Aviopari ottaa mieluiten ilmaiseksi . Väriltään mustan,lyhytkarvaisen, sisäsiistin kissanpennun rakastavaan ja hyvään kotiin tampereelle pohtolan alueelle :)
sisäkissaksi ja mielummin poikakissa.
Kissantarvikkeet saamme vasta helmikuussa hommattua joten ottaisimme kissan vastaan helmikuussa.
yhteydenotot : sannaseppala@gmail.com 041 493 0954
odottelemme innolla yhteyden ottoja :)
huom.emme voi noutaa kissaa mutta voimme maksaa pienet bensakulut kuten 5 euroa jos kuskaatte kissanpentua meille. :)
Hinta: 5
Yhteystiedot: 0414930954 sähköposti sannaseppala2@gmail.com
M: OTETAAN poikakissanpentu(musta) tampere
3
83
Vastaukset
- Miu Mau
Jos rahasta tekee noin tiukkaa, kannattaa harkita vielä kissan ottoa talouttanne rasittamaan.
- kissarakkaat
rahasta ei tee tiukkaa! mutta tässä kuussa rahat ovat varattu muuhun koska oli menoja hiukan enemmän kuin normaalisti, ja ensikuussa tulot on normaalit jolloin hankimme kissantarvikkeet, ja emme hae rotukissaa joka maksaa paljon ja tähän mennessä minulla on ollut 3 kissaa, ja jokaisesta olen hyvin huolehtinut.rahasta ei ole pulaa mitä lemmikkiin tulee.meillä ei ole autoa jolla noutaa kissaa.mutta meillä on rahaa huolehtia kissasta.tuo 5 euroa viittaa suunnilleen bensarahaan jonka maksan kissan kuljetuskesta luokseni, olen valmis myös noutamaan 100 euron kissan kky:ltä jos sinne ilmaantuu sellainen joka on meidän mieleen.eli älä tule sanomaan ettei ole varaa jos et tiedä :D eli etsintä jatkuu ja toivon asiallisia vastauksia jos jollain olisi meille ihana kisuli... :)
- kissarakkaat
edelleen kissa hakusessa :) voimme maksaa kissasta pienen korvauksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164