tälläinen asia että Elisa aikoo ensivuoden alusta pienentää netti kapasiteettiään ja lisätä sitä puheluihin?
pitääkö paikkaansa
4
156
Vastaukset
Puhehan on aina ohittanut datakäytön mitä liikenteen priorisointiin tulee, mutta itse kapasiteetin pienennyksestä en ole tietoinen. Oliko jossain uutisoitu tällaisesta vai mistä tällaista tietoa on? -Jarkko/Elisan Palstatiimi http://palsta.elisa.fi
- seeimaksapaljoa
Joo, pakko on vähän jäynätä mobiilia, kun kohta kaikki roikkuu netissä puhelimilla, mikä ei ole alkuunkaan tarkoitus. Porukat mulkkaa juutuupista videoita kellon ympäri, ei riitä mikään sähköpostin vilkaisu alkuunkaan. Koko datasiirto mobiiliyhteyksillä voitaisiin rajoittaa esim 250kb/s, jos se ei riitä, niin ei mahda mitään.
- Nimimerkkierkki
Tarkoitat varmaan kapasiteetinhallintaa?
Se tuskin nopeuteen vaikuta paitsi jos on hitaampi liittymä esim. jatkossa 2M saattaa ruuhkassa toimia hitaammin ja 21M liittymä taas tavallista nopeammin (enemmän hintaa palvelulla, parempaa vastinetta). - palstan yläpuolella
Kyllä on totta.
Siitä ei uutisoida tosin kuluttajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969