Mitä tekisit tässä tilanteessa? (Ei moraalisaarnoja, kiitos)

Mokannut..

Tilanne on se, että työpaikkani aasialaistaustainen nainen on minuun ihastunut aivan järkyttävän kovasti. Ilmeisesti tuo ei ole mikään hetken huuma, koska olen jo vuosia kokenut olevani hänelle jotenkin erityinen.

Hän pudotti pommin lähettämällä viestin tunteistaan minua kohtaan. Se oli myös hänelle kova paikka, niin kauan hän oli salannut tunteensa. Pikkujouluissa sitten tiemme törmäsivät ja jatkoa ei tarvinne sen enempää selostaa. Muija on ihan lätkässä minuun ja minä tyhmä pienessä humalassa sitten... Tapahtuneesta muut eivät tiedä, mutta huhuja on, että jotain on välillämme. Muija on kyllä sellaisen kiltin enkelin maineessa, ettei onneksi kukaan usko huhuja.

Olemme molemmat varattuja ja meillä on lapsia. Pelkään, että muijan ukko saa tietää ja jotain tapahtuu.

Pitäisikö vaan "antaa palaa" ja käyttää tilaisuus hyväksi ja samalla ottaa se riski, että toisen tai molempien liitot kaatuvat? Vai miten pistän välit "poikki" nyt, kun on jo oltu ihan itse teossakin? Kaatuuko häneltä maailma alta?

PS. Ei moraalisaarnoja, kiitos.

4

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berku

Anna mennä!

• kade

Antaa palaa vaan! Annahan aasiantytölle kunnon kyytiä

• Oddi Slajos

Vaihtoehtoja on kaksi.

1. Sanot aasialaiselle että et halua lopettaa toimivaa suhdettasi mutta olet valmis seksisuhteeseen hänen kanssaan. Panet ja koetat tulla omatuntosi kanssa toimeen.

2. Sanot aasialaiselle että tapahtunut on erehdys ja että haluat jatkaa omassa suhteessasi elämääsi eteenpäin etkä lipsu tästä päätöksestä.

En saarnaa mutta suosittelen tapaa 2. Omakohtaisia kokemuksia tavasta 1.
      entisessä liitossani. Nyt olen pers-aukinen eronnut.

• assialainen

Kannattaa tunnustaa vaimolle mitä tuli tehtyä. Ja jättää se aasialainen. Jos vaimo jättää niin menet aasialaisen luo. Hänen miehensä varmaan jättää muksut naiselle ja sitten olet niiden vara-iskänä viikot ja joka toisen viikonlopun. Vaimosi on saleen katkera ja pistää sut koville, talo jos sellainen on menee myyntiin ja jos ei men niin tulee silti tappelu, muksujasi saat nähdä joka toinen viikonloppu samalla kun ite elätät sen toisen miehen aasialaismuksuja.

Sama arki siellä on aasialaisenkin kanssa vastassa, paitsi että kun ydinperhe on mennyt niin takaisin ei sitä saa ja uusperheellä on ihan eri kuviot. Ite olen eronnut ja uusperheessä ja asiat on hyvin mutta ero oli vaikeeta taloudellisesti ja joka tavalla ja kesti pitkään. Riidat ei eroon loppuneet.

Paska homma on nyt se että kävit jo uittamassa ja tod näk joku tietää siitä jo. Vaikka pistäisitkin hommat seis ja luukut kiinni niin aina olis riski että vaimos saa tietää. Ja sitten se ovi vasta käykin.

Jos sitä ajattelee vain hepillään niin mies on vaan pelkkä mulkku.

Osta vaimollesi kimono jos sillä saisi vähän aasialaista fiilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      79
      2478
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      22
      1407
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe