Kivekset ja miehen halukkuus

Tahtoisi tietää

Olenko väärässä jos sanon, että usein pienet kivekset tuovat mukanaan pienet halut ja toisinpäin. Jos sillä perusteella näkisi jo alkusuhteessa, et ajan kuluessa täytyy olla erikoisia virikkeitä, jos vielä haluaa kunnollisen seksielämän.

8

3236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

juu

• Pasi

tilanne saattaa olla jopa toisinpäin että pieni munainen ja pieni palleisella jomottaa useammin kun joutuu määrällä korvaamaan laadun.

• Lääkäri

Mitä pienemmät kivekset sitä parempi siittiö laatu.
      Isot kivekset on merkki siitä, että siittiöiden laatu on heikko. laatu on suhteutettu kokoon. Jos laatu on hyvää niin pienet kivekset riittävät hyvin. pieni määrä riittää saamaan raskaaksi kun laatu on hyvää.
      Isoissa laatu on huonoa ja siksi kivekset on isot, että sinne mahtuisi mahdollisimaan paljon. suurella määrällä spermaa sit iso kiveksiset saa naisen raskaaksi.

• rusinakassit

enpä kuule tiedä onko asia niinkään.yleensä kovat ja isot kivekset ovat miehisyyden ja viriilyden symboli ja niiden kantajaa pidetään erittäin hedelmällisenä. enkä sano tätä siksi että omistaisin isot munat, päinvastoin mulla on tosi pienet,vajaat 4cm pitkät eikä meikäläinen kyllä itteensä mieheks tälläsillä rusinoilla koe.

• Erkki

Itselläni on pieni mutta silti haluan prkl paljon.
      Nainenkin sanonut, että haluan paljon enemmän, kuin sen entiset joilla on ollut isompi, että se on ihan ihmisestä kiinni.

• Sanna

Ikävä kyllä, itse olen ainakin törmännyt täysin vastakkaiseen olioon: Värkkien koossa ei ollut kehumista, mutta halukkuutta löytyi sitäkin enemmän. Tosin siitä, oliko tuosta hommasta nyt sitten mitään iloa, voidaan olla montaa mieltä.

• eppu

Kun siltä saa vain neljästi vuodessa ja silloinkin kauhealla yrittämällä minuutin.

Minäkö syntinen jos katson himoiten muitten perään ?

• Ukko

Itselläni on hyvin pienet kivekset ja himot kuin kiimaisella orilla. Ei siis voi olla yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe