GTi Golf

Lari 18w

Millaisia kokemuksia porukalla noista noin kymmenen vuotta vanhoista GTi Golfeista? Onko miten kestäviä?
Faija lupasi ostaa mulle 5000-9000 euron auton ja itse olen ihastellut noita Golfeja.
Onko virittäminen kallista? Kannattaako valmiiksi "tuunattua" ostaa?

Tuohon hintahaarukkaan sopii vm. 2002-2005 Golfeja ja niillä ajettu noin 200tkm. Saa toki ehdotella muitakin HOT-autoja, joilla saa gimmoja kyytiin ja pystyy ajmaan sporttisesti. Olen lukiossa 2. luokalla.

1

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4 volle

itellinä oli joskus GTI golf 1.8t, eikä siihe tarvinnu tehdä mitään kallista ja isoja kone remppoja kone kesti kyl iha hyvin mitä se mul oli vm tais olla muistaakseen 02.

Jos tiedät kun semmosen firman kuin MoTest niin siellä maksaa perusohjelmointi "lastutus" alkaen 399€, ja custom ohjelmointi 92€/tunti

mut liikahtaaha noi turbo golfit jo puoli vakionakin ihan hyvin 8,5s 0-100 ja tuotto on 110 KW 150 HP mutta jos haluut niin vie tonne virmaa ja ohjelmoi moottori saat 50 HP lisää iha hyvin, jonka jälkee sul on yhtä paljo hv ku volvo s/v40 t4 147 KW 200HV

itelläni on nykyisin s40 volle t4 josta lyötyy toi MoTest ohjelmointi tällä hetkellä hv pöyrii siin 230 hv tienoilla :) ahdot vaa 1.3 bar :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe