PAINE Doggeja vastaan ?!!
Tuttu nuori irlis tuli vastaan, johon olin toisen koirani tutustuttanut, halusi väen vängällä tuoda koiransa , iältään 6kk vanhemman doggini eteen, koirani eteen, josta sanoin et ei kannata, jos ei halua mitään traumoja koiralleen.
Eiii kun hän vei ja vei :). siinä vaiheessa menin kauemmas toisen koirani kanssa ja kun hän huomasi kuinka koira alkoi korvat edessä tanssimaan..- okei.. - oletteko tyhmiä vai mitä ??
Koska koirasi on säkä korkeudeltaan melkein samaa niin täytyyhän ison miehen koittaa ?? Äly hoi. Irlis ei ikinä yllä massiivisuuteen edes täysikasvuisena mihin Doggi :D. Hemmetti et säikähin sen pennun puolesta. Ääliö. Kaikille niitä irliksiä annetaan....
Irliksien omistajilla jokin kova
teeeeeeeeeee
3
194
Vastaukset
- teeeeeeeeee
6kk irlis tuli häntä koipien välissä ja pelokkaana.. Olis tehny mieli päästää koira irti ja antaa sille ISÄNNÄLLE opetus. Mistä noita sikiää.
- erm
Ja yhden vatipään omistajan takia tietenkin kannattaakin leimata kaikkien samanrotuisten koirien omistajat tähän kategoriaan...
- teeeeeeeeee
No mun kokemus ei puhu yhdestä vaan noin tusinasta vaikka edellisessä oli yksi. Tuo vaan oli naurettavin isäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917