOISESTI, ETTÄ SISÄISESTI, niin sitä kiinnostavampi se mies on.

Pelkkiä itsestäänselvyyksiä, turhaa sinun on näitä minulle yrittää kiistää. Et onnistu kusettamaan minua millään muotoa, et todellakaan onnistu siinä. Minulle on ihan turhaa väittää mitään muuta näissä asioissa.

Jos kerran yksiselitteisesti TIEDÄN, että naisia viehättävät MYÖSKIN ne ulkoiset asiat, niin se merkitysjärjestys on minulle aivan vitun sama, minua kiinnostaa vain, että viehättävätkö ne ulkoiset piirteet naisia. Ja koska ne viehättävät, aivan sama minulle, mikä se järjestys on parisuhteessa, mikä seksisuhteessa, mikä yhden illan jutuissa, aivan sama. Ei kiinnosta.

Minua kiinnostaa vain se, MITKÄ PIIRTEET VIEHÄTTÄVÄT, ei se, mikä on niiden piirteiden tärkeysjärjestys. Jos kalun koko kiihoittaa ja viehättää, niin se riittää minulle. Se on selvä. Jos rakkauden tunne kiihoittaa ja viehättää, niin se riittää minulle. Se on selvä. Järjestyksellä ei ole vitunkaan väliä minulle, vaan sillä, että mitkä PIIRTEET VIEHÄTTÄVÄT. Piste.

Minulle on turhaa tuputtaa asioita, joista olen ollut perillä jo saatana kymmenen vuotta ja joiden kanssa ihmiset ovat olleet tekemisissä paljon pidempään. Minulle on turhaa tulla selittelemään mitään omaa paskaa, joka ei pidä paikkaansa ei niin millään. Aivan sama minulle, mutta älä tule minua lohduttamaan, kun kerran sinulla ei ole minkäänlaista todistuspohjaa asioille. Kun et kerran pysty kumoamaan kaikkea, mitä olen nähnyt, kuullut, havainnut ja todennut, niin sinun juttusi ovat täysin yhentekeviä. Niillä ei ole minkäänlaista vaikutusta minuun, korkeintaan saatan kirjoitella takaisin.

• Kun kerran sanot itsekin, ettei niillä ulkonäöllisillä seikoilla ole niin suurta merkitystä parisuhteessa, niin miksi sitten olet noin epätoivoinen ja jankkaat koko ajan sitä, kuinka sä et ole muka tarpeeksi viehättävä kellekkään naisille?

Kun itsekin jopa myönnät sen, ettei miehen tarvitse olla mikään täydellinen parisuhteeseen päästäkseen, niin mikä tässä oikein enää on muka ongelma?

• Joku vaan

"Kun itsekin jopa myönnät sen, ettei miehen tarvitse olla mikään täydellinen parisuhteeseen päästäkseen, niin mikä tässä oikein enää on muka ongelma?"

Olen sen jo sinulle niin monta kertaa kertonut ja selvittänyt, nyt en enää yksinkertaisesti jaksa. Jos et suostu ymmärtämään, jos koko ajan jaksat vääntää asioita jotenkin muuten kuin olen väittänyt, jne. niin sitten se on sinun oma asiasi. Pääasia, että minä tiedän, miten asiat ovat, pääasia, että minä tiedän, mitä haluan ja mitä en halua.

En halua parisuhteeseen, sen sitä tiedätkin jo. Haluan kiinnostaa juuri sitä VALTAOSAA naisista, senkin sinä tiedät jo. Miehen ei tarvitse olla tuollainen päästäkseen parisuhteeseen, senkin sinä tiedät jo. Mutta kun minä en halua mihinkään parisuhteeseen, senkin sinä tiedät jo.

Joten miksi koko ajan jaksat vängätä asioita jotenkin muuten päin, kuin olen kirjoittanut? Olenhan sen sinulle jo monesti kertonut, mutta yhä vain jaksat väittää minun kirjoittaneen jotain muuta? Et ikinä saa vastausta tuohon kysymykseen, jos et suostu lainkaan ymmärtämään ja ajattelemaan sitä, mitä kirjoitat. Jos väität koko ajan jotain muuta kuin olen kirjoittanut, niin hommasta ei vain tule mitään. Sen verran monta kertaa olen tämän asian sinulle selvittänyt, pitkissä viesteissä ja kaikkea, mutta tuo sinun kysymyksesi vain kertoo minulle sen, ettet edes halua ymmärtää sitä, mitä tarkoitan.

Ehkä lukemisen tasossa, lukemisen ymmärtämisessä, jne. on jotain vikaa, sitä en tiedä. Tai sitten et vain yksinkertaisesti ymmärrä.

Jos kerran niin monta kertaa olen todennut, että en halua parisuhteeseen, niin sinä jaksat kuitenkin aina esittää kysymyksiä siitä, ikään kuin olisin kirjoittanut aiheesta jotain muuta. Jos haluat osallistua keskusteluun, niin yritä edes silloin ymmärtää, mitä minä henkilökohtaisesti sinulle vastaan.

Parisuhteeseen päästäkseen ei tarvitse olla täydellinen, totta. Mutta jos haluaa viehättää VALTAOSAA naisista, niin siihen tarvitaankin jo niin paljon kaikkea muuta. Parisuhteen vaatimukset ovat aivan eri tasoa kuin VALTAOSAN naisista viehättäminen. Minä haluan jälkimmäistä, en todellakaan missään olosuhteissa ensimmäistä.

Yritä nyt jo ymmärtää, mutta tiedän kyllä, että vastauksesi annat jotain tekstiä, joka ei edes liity millään tavoin asiaan. Vastaat siihen ikään kuin olisin kirjoittanut ihan jotain muuta. Et edes suostu ottamaan minun vastauksiani ja kirjoituksiani vastaan, joten sinun kanssasi on aivan turhaa edes kirjoitella mitään. Heti, kun olet valmis hyväksymään vastaukseni, toiveeni ja haluni, niin silloin hommasta voi jo jotain tullakkin.

"Parisuhteet eivät minun elämääni ole koskaan kuuluneet eivätkä tule kuulumaankaan. Säästyy varmasti monelta mielipahalta mutta luultavasti jää monesta asiasta paitsi mutta siitä mistä ei tiedä niin sitä ei osaa kaivatakaan."

Voin kertoa, että säästyt nimenomaan kaikelta paskalta, jota naisasiat tuovat väistämättä tullessaan. Säästyt nimenomaan kaikelta ikävältä, pettämiseltä, valehtelulta, naisen mielikuvilta, ajatuksilta, teoilta, jne. Säästyt siis kaikelta siltä turhalta, joka on vältettävissä täysin sillä, kun ei mene hommaan mukaan ollenkaan.

Säästyt kaikelta siltä uskottelulta, että kelpaat ja olet parasta naisellesi, mukamas. Säästyt kaikelta siltä kulissilta ja teatterilta, jonka tuo kaikki paska tuo siihen elämääsi. Itse en ainakaan jaksaisi tuollaista, päivästä toiseen. Ei ole todellakaan minun juttuni.

• habla.

Käsitän nämä juttusi sillä tavalla, et ymmärrät itse, että et ole läheskään täydellinen ja täten et halua tehdä kenenkään naisen elämästä huonompaa, mitä se voisi olla jonkun täydellisen miehen seurassa, ja koska olet tämän sisäistänyt, niin nämä naisten uskottelemat asiat, kuten, että olet juuri täydellinen hänelle tuollaisenaan, tuo sinulle kuvotuksen tunteen ja vitutuksen pintaan, kun tiedät, että parempiakin olisi hänelle..eiks vaan tästä ole kysymys?

Mutta nyt tulee mieleen tässä se asia, että onko mielestäsi VALTAOSA naisista täydellisiä? Eivätkö hekin voisi ajatella samaan tapaan, että sille miehelle kyllä löytyisi parempikin nainen.. Jos näin käänteisesti ajatellaan.. Valtaosa naisistahan kuitenkin on tasoltaan, sanotaanko öh öh ja köh köh..

Eikös kaksi yksinäistä tasotonta paskaa yhdessä voisi olla silti ihan kohtuu onnellinenkin mahdollisesti? Koska eihän tasoton nainen ansaitse täydellistä miestä, eikä saa sellaista koskaan......Ajattelet asiaa liian yksipuoleisesti, siltikin vaikka oletkin trolli ja trollaamassa.

Todennäköisesti vastaat, että se ei kiinnosta sinua vittuakaan, mutta sitten on kysyttävä, että mitä sinä haluat ja haet näillä teksteillä.. Onko hetken huomio kaiken näpyttelyn arvoista?

• Dgl

Nimimerkki Joku vaan, mene hoitoon!

• Joku vaan

"Eikös kaksi yksinäistä tasotonta ****** yhdessä voisi olla silti ihan kohtuu onnellinenkin mahdollisesti? Koska eihän tasoton nainen ansaitse täydellistä miestä, eikä saa sellaista koskaan......Ajattelet asiaa liian yksipuoleisesti, siltikin vaikka oletkin trolli ja trollaamassa."

Ei kyse ole todellakaan siitä, ansaitseeko se tasoton nainen jonkun erittäin kiinnostavan miehen vai ei. Ei siitä ole kyse millään muotoa. Vaan ylipäätään siitä, että kyseinen nainen kuitenkin HALUAA tuollaisen miehen. Mitä väliä sillä on, ansaitseeko joku nainen jonkun erittäin haluttavan miehen vai ei, kyse on kuitenkin siitä, että naiset, ihan tasosta riippumatta kiinnostuvat niistä KAIKISTA KIINNOSTAVIMMISTA miehistä.

On se nainen sitten kaunis tai ei, fiksu tai ei, korkeastikoulutettu tai ei, jne. niin silti niitä kaikkia naisia kiinnostavat tietyntyyppiset miehet. Valtaosaa naisista kiinnostaa edelleen miehissä pituus, komeat kasvot, sosiaalisuus, karisma, iso kalu, naisen huomioon ottaminen, jne. Ei sitä ajatella niin, ettei joku nainen ansaitse mitään erityisen kiinnostavaa miestä.

Pointti on ihan siinä, että jos sillä tasottomalla naisella olisi mahdollisuus johonkin erittäin haluttavaan mieheen, niin totta vitussa se nainen käyttäisi sen. Miksi hän tyytyisi huonompaan, kun parempaakin on tarjolla? Ei kyse ole mistään ansaitsemisesta, vaan kyse on ihan siitä, mitä ihmiset haluavat. Ei sillä naisen tasolla ole mitään väliä, naiset tasosta riippumatta kiinnostuvat niistä tietyntyyppisistä miehistä, vaikka kuinka he tyytyisivät muihin miehiin.

"että olet juuri täydellinen hänelle tuollaisenaan, tuo sinulle kuvotuksen tunteen ja vitutuksen pintaan, kun tiedät, että parempiakin olisi hänelle..eiks vaan tästä ole kysymys?"

Nimenomaan näin. Jos kerran naiselle olisi paljon parempiakin miehiä, joista nainen kiinnostuisi minua enemmän, niin minkä helvetin takia minä uskoisin pätkään tuollaisia satuja? Kun ne kerran eivät pidä millään lailla paikkaansa. Tätähän se on monen parisuhteen kohdalla. Paljon parempaakin olisi tarjolla, jos vain naisella olisi mahdollisuuksia. Mutta kun se, mihin on mahdollisuuksia ja se, MITÄ OIKEASTI HALUAA, harvoin kulkee käsi kädessä. Sitä joudutaan tyytymään johonkin.

Kirjoitit tuossa, että eikö sitten ole ihan onnellinen tilanne? Miten vitussa se olisi mikään aidosti onnellinen tilanne, jos nainen haaveilee ihan muunlaisista miehistä kuin minä itse olen, mutta tyytyy minuun vain, koska ei parempaakaan saa? Miten tuosta saa millään tavoin mitään onnellista suhdetta? En ymmärrä.

"Mutta nyt tulee mieleen tässä se asia, että onko mielestäsi VALTAOSA naisista täydellisiä?"

Kukaan ei ole täydellinen, enkä ole koskaan tuollaista väittänytkään. Mutta toiset vain ovat halutumpia kuin toiset. Toiset miehet ovat halutumpia kuin toiset. Toiset ovat tuon kaiken huipulla, jolloin VALTAOSA naisista on kiinnostuneita, vaikka eivät sitä samaa tasoa olekkaan.

Totta kai naiset ovat kiinnostuneita tuollaisista miehistä, vaikka ei itse sitä tasoa olekkaan. Eihän noilla kahdella asialla ole mitään tekemistä keskenään. Kyse on HALUSTA. Vaikka oma taso on alhainen, niin ei se estä ihmistä HALUAMASTA jotakin. Kuten se ei estä tuollaisia naisia haluamasta niitä parhaimpia miehiäkään. Eivät vain tällaisia saa, mutta HALUAVAT kuitenkin ja lopulta tyytyvät.

"Eivätkö hekin voisi ajatella samaan tapaan, että sille miehelle kyllä löytyisi parempikin nainen."

Totta kai tämä toimii myös siihen suuntaan, miksi ei toimisi? Totta kai suurin osa miehistä haluaa ja haaveilee muunlaisista naisista kuin se oma eukko on. Eihän tässä ole mitään erikoista. Samalla tavalla se nainen voi ajatella noin.

Se pointti tässä onkin, että miksi ihmiset ylipäätään suostuvat tähän. Aina tulee sanomista, aina tulee kaikelaista hyväksikäyttöä, aina tulee parempia vastaan, jne. Silti ihmiset vain jaksavat sellaista paskaa. En ymmärrä, että miksi ihmiset antavat kusettaa itseään tai antavat käyttää itseään hyväksi näin. En ymmärrä, että miksi ihmiset jaksavat elää tuossa harhassa. Kun se kuitenkaan ei pidä millään lailla paikkaansa.

Totta on, että niillä, keillä sitten on varaa valitakin sieltä naisjoukosta niitä parhaimpia, niin eihän heillä tällaisia ongelmia ole. Mutta tavismies on pelkkä tavismies ja naistenkin keskuudessa hyvinkin korvattavissa. Mutta jos kerran pieni osa miehistä on naisten keskuudessa HARVINAISUUKSIA, niin totta kai nämä naisasiat ovat ihan erilaisia heidän kohdallaan. Aina löytyy halukkaita naisia ja aina voi valita parhaat naiset päältä. Tavismies ei tällaiseen pysty ikinä.

• habla.

Itsehän uskon, että esim. lihavan naisen on helpompi hyväksyä itsensä tasoisensa lihavan miehen seurassa. Kuvittele tilanne, jossa adonis mies saunoo lihavan naisen kanssa. Uskon, että tämä lihava nainen tuntee lähinnä häpeää omaa kroppaansa kohtaan siinä seurassa. Kuvittele tilanne, jossa tämä läski mässyttää sipsiä sohvalla, kun adonis mies lähtee treenaamaan ja mulkoilee lähtiessään tätä ylensyönyttä laiskaa vässykkää ja komentaa tekeen jotain ittelleen. Samassa tilanteessa, jos olisi lihavan miehen seurassa, hänen olisi helpompi olla= Ehkä kaikki naiset eivät haluakkaan sitä adonista pohjimmiltaan, vaan tasoistaan kaveria.= Sullekkin voisi löytyä tasapuolinen kaveri jostain pienitissisestä lotjakkeesta, jonka seurassa sun olis helpompi hyväksyä se oma pieni pilis.. Ymmärrätkö sä tämän logiikan..
        Pariutumisessa yleensä tasot kohtaa, jos toinen on päälleppäin paljon tasokkaampi, niin siinä on sitten jotain muuta vikaa, joka ei näy päälleppäin. Esim. vammanen lapsi kotona, tai pieni pili, tai mielenterveysongelmia yms.

• Joku vaan

"Itsehän uskon, että esim. lihavan naisen on helpompi hyväksyä itsensä tasoisensa lihavan miehen seurassa. Kuvittele tilanne, jossa adonis mies saunoo lihavan naisen kanssa. Uskon, että tämä lihava nainen tuntee lähinnä häpeää omaa kroppaansa kohtaan siinä seurassa."

Voi tosin olla, että monen on helpompaa olla sen oman tasoisen kumppanin kanssa. Mutta tämähän on vain ihmisen ajattelua. Minäkin voin ajatella, että minun olisi helpompaa olla oman tasoiseni naisen kanssa, koska itsekkin kuulun niihin huonompitasoisiin.

Mutta kysehän on vain pelkästä asioiden hyväksymisestä, elikkä juuri siitä TYYTYMISESTÄ. Eihän se kerro minun todellisista haluistani ja toiveistani ja haaveistani mitään. Minäkin luontaisesti kiihoitun ja viehätyn tietynlaisista naisista, mutta oman tasoni takia minä TYYDYN johonkin muuhun. Ei se kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että minä haaveilen ja haluaisin ihan muunlaisia naisia.

Tuota käytetään siis vain selityksenä monesti. Minä TYYDYN tähän näin, vaikka kuinka haluaisin jotain muuta. Mutta kun tyydyttävä on, niin tyydyttävä on.

Ja kuka on puhunut juuri näistä ääripäistä? Monet naiset ovat kuitenkin hoikkia ja hyvännäköisiä. Luuletko, että minä olen kiinnostunut noista ylipainoisista naisista? En todellakaan. Tuskin tuollainen HALUTUIMPIIN MIEHIIN kuuluva mies ottaa mitään läskiä naista itselleen, kun valinnanvaraa on niiden kauniiden joukosta niin paljon kuin haluaa. Joten tuo sinun vertauksesi on aika ontuva.

Ei tuollaista vain tapahdu oikeassa elämässä. Jos mies on ERITYISEN HALUTTAVA naisten keskuudessa, niin ei hän missään nimessä seurustele kenenkään läskin ja epäviehättävän naisen kanssa. Ei sellaista tapahdu todellakaan missään olosuhteissa, kun miehellä kerran on valinnanvaraa ottaa niitä halutuimpia naisiakin. Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta se on sikäli huono, koska noin ei tapahdu oikeassa elämässä.

"Ehkä kaikki naiset eivät haluakkaan sitä adonista pohjimmiltaan, vaan tasoistaan kaveria."

Suurin ongelma näissä kaverijutuissa onkin se, että niissä ei ole mitään seksuaalista. Moni parisuhde toimii nimenomaan kivalta kaveripohjalta, mutta välttämättä edes kunnon seksiä ei suhteessa ole. No ihmekkös se onkin, että naiset haaveilevat niistä komeista, pitkistä ja seksikkäistä miehistä, joilla on iso kalu ja jotka haluavat ja osaavat tyydyttää naisen KAIKIN TAVOIN. Ei mikään ihmekkään, kun homma toimii nimenomaan kaveritasolla. Suhteessa ei ole mitään kunnon kipinää ikinä ollutkaan, vaan ollaan vain yhdessä, kun on niin kivaa olla.

"Sullekkin voisi löytyä tasapuolinen kaveri jostain pienitissisestä lotjakkeesta, jonka seurassa sun olis helpompi hyväksyä se oma pieni pilis.. Ymmärrätkö sä tämän logiikan.."

Ymmärrän tämän logiikan todella hyvin, mutta et varmaankaan ota huomioon sitä tosiseikkaa, että minä en ole kiinnostunut tuollaisista naisista, vaikka ne vastaisivatkin omaa tasoani. En minä viehäty heistä seksuaalisesti millään tasolla. Joten tuollaisessa suhteessa ei ole mitään järkeä eikä mitään mieltä, jos kerran ne henkilöt eivät seksuaalisesti kohtaa toisiaan.

Juuri tässä tuleekin se kertomani ongelma. Otan vaikka tasoiseni naisen suhteeseen, mutta en koe häntä kohtaan mitään, otan vain naisen itselleni. Juuri tämä on sitä TYYTYMISTÄ, josta olen koko ajan puhunut. Tyydyn tasooni, tyydyn naiseeni, mutta hommasta ei tule yhtään mitään, koska alitajuisesti viehätyn aivan erityyppisistä naisista.

Millä tavoin minun olisi helpompaa hyväksyä siinä yhtään mitään? Ei se kalun koko ole ainoa asia ja puute, mikä minulla on. Ei todellakaan, ei missään muodossa. Vaikka minulla tuollainen nainen olisi, niin en olisi millään muotoa, enkä missään olosuhteissa onnellisempi. Koska tuo tilanne ei toisi minulle yhtään mitään sellaista, MITÄ HALUAN, MISTÄ HAAVEILEN JA MITÄ TOIVON.

Jos minä haluan olla mies, joka viehättää VALTAOSAA naisista ja haluan olla juuri sellainen mies, ketä voi rauhassa valita naisseuransa ja joka saa naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota, jne. niin tuollaisessa suhteessa eläminen ei ole mitään niistä. Ei se tuo minulle yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aivan turhaa koko touhu.

Ymmärrän kyllä logiikkasi, mutta tuollainen homma ei tuo kummallekkaan yhtään mitään sellaista, mikä kannattaisi. Kyllä se nainenkin tajuaa, että haluaisi olla sellainen, joka niille adoniksille kelpaisi. Kyllä nainenkin sen tajuaa, eikä hän minun seuraani oikeasti halua, koska en ole tuollainen. Minäkin haluan olla mies, joka kelpaa niille oikeasti kauniille ja haluttaville naisille, niin totta kai se nainen haluaisi kelvata niille oikeasti viehättäville miehille.

Mitä tuollaisessa suhteessa sitten on oikein järkeä? Mitä järkeä minun on olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka ei minua seksuaalisesti sytytä, jolta en ikinä maailmassa saa sitä, MITÄ HALUAN ja koskaan minusta ei tule tuon suhteen myötä MITÄÄN, mitä haluan? Tuo on aivan turhaa touhua. En siltikään tule kelpaamaan niille naisille NIIN PALJOA kuin haluan. Laatu ja määrä eivät ikinä kohtaa.

• habla.

I hear you. Ymmärrän mitä puhut... Lyhyesti sanottuna: Oot ite niin ruma ja tasoton, ettet saa niin kaunista ja tasokasta naista kuin haluaisit, joten oot mieluummin yksin.
        Tässä se nyt on..Laitetaanko raameihin. Paljonhan tuon sanomiseen meni tavuja, mut tulipahan selväksi..XD:)

• Vasa

Pitkässä juoksussa asiat tuppaavat loksahtamaan luonnolliselle tolalleen ja jos joku on vuosikausia sinkku niin silloin hänen kohdallaan se on luonnollinen tola. Jotkut ovat koko elämänsä ikisinkkuja eikä tee tiukkaa kun taas toisista ikisinkkuus tekee mielenterveysongelmaisia.

• Joku vaan

"I hear you. Ymmärrän mitä puhut... Lyhyesti sanottuna: Oot ite niin ruma ja tasoton, ettet saa niin kaunista ja tasokasta naista kuin haluaisit, joten oot mieluummin yksin."

Ei tästä ole kyse. En minä mistään parisuhteista ole koskaan ollut kiinnostunutkaan. Vaan nimenomaan niistä seksisuhteista niiden kiinnostavien naisten kanssa.

Haluan nimenomaan olla mies, joka viehättää VALTAOSAA naisista, haluan olla mies, joka saa JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta, jne.

Parisuhteet minua eivät kiinnosta vähänkään vertaa. Eli korjataan tuota sen verran, etten ole TODELLAKAAN sellainen mies, ketä tuohon pystyisi. En millään muotoa. Ja totta kai ne parisuhteetkin voi siinä samalla unohtaa, jos kerran ei niitä naisiakaan saa.

• habla.

Entäs näin?
        "Oon ite niin ruma ja tasoton, etten saa niin kaunista ja tasokasta naista seksisuhteeseen, kuin haluaisin, joten oon mieluummin yksin.
        Parisuhdetta en kaipaa, koska siihen minusta vain ei ole!"

• joku nainen vaan

"Haluan nimenomaan olla mies, joka viehättää VALTAOSAA naisista, haluan olla mies, joka saa JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota naisilta, jne."

Siis ihan oikeasti. Tuollaisia tyyppejä on ehkä 1% väestöstä. Sinä et ole. Minä en ole. 99% ihmisistä ei ole. Vaikutat äärimmäisen pinnalliselta tyypiltä, jolla ei ole henkisesti mitään annettavaa ja joka odottaa naiseltakin vain sitä, että tämä olisi ulkonäöllisesti täydellinen, pääkopan sisällöllä ei niin väliä. Parisuhde on paljon muutakin. Ei sen ulkonäon kanssa seurustelu pitkällä tähtäimellä oikein toimi - ellei sitten henkisesti olla samalla aaltopituudella.

Ja voin kertoa, että jokaista kaunista ja komeaa ihmistä kohden löytyy aina joku vielä kauniimpi tai komemapi ihminen. On täysin absurdia verrata itseään muihin ja tekemällä tehdä itseään onnettomaksi. Tiedän pariskuntia, joissa välillä mies välillä nainen on kumppaniaan paremman näköinen, mutta he ovat oikein onnellisia. Eräänkin tällaisen pariskunnan vaimo on saunaillassa parin siiderin jälkeen tilittänyt, kuinka hänen miehensä on maailman kultaisin eikä hän voi vieläkään uskoa, että voi olla niin onnellinen.

Ulkonäkö on katoavaista ja elämässä on muita tärkeämpiä asioita. Tottakai kumppanistaan pitää viehättyä, mutta siihen vaikuttaa niin miljoona eri asiaa. Mieletön karisma voi muuttaa ihmisen ulkonäköä katsojan silmissä. Itse ainakin huomaan, että seurusteltuani niiden tavallisten ok-näköisten miesten kanssa heistä on tullut sitä komeampia ja haluttavampia mitä enemmän olen heihin tutustunut. Oma mieheni ei ehkä ole yhtä komea kuin Brad Pitt, mutta miestäni en edes siihen Bradiin silti vaihtaisi, vaikka tulisi minulle ehdottelemaan. Kyllä ne on muut jutut, mitkä merkkaa. Ulkonäkö on vain plussaa.

• Minulla ei seiso

Sinulle nimimerkki "joku vain" minusta olet selkeästi netissä viihtyvä mies joka tykkää kirjoitella tunteistaan pitkiäkin juttuja. Onko sinulla oikeastaan aikaakaan naisille kun vietät täälläkin aikaa vai näitä juttua kirjoitellen.

Sinulla ei nyt ole ihan kaikki kohdillaan kun olet tuota mieltä asioista ja itsestäsi? Kyllähän minäkin voisin yhtyä kirjoituksiisi ja alkaa itseäni moittimaan? Ei minulla ole pesni kuin n 14cm ja paksuus 13cm ja sillä minun on pitänyt hoidella miehiset asiani naisten kanssa? Ei minuakaan ole paljon komeaksi kehuttu, olen laiha, pieni leukainen ja minulla ei ole hartioita yms ym eli en ole niitä miehiä joista naiset puhuu ja kiihottuu. Jos alkaisin näitä liikaa pohtimaan niin kai masentuisin kokonaan.

Minä ole nyt yksinäinen ja naisia on kyllä ollut, en sitä kiellä, mutta ei paljon kuitenkaan. Syy siihen miksi en ole nykyään tekemisissä naisten kanssa on heidän kovat vaatimukset mieheltä, pitää jaksaa panna pitkään ja hyvin, pitää olla hyvä ammatti ja hyvä palkka, pitää olla hienot autot ja talot, pitää olla suuri ystävien porukka ympärillä, pitää harrastaa urheilua, pitää olla sosiaalinen yms yms.....eli aivan liikoja miehiltä nykyään naiset vativat ja tuo seksi on heille todella asia nro ykkönen, jos seksiä nainen ei saa paljon ja lujaa niin suhde kariutuu hyvin nopeaan....siinä ollaan me miehet jotka emme ole niitä komistuksia tai isoja kaluistaan, niin ollaan tosi lujilla ja hirveät paineet annetaan kun sänkyyn mennään...siinä käyn monasti niin ettei kalu ala seistä ollenkaan ja niin käy minulle melkein aina, ja sitten ihmetellään suvussa ja kaveriporukassa että miksei minulla ole naista?? Eihän miehen ole todellakaan helppoa kertoa kellekkään että kulli ei vaan seiso?? mies jää yksin omineen ongelmineen ja esim minun kohdalla kullin velttoutta ei tiedä kuin muutama nainen seksin epäonnistuttua, et silleen.

• Nice hlö

Mikset käytä viagraa tmv. ??

• weee

Hittoako veljesi elämä kenellekään muulle kuuluu?

• Yksin yksinäinen

Itse olen yksinäinen ja ikisinkku, kiitos huononitsetunnon ja pienen kalun

• Anonyymi

Oon 39v mies turusta ja mä en oo koskaan vielä seukannut, en ole edes harrastanut seksiä enkä ole nähnyt naista alasti kertaakaan, en edes tissejä ole vielä nähnyt livenä. Olen yrittänyt vuosia löytää itelle naista eri deitti apeista ja sivustoista mutta en ole onnistunut. Oon liian ruma saamaan naista, ja jos pääsenkin treffeille niin joka kerta mut on friend zonettu. En ole kertaakaan vielä päässyt toisille treffeille saman naisen kanssa, joka kerta treffit päättyneet ekoihin. Tiedän etten tule koskaan löytämään ketään ja seksiä en halua harrastaa ilman parisuhdetta. Tuskin tuun ees näkemään tissejä koskaan.

• Anonyymi

no mitä niistä tisseistä, ei ne kovin kummoisia ole
        p -erse on paljon parempi jos on muodokas....

tiedän monta samanlaista kuin sinä, et ole yksin
        on 44v ja on 50v ja on 55v ihan samassa tilanteesa kuin sinäkin.
        varmaan on satoja samanlaisia jo yhdessä isossa kaupungissa.

se ei ole helppoa saada naista jos et itse ole aivan täydellinen,
        tai jos et vähintäänkin osaa esittää sellaista sujuvasti vähän aikaa

• Anonyymi

tiedätkö mikä on matadorin lempiaamiainen?

20grammaa litiumia ja 78mg Tramalodial naamaan jotta aamu alkeaa.

Muy Bien.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe