Olen kirjoitellut monelle Foorumilla myös englanniksi ja ruotsiksi ja pannut merkille että usein on eri foorumien palstat jaettu niin sanottuihin asiallisiin kyseisen palstan tarkoitusta käsitteleviin asia-viesteihin ja niin sanottuihin kevyempiin viesteihin joissa asioista voi kirjoitella vapaammin - vaikkapa vain huumori mielessä.
Monille foorumeille ei myöskään ole pääsyä kuin rekisteröidyllä nimerkillä - mikä auttaa pitämään palstaa puhtaampana tahallisesta häiriköinnistä.
Ajatukseni olisi:
Jos esimerkiksi vain jonkin palstan kevyemmälle puolelle pääsisi ilman rekisteröimistä ja asia-puolelle vain rekisteröitynä uskoisin sen olevan omiaan rauhoittamaan ainakin asia-keskusteluja ja joka haluaa osallistua kevyen puolen keskusteluihin tietää että siellä on väljemmät rajat ja siis tarvitaan enemmän kärsivällisyyttä.
alex
Olisko mahdollista jakaa palsta kahteen
5
120
Vastaukset
- tupla tai kuitti
täällä on 2 957 keskustelupalstaa ja haluat tuplata ne...
En välttämättä tuplata, vain kullakin palstalla haluttaessa ja jos kannatusta löytyy - tuo ehdotettu järjestys on käytössä monilla eri Foorumeilla ja se on usein lisännyt niillä käyjien lukumäärää - mikä on kai keskustelijoiden kiinnostusta lisäävä ja näiden palstojen perimmäinen tarkoitus.
Totuus on nimittäin että moni haluaa enemmän asiakekustelua (tai sanottaisko vakavampaa keskustelua) ja näillä nykyisissä "palstoilla" on liian paljon porukkaa joiden tarkoituksena on vain estää keskusteluja, valitettavasti.
alex
- ei toimi
Monilla on kymmeniä rekiteröityjä nikkejä -- ei toimi.
- Päätoiminen vahti
Rekisteröidyt ovat usein pahimpia häiriköitä ja usein vähintään sivutoimisia palstavahteja.
Olen minäkin nähnyt että jotkut poistattavat ihmisten kirjoituksia vain koska ne eivät heitä miellytä, valitettavasti. Mutta jos ei toimi - niin ainakin voi saada paremman kuvan siitä kuka (mikä nimimerkki) ajattelee mitenkin asioista ajattelee ja jo sekin vois olla yksi asia joka auttaisi keskusteluja pysymään asiallisempina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999