Etsin uutta yhteistä kotia kahdelle noin 3- ja 4-vuotialle tyttökissalleni elämäntilanteen muutoksen vuoksi.
3-vuotias Nössö on nimestään huolimatta sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva ja kiltti kissa, joka rakastaa rapsutuksia ja on oikea sylikissa.
Tassu puolestaan on myös sosiaalinen, mutta ei niinkään sylikissa, vaan enemmänkin leikkisä ja muutoin itsekseen viihtyvä.
Molemmat ovat leikattuja, rokotettuja ja sisäsiistejä. Etsin tytöille kotia, jossa ei olisi lapsia (ei nyt eikä tulevaisuudessa) eikä mielellään muita eläimiä, ainakaan muita kuin kissoja. Ovat myöskin olleet aina sisäkissoina.
Haussa siis aikuinen loppuelämän koti, jossa olisi jo ennestään jotain kokemusta kissoista. Ota yhteyttä, jos olisit kiinnostunut sellaisen neideille tarjoamaan. :)Voin lähettää kuvia sähköpostilla.
Hinta: 0 e
Yhteystiedot: kulmala.taru@gmail.com
O: Annetaan kaksi maatiaistyttökissaa
2
208
Vastaukset
- taru1
Niin ja kissat ovat siis Helsingissä, Uusimaa alueella kuljetus mahdollinen.
- sepeteus3
Moi Taru!
Minulla voisi olla etsimäsi koti tarjolla Nössölle ja Tassulle? Asun yksin, tosin Turussa ja minulla on ennestään Verdi-niminen leikattu kollikissa (5v) - samanlainen persoona kuin sinunkin ovat. Näet hänestä kuvia minun fb-sivuilla (Seppo Ronkainen - se henkilö niistä, joka istuu hirvipatsaan alla). Voisitko laittaa minulle kuvia neideistä - sepronka@gmail.com. Autoni annoin pois - joten kisut olisi silloin kyllä tuotava tänne Turkuun minun luo? Itselläni ei ole myöskään kuljetuskoppaa!
Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164