mulla on kamala sokerihimo ja toinen detox päivä menossa! :( miten voin välttyä siitä etten nappaa kaupasta matkaan suklaata? olen kuullut että raakasuklaa ja detox sopii yhteen PIENISSÄ MÄÄRIN muttei toki jatkuvasti.harrastan liikuntaa, äskenkin jumppaa 30 min.
saanko neuvoja miten hillitä itseään 20 pv ilman sokeria ja onko sokeri TOTAL out jos tahdon syödä kerran viikkoon pullan tms.? jos on total out niin en syö! :) mutta sit tartteisin pliis neuvoi et voin hillitä itteni kun mulla on toi kova himo näihin: suklaa, muffinit ja keksit (etenkin ne vitabreakvest keksit ja muut semmoset ns.terveyskeksit) :/ oon tottunut kerran viikkoon ottaa jotain noista.
entäs mun lemppari juoma VISSY.sopiiko detoxiin? tarkoitan maustamatonta? muitakin vinkkei otan vastaan.päätä särkee ja ei ole mikään kovin hyvin olo.
mut tartten tän detoxin..viimeks kun vedin kesän jälkeen repsahdin herkkuihin ja yhteen siideriin......kahdesti.....eikä tullut hyvä olo ja meni hukkaan koko kuuri.mulla detox draine 20 pv juoma pullo. toivon asiallisia ja hyviä vinkkejä :) kiitos.
detox päivä 2 ja kamala olo! :(
auttakaa?
0
251
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327