Minulla on 2 naaras gerbiiliä jotka ovat 3kk ikäisiä. Ne asuvat 128l terraariossa. Ne käyttäytyvät niin että menevät terraarion nurkkaan ja hinkkaavat käpäliään ja päätään terraariossa olevaa silikonia vasten. Ihan kun ne yrittäisivät päästä pois terraariosta. Onko tämä normaalia käyttäytymistä ja mitä voisin tehdä että ne lopettaisivat sen? Kiitos jos vastaatte!
Gerbiilien normaalia käyttäytymistä??
4
85
Vastaukset
- gerbuL
Mun gerbut teki tota samaa nuorempina. Ei kannata huolestua, mutta pidä huolta että gerbuillas onmaina jyrsittävänä puuta, pahvii, paperii, heinää yms, ettei niillä ole tylsää.
- Yks vaa
Kiitos tiedosta :) joo,kyllä annan joka päivä niille jtn jyrsittävää,kuten heinää,vessa/talouspaperi rullia,pahvia yms. (;
- .. Tyttöjä ovat ..
Jooh, pitkästymistä se vaan on.
Täälläkin on kaksi gerbiiliä kahden kisun lisäksi ..
Tyytyväisiä hiirulaisia, kun antaa heille töitä riittävästi.
Söpön pesän rakensivat pahvinöyhdästä ja nukkuvat vierekkäin.. - Utahin vt
Sun gerbiileillä voi olla joku punkki niinkin mun gerbiileillä oli kun teki hon saman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299