ostin tp-link reitittimen jimssistä ja aikomuksena laittaa siihen 4g nettitikku joka jaetaan koneele sekä peikkarille.
on kuitenkin sellainen ongelma etten saa nettiä tikusta aikaiseksi mitenkään reitittimen kautta. reititin pitää varmaankin "kalibroira" yms sopivaksi tikulle MUTTA....
minun pitäisi ohjeiden mukaan mennä selaimeen ja siihen kirjoittaa tietty ip osoite jolloin pääsisin asetuksiin. kuitenkaan en pääse koska selain "ei löydä sivua?"
olen kokeillut monella selaimella eikä onnistu millään en tiedä mikä on vikana. asetuksia ei muuten pysty säätämään enkä tiedä saako tikkua toimimaan reitittimesä ilman tätä säätämistä joten apuja?!!?
reititin apuja nopeaa?!
4
134
Vastaukset
Yleensä jotta päästään reitittimen asetuksiin niin laitetaan verkkopiuha siitä tietokoneeseen ja sen jälkeen mennään tiettyyn ip osoitteeseen.
- pleisteissön
osaatko lukea?? ongelma on etten pääse tohon osoitteeseen. kaikki tyhmät kysymykset "onko johdot seinässä/koneessa" voi unohtaa.
- chosth22
Laita se verkkopiuha niihin reikiin kun kuuluukin, siis tietokoneen ja tp-linkin välille.
Sitten virrat tp-linkkiin, ja siitä 4 minuutin päästä käynnistä tietokone. Sitten se osoite selaimeen 192.168.1.1 ja enter.
Näin iisiä oli.
- 2300000
Mikä malli se on jos siihen pitääkin kirjoittaa tuo rimpsu
LAN IP address of the router in the address bar (default is 192.168.1.1) or type in http://tplinklogin.net. Press [Enter] key.
Reitittimen voi myös resetoida pienestä reiästä painamalla esim. hammastikulla muutaman minuutin ajan. Piuha seinässä, kuten tuossa sanottiinkin jo ja sitten vähäksi aikaa virta pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738