Kansa yhtenäiseksi

Minulla on mielessä kysymys, miten saataisiin kansa yhtenäiseksi. Kuten tiedetään, v.1918 sota jakaa suomalaisia ja minä haluaisin sen loppuvan. Minusta siihen on olemassa kolme vaihtoehtoa:

1) Kaikki tunnustavat, että kyseessä oli vapaussota maan vapauttamiseksi miehityksestä.

2) Jokainen on sitä mieltä, että kyseessä oli sorretun kansan nousu sortajia vastaan.

3) Unohdetaan sisällissodan muistomerkit ja lakkautetaan vapaussodan ja punakaartien perinneyhdistykset. Ammattiliitot lopettavat seppeleenlaskemisen punaisten haudoille vappupäivänä.

En oikein näe muita vaihtoetoja ongelman ratkaisulle.

5

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he he he

Onko Jurvan tarkkispieru perustamassa Hämeeseen ja Tampereelle punikki bunkkeria mielikuvituksellisten Saksan reissujen, tiskiveden, olemattomien nettifirmojen ja vessa gradujen voimalla.

• 20+10

"Kuten tiedetään, v.1918 sota jakaa suomalaisia"

1918 sota jakaa suomalaisia vain Suoli24 historia palstalla.

• totta puhut

Enemmistö tietää maanpettureiden ja ryssän perseennuolijoiden saaneen siinä väkevän opetuksen.

• 043

Aina löytyy kuitenkin ihmisiä jotka ovat eri mieltä jostakin asiasta. Suojeluskunnat voitaisiin perustaa uudelleen, vaikka eri nimelläkin ja siihen voisi liittyä sen jäseneksi kaikki vapaaehtoiset.

• näin on

Pari kysymystä, joihin kaipaisin tarkennusta.

1) Mihin tarvitaan yhtenäisyyttä juuri nyt, mikä on se ongelma miksi pitäisi saada aikaan suuri yhtenäisyys juuri nyt ????

2) Mikä on se ongelma, jonka haluat ratkaista ????

Yleensä asioissa edetään tarpeiden mukaan, jos ei ole tarvetta suuremmalle yhtenäisyydelle, niin miksi sellaista pitäisi luoda ????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe