Onko kellään ollut itsellään/läheisellään/tutulla aivovaltimon pullistuma eli aivoaneurysma? Lähinnä siis tarkoitan tapauksia, jossa löytynyt ennen kuin on puhjennut. Oliko minkälaisia oireita? Minkä ikäisenä löytyi? Miten hoidettiin (leikattiinko)? Ja miten mahdollinen leikkaus sujui?
Läheiselläni löydettiin aivoaneurysma sattumalta, ja siksi tällaista mietin.
Kiitos, jos jollakin on kokemuksia jaettavana! :)
aivovaltimon pullistuma (aivoaneurysma)
3
326
Vastaukset
- Liii
Löytyykö keneltäkään kokemusta?
- mies 50v
On ollut,löytyi sattumalöydöksenä.Ei ollut oireita,leikattiin,leikkaus meni hyvin ja toipuminen yllättävän nopeasti.Sairaslomaa 4 viikkoa,kaikki hyvin.
- onnekas!!!
Mulla oli aivoverenvuoto ja siinä yhteydessä löydettiin vielä toinen, vuotamaton aneurysma. Aivoverenvuoto oli viime syyskuussa. Joulukuussa koilattiin toinen aneurysma. Keskiviikkona menin sairaalaan, torstai-aamuna n.kahdeksan aikaan aloitettiin operaatio, heräsin 10.45, loppupäivän ja seuraavan yön vietin makuulla heräämössä?, seuraavana aamuna siirrettiin osastolle ja lauantaina olin alkuillasta takasi kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319