Hoitohevonen tarjolla

saaraheinonen

Kilpahevoseni kaipaisi hoitajaa pari kertaa viikossa. Hevonen asuu Raisiossa, Alvan tallilla.

Kyseessä on noin 173 cm korkea, 7-vuotias puoliveriruuna Elton. Elton on hoitaessa todella asiallinen ja rauhallinen, ei turhista hötkyile. Ratsastaessa on kuumuva ja herkkä hevonen, ratsastajalla oltava vakaa käsi ja istunta kunnossa. Elton on VaB tasoinen kouluratsu (esteitä ei juurikaan hypätty), joten hoitajalta odotetaan hyvää ratsastustaitoa, mikäli myös selästä haluaisi liikuttaa. Mahdollista mennä koulua ja käydä ehkä maastoilemassakin. Myös jos taitoa ja tarmoa riittää, on mahdollisuus myös valmennustunteihin ja ehkä pieneen koulukisailuunkiin.

Tehtäviin kuulu hevosen huolellinen hoito (painottaen sanaa huolellinen) ja liikutus.

Tallilla on täysylläpitosysteemi, joten voit keskittyä täysillä hevoseen sen enempää miettimättä karsinan putsauksia, tms.

Tälläistä mahdollisuutta ei joka päivä löydy!

Kiinnostuneet, laittakaa s-postiosoitteitanne ja kertokaa hieman itsestänne, lähetän mielestäni sopivimmille ihmisille sitten viestiä ja katsotaan siitä sitten eteenpäin :)

2

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritahuusko

Hei!
      Täällä olisi hoitohevosta etsivä kohta 13-vuotias tyttö.
      Asun aika lähellä Alvan tallia, ja olen käynytkin siellä muutaman kerran.
      Olen ahkera, iloinen ja rauhallinen. Mielestäni hevosia täytyy kuunnella, ja niiden kanssa pyrin tekemään sujuvaa yhteistyötä, mutta osaan olla päättäväinen.
      Hevosten parissa kokemusta on vauvasta asti, 9-vuotiaasta olen ollut aktiivisesti hevosien kanssa.
      Ratsastanut olen kolmisen vuotta, ja hallitsen 50 cm esteet, kouluratsastuksen perusasiat, kuten pidätteet, laukan, voltit ym.
      Maastoilla osaan käynnistä neliin. Istunta ja kädet kunnossa, ja minulla on ollut hoitohevosena 180 säkäinen ruuna, kunnes se
      lopetettiin iän vuoksi.
      Toivottavasti kuulostan hyvältä hoitajalta, mutta jos en ole oikea hoitaja, toivoisin viestiä etten odota turhaan vastausta.
      S-posti: ritahuusko@gmail.com

• jasmin5

Moikka täällä olisi 02 syntynyt ahkera tyttö.etsisin itselleni hoito-,vuokra- ja ylläpitohevosta. Hoitokokemuksia 2-3 vuoden takaa ja ratsastuskokemuksia n.1-2vuoden takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe