Moi! Olen 12v tyttö ja olen harrastanut ratsastusta 4v. Etsin siis vuokrahevosta mieluiten suomenhevosta. Asun kangasalla ja olisi mukava jos hevonen olisi aika lähellä ja vuokrahinta olisi kohtuullinen. Hinnasta tosin voi myöhemminkin keskustella:) Olisin myös innokas tallityöntekijä pidän tallitöistä paljon mutta olisi vuokrahevonenkin kiva. Voin ottaa tallityöntekijä paikan ja vuokrahevosen samasta paikasta mutta sitten jos jotkut ratsastus(vuokra)tunnit voisi maksaa tallitöillä?:)
VUOKRAHEVOSESTA: Hevonen saisi olla reipas ja mukava ratsastaa ei mieluiten hirveän säikky:) olen siis n.170cm pitkä;) Käyn säännöllisesti ratsastus tunneilla ja minulla on hoitoponi ratsastustallipaikassani ja tykkään ratsastaa sillä myös kovin paljon:)se on vanha ravuri joten aika reipas että tottumusta on kyllä reippaisiin hevosiin:) Hevonen saisi olla myös maastovarma sillä rakastan maastoilua;) soita tai laita viestiä:0442965650
Haluaisin vuokrahevosen/tallityöntekijäksi
Suokkis01
3
183
Vastaukset
- suokkis01
Tähänkin voi kommentoida käyn täällä aina vähän väliä mutta helpoimmin minut kiinni saa viestilä tai soitolla
- suokkis01
Jos joku ilmoittaa niin enne kuin alan vuokraamaan haluaisin käydä katsomassa tallia ja hevosta:)
- Suokki----___
Missä päin toi Kangasala on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096