Heippa! Nyt yritetään saada tämänkin aiheen keskusteluja aktiivisemmiksi, jotta mahdollisimman moni saisi vastauksen kysymykseensä tai mielipiteeseensä. LAITTAKAA VIESTIÄ ETEENPÄIN! Nyt kaikki ympäri Suomea tänne niin kaikilla on hauskempaa :) Jos luitte tämän viestin niin kommentoikaa ihan mitä vaan tämän alle, jotta mahdollisimman moni näkisi tämän. KIITOS OSALLISTUMISESTANNE! :-)
KAIKKI LUKEKAA TÄMÄ! :)
HUOM HUOM ! :-)
5
144
Vastaukset
- Hihhii....
minä luin! (: mäki oon sitä mieltä et tän aiheen pitäs olla hiukkasen aktiivisempi c;
- Hei ihmiset hoi
Heippa! Nyt yritetään saada tämänkin aiheen keskusteluja aktiivisemmiksi, jotta mahdollisimman moni saisi vastauksen kysymykseensä tai mielipiteeseensä. LAITTAKAA VIESTIÄ ETEENPÄIN! Nyt kaikki ympäri Suomea tänne niin kaikilla on hauskempaa :) Jos luitte tämän viestin niin kommentoikaa ihan mitä vaan tämän alle, jotta mahdollisimman moni näkisi tämän. KIITOS OSALLISTUMISESTANNE! :-)
- samaamieltä
samaa mieltä
- Pullaponi
Mie luin
- kiki♥♡♥
KUKA ON TULOSSA KORPIKYLÄN 1. LEIRILLE?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076