kamala pikkusisko

avuton

Minulla on 10 v. pikkusisko joka ei kunnioita ikäistään vanhempia. Äiti ja isi hellii sitäeesim se sai Nokia 500 ja mä en saanu mitään. Jos sille sanoo pidä suusi kiinni niin se sanoo et pidä ite! Se on niin raivostuttavaa! Sitte se kantelee ihan pikku jutuista esim jos ei oo tehny läksyjä. Se on kauheen! Help! Mitä pitäisi tehä??

5

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvaanon

Sitä tietenkin panettaa eikä oo löytäny kuka panis

• Inhottava pikkusisko

Mulla on 5v pikkusisko joka valittaa kaikesta mitä teen ni äitille

• perkule

tommonen on kyllä tosi vittumaista pitää myöntää

• avuton

Oikeesti se kanteleminen on raukkamaista !

• pikkusiskonensin

Älä si tee mitää epäilyttävää sen nähen, ja kai ny sullaki o jotai kanneltavaa siitä tai tee muutenkaan mitää mikä vois olla tyhmää. Ei sekää mikää täydellinen ihminen ole vaikka nii näköjää luulee olevansa.

Joskus läksypiirienki tapaset paikat o kivempii koulun jälkee, ku mennä ite kotii sellase ihmisen luo jolta ei saa olla välttis rauhassa.

Ja sun pitäis oikeesti sanoo sun vanhemmille suoraan jos susta tuntuu, että sua ollaan syrjitty rahan/lahjojen suhteen perheessä. Eikä mitää v*ttuiluu tai huuteluu, vaan kerro suoraan ettei tunnu kivalta jos se on tuntunut syrjinnältä.

No tämän enempää neuvoja ei vaan keksi, kun kyse on lopulta teijän molempien luuloista siitä, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Sinä saatat etsiä enemmän rajojasi, kun taas pikkusiskosi ei ymmärrä mitään siitä, että joskus on parempikin rikkoa sääntöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe