Ei niin hyvä, kuin olisi luullut vaikka palkintoja saikin.Katsoin sen viimeyönä suomi teksteillä.Näyttelijät suoriutui kyllä loistavasti, mutta juoni ei ollut kummosempi mitä perus tavaralta voi odottaa.Alkaa aiheet ja juonet loppumaan varmaan käsikirjoittajilta.
American Hustle
4
255
Vastaukset
- Hyihyi
Oli kyllä varsin heikko suoritus tämä leffa. Juoni niin nähty ja kerronta erittäin huono ja liian sekava. Paljon enemmän odotin. Ekstrapitkä miinus historian epäaidoimmille peruukeille.
- pekek
Vaikka sinänsä olen samaa mieltä edellisten kanssa, nykyisin tehdään niin huonoja elokuvia että American Hustle on suhteellisesti vähintään keskinkertainen. Koko elokuvan ajan minua vaivasi kuitenkin eniten se, että Amy Adams muistutti jatkuvasti nuorta Jane Fondaa. Itse asiassa en juurikaan enää muista mistä itse elokuvassa oli kysymys - vain tämä yhdennäköisyys Jane Fondan kanssa ja että kukaan muu ei näytä tätä huomanneen jäivät mieleen ( De Niro).
- Bbbbbbki
Aina noita mestariteoksia jaksetaan parjata.
Totuus on, että American Hustlen jokainen pääosa näyttelijä
suoriutui lähes moitteettomasti. Jeremy Rennerin hahmo,
pormestari, oli varsinkin ali-arvostettu. Hän näytteli hienosti
hyvää tarkoittavan, hiukan marttyroivan roolin ja oli rakastettava.
Jennifer Lawrencen hahmon sekoiluja oli viihdyttävä katsoa.
Varsinkin "tiede uuni" oli järjettömän hauska.
Ja mitä käsikirjoitukseen tulee, kyllä siitä sai hyvin selkoa, jos
vain ymmärtää tarpeeksi politiikasta ja maailman taloudesta yms.
Ei minusta ollut mitään vikaa.
Sen kyllä sanon O Russelin leffoista, että niitä
joko vihaa tai rakastaa. Ei ole keskitietä. Se on oma maailma.
Jos oot nähny Unelmien Pelikirjan, niin muistat, että sen hahmot on mielipuolija.
Ei kaikki mun kaveritkaan tykänny. - Veteranfan
Bbbbbbki kirjoitti:
Aina noita mestariteoksia jaksetaan parjata.
Totuus on, että American Hustlen jokainen pääosa näyttelijä
suoriutui lähes moitteettomasti. Jeremy Rennerin hahmo,
pormestari, oli varsinkin ali-arvostettu. Hän näytteli hienosti
hyvää tarkoittavan, hiukan marttyroivan roolin ja oli rakastettava.
Jennifer Lawrencen hahmon sekoiluja oli viihdyttävä katsoa.
Varsinkin "tiede uuni" oli järjettömän hauska.
Ja mitä käsikirjoitukseen tulee, kyllä siitä sai hyvin selkoa, jos
vain ymmärtää tarpeeksi politiikasta ja maailman taloudesta yms.
Ei minusta ollut mitään vikaa.
Sen kyllä sanon O Russelin leffoista, että niitä
joko vihaa tai rakastaa. Ei ole keskitietä. Se on oma maailma.
Jos oot nähny Unelmien Pelikirjan, niin muistat, että sen hahmot on mielipuolija.
Ei kaikki mun kaveritkaan tykänny.American Hustle elokuva olikin enemmän henkilöhahmoihin perustuva elokuva kuin kerronnalisesti sujuva elokuva.
David O. Russelin elokuvat ovat olleet näyttelijälähtöisiä elokuvia.
Ilman hyviä näyttelijäsuorituksia elokuvalta olisi pudonnut pohja alta.
Monimutkaiseen rahabisnes maailmaan sijoittuva elokuvaa oli kieltämättä hankala seurata,mutta sehän tarkoittanee toista katsomiskokemusta,jotta pääsee jyvälle elokuvan todelliseen sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707