Tämä Ollilan porukka laskutti Suomen valtiota ja meitä veronmaksajia oikein kunnolla. 350000€ Olisin minä tehnyt paljon paremman paljon halvemmalla.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.
JÄTTILASKU VALTIOLLE
5
113
Vastaukset
Jos nuo ollilan touhut ottaa päähän niin olisi kohdallaan allekirjoittaa kansalais aloite sitä vastaan: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608
- Kiki, sun vuoro
Kameratolppavirtuoosi vois pyöritellä meille mistään mitään tietäville todellisia kustannuksia tuosta.
- Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
Niin eikö Kiki/Nolo sika syksyllä kertonut että tuollaisen kameratolpan kustannukset ostohetkestä sen pystytykseen ole muutaman kymmenen Euron luokkaa?! Oisko ollu kolmekymmentä Euroa? Sellaisella summalla Kiki/Nolo sika tuollaisen tolpan ostaa ja pystyttää. Näi ainak8n väitti taannoin. Eipä kyllä vielä julkaissut kuka ja mikä tuohon hintaan tolpan toimittaa. Hehe.
- Siiv Ari
Penis.
- Korvatuttelo
Muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity asiaan millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491