Mikä oli komisario Palmun erehdys? Elokuvasta se ei oikein tullut selville.
Komisario Palmu
5
144
Vastaukset
- P. Almu
Luultavasti hänen erehdyksensä oli se, että hän oli pysytellyt poikamiehenä. Elokuvaan Vodkaa, komisario Palmu mennessä hän on korjannut erehdyksensä.
- Ma(i)steri
Palmu tiesi syyllisen jo aiemmin, mutta antoi neiti Rygseckin jatkaa toimiaan ja Virran sählätä niin, että neiti Vannekin melkein menetti henkensä. Olisko tämä?
- Syvällistä.
Entä kuka Tuntemattoman sotilaan henkilöistä on se tuntematon sotilas?
- Syväristä
Tuntematon sotilas on kirjoittaja itse. Hän ei kerro omista toilailuistaan ja jää siten lukijalle tuntemattomaksi. Toisaalta hän on kirjan kannalta oleellinen hahmo, sillä ilman häntä kirjaa ei olisi.
- Velma
Mä en myöskään ole vielä tajunnut sitä Palmun erehdystä, vaikka kirja on luettu ja elokuva nähty. :D Kaverilla oli joku selitys, mutta se ei mennyt mulle jakeluun.
Tuntemattomasta sen verran, että eikö siellä ollut joku, joka ammuttiin tai vammautui ja oli vaan siinä yhdessä kohdassa? Mulla on joku hämärä muistikuva, että sellainen sotilas olisi ollut ja pidin sitä sitten itse tuntemattomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289