Hei,
onko kukaan kokeillut Avenen Soothing Eye Contour -silmänympärysvoidetta atooppisille silmäluomille? Onko tuote toiminut? Millaisista oireista kärsit ja poistuivatko oireet?
Onko jostain muun merkkisestä silmänympärysvoiteesta ollut apua atooppisiin silmäluomiin?
Haluaisin löytää atoopikolle sopivan silmänympärysvoiteen, reseptivoiteiden "taukovoiteeksi" tai jopa korvaajaksi.
Kiitos!
Avene Soothing Eye Contour -voide ja atooppinen iho
Silmäluomille
2
2140
Vastaukset
- a--toopikko
hei .mitä käytät silmänympäryksiisi? olen myös atoopikko ja agualan -l saa minulla kutisemaan silmät.Nyt syksyn tullen iho on ruvennut kutisemaan yläluomista sekä toisen silmän alaluomeen tulee kans pieni ihottuma läntti.ostin tota avenen silmänympärysvoidetta mikä rauhoitti tosi kivasti silmiä, eikä ne enää kutise.Kuitenkin tuntuu että tuote aiheuttaa turvotusta silmäluomiin,vaikka yrittäisi kuinka vähän laittaa,tosin kai mulla on luonnostaankin pienet pussit ...
- sikosil
Eucerin. Auttoi minulle, ihan lotionia käytän ja olen niiiiin onnellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309