Kummallekkos puolelle menen?

Mitäs nyt?

Isojen vai pienten? Kun minulla on kääpiöpinseri ja saksanpaimenkoira? Vai laitanko kääpiöpinserini pienten puolelle ja saksanpaimenkoirani isojen puolelle, ja seistä kökötän aitojen välissä? aidalta toiselle on matkaa noin 5 metriä ja välissä on pusikkoa joten näkyvyys on huono enkä tällöin voi vahtia molempia samaan aikaan. Olen kerran ottanut saksanpaimenkoiran pienten puolelle mutta minulle on sanottu että pitää mennä toiselle puolelle. kerran otin kääpiöpinserin isojen puolelle, mutta jotkut isot koirat eivät osaa leikkiä nätisti pienten koirien kanssa. Minulla ei ole autoa ja puistolle kävelen koirien kanssa n. 3 km per suunta, joten en jaksaisi rampata edestakaisin hakemassa ensin toista koiraani ja sitten olla sen kanssa puistossa 1,5h mikä on yleensä normaali aikamme puistoilemassa ja tämän jälkeen viedä koira kotiin ja hakea toinen tilalle, siihenhän menisi koko päivä.

2

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommunikointi ok

Et ainakaan eri puolille jollei sinulla ole kaveria mukana joka menisi toisen koiran vahdiksi toiselle puolelle.

Voit mennä pienten puolelle jos kysyt ensin portilta sopiiko kaikille paikalla olijoille että tulette sisään ja omatoimisesti myös tarjoudut poistumaan jos sinne haluaa joku pienen koiran omistaja tulla joka ei halua että olette siellä.
      Voit mennä isojen puolelle kunhan varaudut siihen että kaikki isot koirat eivät muista kokoaan innostuessaan leikkimään ja pieni pakeneva koira voi laukausta isomman koiran saalisvietin. Taas kannattaa portilta ennen sisään menoa kysyä osaavatko puistossa olevat koirat leikkiä nätisti pienen kanssa ja jos ei niin ei kannata mennä.

Tavallisempaahan se on mielummin tuoda pieni isojen puolelle kuin toisinpäin. Itsekkin olen käynyt isojen puolella ison koiran ja pienen pennun kanssa, tottakai isompia koiria kiinnosti pieni kaveri kovin mutta kertaakaan meillä ei tullut ongelmia. Omistajat pitivät hyvin koiriaan silmällä ja komensivat jos meinasi leikki äityä liian rajuksi ja muutenkin isot osasivat aina jättää pennun rauhaan jos se hakeutui jonkun ihmisen jalkoihin.

• 1+1+1

Siis Saksari kuuluu isojen puolelle ja pinseri pienten mutta et voi jättää kumpaakaan vahtimatta omaan aitaansa joten ainoa ratkaisu on joko puistoilla kun puisto on tyhjä tai käytät koirat erikseen puistossa . Tähänkin varmaan varauduit kun eri tyyppiset koirat otit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe