Olen ymmärtänyt että painijat ovat varsin kunnollista sakkia verrattuna esimerkiksi uransa päättäneisiin nyrkkeilijöihin. Pertti Ukkola jne oikein mallikansalaisia. Hieman yllätyin törmätessäni tähän http://www.pohjalainen.fi/uutiset/poliisiuutiset/olympiavoittajalle-suuret-sakot-1.1013638 . Onkohan kyseessä yksittäinen tapaus vai sattuuko entisille painijoille useammin samanlaisia kohtaloita kuin mäkimiehille ja jääkiekkoilijoille? Mitä ajatuksia Salomäen tapaus on herättänyt painipiireissä? Ymmärtääkseni kaveri on kuitenkin yksi kovimmista painijoista kautta aikain, olisihan otsikot jos esim Teemu Selänne käyttäytyy 10v kuluttua samoin.
Painijat pahoinpitelijöinä
5
450
Vastaukset
- 123456789
Kyllä varmasti joka lajista löytyy tälläisiä henkilöitä. Ihan ihmisen luonteesta kiinni käykö tuollaisia tapauksia.
- Se on kiinni
myös asuinpaikasta, juntti on aina juntti vaikka kultaisi ja voissa paistaisi
nurmo on synkkä takahikiä - 123456789
Se on kiinni kirjoitti:
myös asuinpaikasta, juntti on aina juntti vaikka kultaisi ja voissa paistaisi
nurmo on synkkä takahikiäHyvä pointti!
- Esimerkkihenkilö
Jääkiekkoilijathan tappelevat harva se päivä, kun eivät saa reeneissään tapeltua riittävästi. Harrastavat vielä lajia, jossa laiton väkivalta on "koodistoa" (Tirsk,tirsk! Tuosta "koodiston" naurettavuudesta voisi kirjoittaa pitkät pätkät, mutta olkoon...).
Olihan Selännekin joskus pahoinpitelyotsikolla lehdessä, mutta juttu "sovittiin". Yksittäistapauksiahan nämä painijoiden keskuudessa ovat. Yleensä me olemme niin väsyneitä, ettei ylimääräinen matsaaminen enää innosta. - Tosielämää
Oliskohan joku mennyt kiusaamaan poikaa koulussa? Kun olin itse pieni, sain muutamalta vanhemmalta mulkulta turpiini melkein päivittäin. Olin silloin niin kiltti, etten käyttänyt väkivaltaa, koska isä kielsi sen.
Nyt vanhempana tiedän, missä raja menee, ja missä kohtaa kaveri pistetään pakettiin. Silmille hyppimistä tosin sattuu nykyisellä habituksella, ja elämänkokemuksella, erittäin harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032