Vuokrataan heti Hyvinkäänkylästä Kitteläntieltä hyväkuntoinen täysin 2000-luvulla uusittu omakotitalo 130m2, sähkö/ilmalämpöpumppu puulämmitys, suuri puutarhapiha, pihakota, puuvarasto, rauhallinen maaseutuympäristö aivan keskustan tuntumassa, näytöt sovittuina aikoina viikonloppuina puhelimitse sovittuna, vakuus 2kk, luottotiedot tarkistetaan, vuokra 1400 sähkö, vesi ja jätekuljetus
Hinta: 1400
Yhteystiedot: milko.vesalainen@suomi24.fi
V: Vuokrataan omakotitalo Hyvinkää, Hyvinkäänkylä
2
448
Vastaukset
- PremiumMusic Oy
moi,Mäkelän Teemu tässä,ollaan ny 10vuotta pyöritetty Premium tools oy:ta isukin kaa ja ny mie etsin sopivaa paikkaa suht läheltä kouvolaa/Helsinkiä,että saisin pyörimää mun Premium music oy:n,ainoo kysymys tässä on se ,että saako sinne tehä tarpeellista remonttia?vuokra ei ole paha,a onko sinne raknnuslupaa enää?joku ulkorakennus olisi käynyt hyvin,mutta mieluiten ottaisin tuosta tuon ylä tai alakerran ja tekisin sinne reenikämpän ja studion,äänieristettyjä sekäakustiikaltaan buenoja,olisin valmis maksamaan takuuvuokran ja 6kk vuokran etukäteen
- Salla
Onko tämä asunto mennyt jo vuokralle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902