Arvatkaa mikä on lempi nukkuma asentoni. Mikä on sun paras asentosi. Onko se
I . S . Y . A. TAI X .
Menen nyt nukkumaan
38
158
Vastaukset
- pötköttäjä
Minun lempiasentoni nukkuessa on pitkällään. Joskus kyllä nukun istuallaankin, mutta nyt tuolittomana tammikuuna yritän välttää sitä.
- Kylkikö
Siis että pilkkiminenkin käy.
- nukkuja kaunein
Lempiasento nukkuessa Nato-nukkumisasento ja oikealla kyljellä.
- Kylkikö
Eikös se Nato ole jonkinmoinen liitto, mistä nyt vähän kiistellään, kuuluako vai ei. Tai sukulainen, en haluaisi nukkua naton kanssa.
- sininen jäätelönpala
Nato-asento, oikealle puolelle käpertyneenä.
- Kylkikö
Vähän venytetystä ässästä pidän eniten, ja vasemmalla kyljellä. Kauniita unia.
- aamunvirkku ---
haluatko tietää ????
noooo sanon sitte , se on se ( lähetyssaarnaajan asento ) selällään jalatlevällään, on hyvä hengittää ja kaikki käy nopeesti ja pääsee nukkumaan, - RosaLiiin
Olisiko peräti X, olen huono arvailemaan.
Ei ole nyt lempi nukkuma-asentoa, milloin mikäkin, missä se uni kulloinkin tulla tupsahtaa. Taidankin tästä lähteä tarkkailemaan...mikä se mahtaa olla tänä yönä,
Hyviä unia, oman kullan kuvia, itse kullekin. Kyllä se on pikkuhoo, eli loikoilen kyljelläni, toinen jalka toisen yli heitettynä siten, että näytän tuolita tai pieneltä h-kirjaimelta.
Mistä nää nimet tulee ?niinku pikku hoo sun kohralla.
Jos meiän tuntema miesnikki nukkus samalla tavalla niin olisko se isohoo?
Vai iso hookana?
Eli ancelille tääpiikkiö kirjoitti:
Vai iso hookana?
Eli ancelille tääPiikkiö hyvä jo aloituksessa on kirjaimia nukkuma-asentojen malleina ja pikku anceli kertoo nukkuvansa pikkuhoomaisessa asennossa. Ei mitään yhteyttä rakkaáni nimimerkkiin, pelkkä ikävä sattuma.
Vain yksin minä tiedän missä asennossa kullanmuruaarteeni nukkuu eikä se tieto kuulu kelleen muille. Kun kohta kellahdan hänen viekkuunsa suloisen kuumaan lämpöön, asennot saattaa vaihtua tiuhaan. Roikkuu siitä kuinka aktiivisella tuulella armaani on, viettänyt tänäänkin täällä liikaa aikaa kun olen ollut poissa, käynyt kampaajalla plus ostoksilla, hurmaavan huikea pitsihörhelö nyt ylläni vaikka ei enää kauan. Tuolla hän jo huhuilee seksikkäästi mitä temppuja mielessään pyöriikään mä menen nyt.piikkiö kirjoitti:
Vai iso hookana?
Eli ancelille tääHei piikkiö, saitkin jo täydellisen ja kattavan vastauksen rasputialta, joten minun tarvitsee vain nyökytellä js sanoa, että noinhan se on.
Mikä kirjain silloin olisi kyseessä, kun nukun toisella kyljellä, sitä jäin miettimään.
Onko venäläisissä aakkosissa hoota nurinpäin?rasputia kirjoitti:
Piikkiö hyvä jo aloituksessa on kirjaimia nukkuma-asentojen malleina ja pikku anceli kertoo nukkuvansa pikkuhoomaisessa asennossa. Ei mitään yhteyttä rakkaáni nimimerkkiin, pelkkä ikävä sattuma.
Vain yksin minä tiedän missä asennossa kullanmuruaarteeni nukkuu eikä se tieto kuulu kelleen muille. Kun kohta kellahdan hänen viekkuunsa suloisen kuumaan lämpöön, asennot saattaa vaihtua tiuhaan. Roikkuu siitä kuinka aktiivisella tuulella armaani on, viettänyt tänäänkin täällä liikaa aikaa kun olen ollut poissa, käynyt kampaajalla plus ostoksilla, hurmaavan huikea pitsihörhelö nyt ylläni vaikka ei enää kauan. Tuolla hän jo huhuilee seksikkäästi mitä temppuja mielessään pyöriikään mä menen nyt.Rasputia miten mun mieleni välhyykään sinne sun tänne päällimmäisenä kuva iloisen rehevästä helmeilevän hapokkaasta naisesta.
Ei moni kykene kynnelle hyppäämään ,ainakin mun lainen vanha käppänä varoo visusti missään tilanteessa joutumasta vaikutusalueelle mis isot temmeltää.
Jos on epäsuhtainen pari niin kuin meilläkin niin ehtoisin on mietittävä tarkkaan mis asenos alkaa pötköttämään ,ei meinaan paljoa kääntyillä.
Yleensä olen littuskainen ii.
En oikeestaan kovinkaan kiinostunu olekkaan ukkojen uni asennoista.
En tiedä miten ensi-yönä nukun.
Minä just repesin!!
H.- kuuma yö edessä?
Kohta repeet lisää kun rasputia hyökkää kimppuusi. :D:D:D
- kärmy
kuuma yö edessä? kirjoitti:
Rasputia nimimerkin takana on kaikkien hyvin tuntema nainen ihanainen.
Tosin olen joskus nähnyt hänen oikean kuvansa. Friidu on pahasti lihonut ja tarvitsee laihdutuskuurin, kasvohoidon ja hiusten käsittelyn. - tota mä epäinkin
kärmy kirjoitti:
Tosin olen joskus nähnyt hänen oikean kuvansa. Friidu on pahasti lihonut ja tarvitsee laihdutuskuurin, kasvohoidon ja hiusten käsittelyn.:=))))
kärmy kirjoitti:
Tosin olen joskus nähnyt hänen oikean kuvansa. Friidu on pahasti lihonut ja tarvitsee laihdutuskuurin, kasvohoidon ja hiusten käsittelyn."kärmy"
No, tuskin yllätit montakaan kommentillasi.
Ainakaan vakinaisenpia 50-70
Ulko-näkö-kysymyksissä sinulla ei ole kylläkään kompetenssia.
Jokainen elämä jättää jälkensä, huononpikin.
Joten jätä ne väliin.
H.- nakrattaa ;-)
kuuma yö edessä? kirjoitti:
"hunksz"
HAH!
Taitaa löpösieni mennä littanaksi kun Rasputian alle jää.
(pssst oletteko molemmat miehiä?)
- mimmimummi*
Leveämpää sänkyä olen tässä vähän suunnitellut hankkia.....sitten voisi vaikka nukkua x-asennossa....ei vaan kyllä kylkiasento on se paras nukkumiselle....
- suosittelen
Kyllä siitä leveämmästäkin sängystä hyvin putoaa lattialle jos pyörähtää. Se nato-asento olisi siinä tapauksessa hyväksi.
Siis oikealla kyljellä, oikea jalka suorana vasen koukkuna sen päälle polvi patjalle. Oikea käsi ja olkapää oikealle puolen päätä vasen käsi rennosti vasemmalle. Pää on hyvä olla kasvot vasemmalle. Pysyy sängyssä ei putoile.- laidallinen
Jos on pelko sängystä putoamisesta, kannattanee hankkia laidallinen sänky.
Varsinkin pullukamman ihmisen on hankala kivuta takaisin sänkyyn, jos yöllä sattuu tipahtamaan, ja pikku jalka on tullut pipiksi. - lapin muija
vasemman polven alle tyyny....................muuten sama
- lapin muija
lapin muija kirjoitti:
vasemman polven alle tyyny....................muuten sama
siis samako nimim. suosittelen
- Nukun
peitto haarojen välissä
- tuunu
Nykyään on niitä kokovartalo tyynyjä. Hyviä pitkin ja poikin.
- Levottomat jalat
tuunu kirjoitti:
Nykyään on niitä kokovartalo tyynyjä. Hyviä pitkin ja poikin.
Natoasento on paras tai sitten vasemmalla kyljellä selkä kaarella. Joskus asennon löytäminen on vaikeaa kun levottomat jalat vaivaa.
- ja minä
ei polvet klonkkaa vastakkain ja ilma kiertää.
- ei laaksoa ei ...
Mikä se nato-asento on? Aloittaja ei puhunut siitä mitään. Mutta muuten olen sitä mieltä että nukun miten vaan mutten silmät selällään.
- ////
Kylkikanavointi, jonka ensiavussa toivottiin estävän potilaan tukehtumasta omaan oksennukseensa.
- Levottomat jalat
//// kirjoitti:
Kylkikanavointi, jonka ensiavussa toivottiin estävän potilaan tukehtumasta omaan oksennukseensa.
Joo, ja se on leikatulle selälle kokemuksen mukaan parhain. Ainakin minun selälle.
- Untuvaa
Mulla on halityyny kainalossa .
- pilkkijä
Matkustaessani nukun parhaiten istuessani (lentokone, juna, bussi ja auto). Se on aidosti mahdollista, kun sidot pään istuimen selkänojaan lepopannalla (löytyy netistä). Uni on syvää ja hyvää, kun kaulaa ei tarvitse lainkaan jännittää. Olin ennen pilkkijä, joka kaatuili ja notkui vieressä istujan päälle penkissä torkkuessaan. Kokeilkaa itse! Siitä alkaa matkustamisen uusi pisnesluokka turistipenkeissä.
- ent.siivoojaparka
Mistä te nukkuessa tiedätte, missä asennossa nukutte?
Onko teillä videokamera pyörimässä läpi yön? Vai onko teillä joku, joka kertoo sen teille?
Sen tiedän (jos aina muistan), mihin asentoon olen mennyt nukkumaan. Ihan eri asennossa aina herään. Mitä siinä välillä nukkuessa tapahtuu, niin siitä minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, ihan taju poissa. Kroppa valikoi oman asentonsa, tykkäsinpä siitä tai en.- siilimuori3
Laitappa joskus vaikka videokamera filmaamaan ja katso amulla nopeutettuna :).
- Viatonsivullinen
Nyt kyllä taidan nukahtaa, kyljelleni käyn ja herään, arvelen että
selällään köllötän. Kuntosali ja ruokailu teki tehtävänsä, en taistele vastaan, öitä..
- Taipuisa.kaveri
Oisko se 69?
- singlee-matkin
ihan singlenä silleen heterosti en uskalla kertoo kuka mä oon ettei se yks ketä ala epäillä et mä nukusin ihan homona tai heterona tai biinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266