Valkoisia näppyjä peräaukon suulla

epätietoinen87

Hei
Minulla on muutaman kuukauden ajan ollu peräaukon suulla oikealla puolella rykelmä valkeita pieniä näppylöitä. Ne muodostavat valkean peitteen noin sentti x sentin alueelle. Näpyt ovat hyvin pieniä, mutta selvästi kohollaan muusta ihosta.
Kävin lääkärissä ja minulta otettiin papa, joka oli normaali. Olen syönyt hiivalääkityksen, mutta sekään ei auttanut. Myös lääkärin määräämää sibicort voidetta olen käyttänyt. Minulla on lievä psori, eli yksi 20v muuttumattomana pysynyt läiskä niskassa, joka pysyy hoidolla kurissa. Vaikeaa kuvitella että psori voisi näin levitä yllättäen pakaravakoon, koska se tosiaan on ollut muuttumattomana jo 20v.
Onkohan muilla ollut samanlaista vaivaa tai sattuuko joku muuten vain tietämään mistä voisi olla kyse. Kiitän jo etukäteen avusta.

1

2105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinen87

Näköjään kukaan ei osaa auttaa. =( Olen muuten terve nainen ja harmittaa tosi paljon, kun lääkäri ei näköjään osannut tehdä oikeaa diagnoosia. Sattuuko joku tietämään, että onko mahdollista, että olisi pelkkiä ulkoisia kondyloomia, ilman sisäisiä oireita, niin että ne ulkoiset eivät papassa näkyisi.
      Tuntuu, että ei nämä valkeat näppylät muuta voi olla, mutta miten se ei papassa näkynyt? Onko kellään hyviä vinkkejä ulkoisten kondyloomien hoitoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1801
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1559
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1485
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1188
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1061
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1002
    Aihe