ei sietänyt simputusta.
Hän teki niin, että nosti rinnuksista Alikessun seinälle.
Ihan oikein teki.
Hyvä Jari!!!
Armeija on poloisille, jotka ei uskalla sanoa ei, vaan suostuvat kaikkeen skeidaan, ja systeemi jossa he on alamaisia ja orjia, ja joiden ihmisarvo on NOLLAluokkaa.
Se on Armeijaa.
Eräs mun kyläläinen ei käyny Armeijaa, koska
4
180
Vastaukset
- ALIUPSEERI
Jos alikessu työnsi etusormen MrJuhan perseeseen, niin kummalla teidän mielestä on sormi perseessä...? Alikessut on päälliköitä...
- sori vaan
alikessut on isompien poikien juoksupoikia, ei yhtään mitään muuta. tarpeeksi hönöjä että vielä itse luulevat itsestään jotain.
- MrJuha82vaansir
JOku ongelma on ku ollaa pakottamassa jo pakkotöihin.
Arvot ei oo kohdallaan.
Sit syrjitään vähemmistöjä, kehareita jne.
Jossain mättää Suomessa.
Armeija on suorastaan sukree systeemi.
Kohta ne varmaan leikkaa jo meijät kahtia ettemme pääse töihin tai emme vie liikaa rahaa valtiolta, ku meitä tuetaan LOLZ.
Mustaa huumoria loppuun.
Isäni harrasti mustaa huumoria sanoen;
heitetään pommi armeija-alueille, tuhotaan armeijat. - 1242f
Maanpuolustukselliset arvot ovat kohdallaan. Laiskat ja saamattomat sekä pelkurit ajattelevat armeijan vastenmielisenä. Itse kävin sen, olen alikersantti ja ylpeä siitä.
Teidänlaisenne kun olisivatkin olleet talvi ja jatkosodassa olisi suomi huomattavasti erillainen.
https://www.youtube.com/watch?v=WjhU3qyuU0c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748