Asialliset kysymykset tervetulleita.
Sen verrna kerron itsestäni, että olen 24 vuotias, silti olen ollut alalla lähes 10 vuotta erilaisissa työtehtävissä, eri firmoissa ja yrittäjänäkin kolmatta vuotta.
Elokuvaa, musiikkivideoita, TV-ohjelmia ja mainoksia. Projekteja useita satoja takana ja satoja edessä --->
Elokuvaaja, media-alan nuori ammattilainen vastaa kysymyksiin.
3
146
Vastaukset
- alanvaihtaja1
Onko elokuva-alalla töitä? Onko järkeä hakea media-assistentti linjalle opiskelemaan? =D Mutsini on alanvaihtoa vastaan( opiskelen merenkulkua tällä hetkellä!) ja väittää ettei alalla ole töitä kun kuullut mukamas asiakkailta.
- Miesss24v.
Kyllä osaavalle tekijälle on aina töitä. Media-assistentti on vasta peruslinja, käy sitäkin mielellään kolme vuotinen linja tai vaikka kaksoistutkinto lukion kanssa. Kun olet ensin media-assistentiksi opiskellut, niin sitten vielä medianomin koulutus 4 vuotta.
Alkaa olemaan töitä. Media-assistenttia ei voi palkata kuin avustaviin tehtäviin niinkuin nimi jo sanoo, "assistent".
Enemmän saa töitä, jos on medianomi, en väheksy silti media-assistentti linjaa. Itse olen sen käynyt kolmivuotisena ja oli hyvä pohjakoulutus!
- aaaaaaa
Pääseekö lukiosta opiskelemaan suoraan medianomiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441