Myyn viljakäärmeeni ja rottikseni (17v) terrarioineen ja kaikkineen. Terraario on suuri (1.7 leveä ja 2m korkea) alhaalla on säilytyslaatikot ja siinä on lasiovet jotka avautuvat sivuille. mukanaa siis tulee myös muuta esim. hiiriä molemmille, lämpömatto.. asumme turussa, kupittaalla ja ostajan tulisi tulla täältä noutamaan käärmeet, asumme kerrostalossa ja terraario kannetaan alas meidän kerrokstesta (ollaan tehty ennen niin ei ole mahdotonta :))
Hinta: 300e.
jos kiinnostuit tai haluat kysellä jostain, ota yhteyttä: 358 408 644 610 (maria korvenniemi)
Myyn käärmee varusteineen.
mk11
2
478
Vastaukset
- mk11
lasken hinnan 250! ja viestiä voi laittaa tuohon numeroon niin kerrotaan lisää yms. kärmyjä voi tulla myös katsomaan jos ei ole ihan varma. käärmeet eivät sovellu ekoiksi käärmeiksi vaikka ovat rauhallisia, kerrotaan lisää viestillä...
- mk11
Myyty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748