kavereita vaiko eikö?

hieman jännittää

Sain parisen viikkoa sitten kaksi gerbiiliä. Eilen tapahtui kuitenkin hirveä onnettomuus ja toinen niistä kuoli. Menin eläinkauppaan josta pojat hankittiin ja ostin toiselle pojalle uuden kaverin. Saivat rauhassa eläinkaupassa pari tuntia ystävystyä ja kauppias sanoin että hyvin näyttää olevan asiat niillä eikä mitään tappeluita ollut ollut. Nyt kuitenkin täällä kotona gerbiilit ajavat toisiaan takaa silloin tällöin ja pelkään että yöllä niille syntyisi tappelu kun en ole näkemässä. Voinko luottaa että gerbiilini ovat sovussa vai kannattaako minun pelätä pahimpaa? Tarvin nyt teidän apua ja kuulla teidän kokemuksianne asiasta!:) Toivotaan kumminki että ovat sovussa.

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman jännittää

Vähän lisää edelliseen! Tämä uusi gerbiili rappaa kynsillään häkinnurkkia. Gerbiili kirjassa lukee että se tarkoittaa ettei gerbiileillä ole tarpeeksi aktiviteetteja mutta gerbiileilläni on kaikkea mitä kaksikerroksiseen häkki/terraarioon mahtuu! Olen hieman avuton mutta aamulla päivitän tilanteen taas! Laittakaapa tähän niitä mietteitänne asiasta:)

• Aksuz

En ole mikään paras näissä gerbiiliasioissa, mutta sanonpa nyt silti. Itselläni on kaksi uros gerbiiliä.

Miten gerbiilisi kuoli?
        Onko gerbiilisi uroksia?

Omat gerbiilinikin raaputtavat aina silloin tälläin nurkkia, kai niillä on vähän tylsää(?)

Onko jahtaaminen kokoaikaista vai vain silloin tällöin?
        Jos kokoaikaista niin saattaa olla kyse jo vakavammasta, mutta jos vain joskus jahtaavat se on luultavasti vain leikkiä.

• jospa kavereita?
        Aksuz kirjoitti:

En ole mikään paras näissä gerbiiliasioissa, mutta sanonpa nyt silti. Itselläni on kaksi uros gerbiiliä.

Miten gerbiilisi kuoli?
        Onko gerbiilisi uroksia?

Omat gerbiilinikin raaputtavat aina silloin tälläin nurkkia, kai niillä on vähän tylsää(?)

Onko jahtaaminen kokoaikaista vai vain silloin tällöin?
        Jos kokoaikaista niin saattaa olla kyse jo vakavammasta, mutta jos vain joskus jahtaavat se on luultavasti vain leikkiä.

kyllä kummatkin gerbiilit ovat uroksia ja yöksi ilmeisesti rauhottui tämä uusikin:) nukkuvat vierekkäin joten luulen että asia on ihan hoidossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe