Ostetaan vanhat rahat - seteleitä ja kolikoita, kokoelmia, rahoja, sota mitalit ja ristit, kunniamerkkejä, ruuvimerkkejä,
mitaleita ja ennen.
Suomi, Venäjä, Neuvostoliitto, Ruotsi ja muut.
Sekä muidenkin keräilyalojen kohteita.
Kaikki huomioidaan.
Reilu maksu.
Tarjoa sähköpostiin:
antiikki@suomi24.fi
M: Vanhat rahat, kunniamerkkejä, mitalit ja ennen
2
223
Vastaukset
- Roopeliini
Hei!
Mulla olisi vanha rahakasa. Olen sen suurinpiirtein luetteloinut, saat sen sähköpostina, jos haluat. Suomen rahoja ennen ja jälkeen itsenäisyyden, ruotsin ja venäjän rahoja. Muutamia kolikoita espanja , marokko, turkki, vanhoja 1/4-osashillinkejä jne
Myös löytyy varastosta sotarintamalla isäni tekemä silityslauta.
Vanha Seitsemän Veljestä, painopaikka Petroskoi 1934, Valtion kustannusliike Kirja.
traski9@luukku.com - Työn orja ollut
Mitä maksat: Lenin order, 30 g kultaa ja 3 g platinaa? Mukana hopeinen "Työn orjat, kaikki maan, yhteenliittykää" sekä kunniakirja molemmille.
Tarjoa tässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022