Löytyykö muita "kohtalotovereita?
Minulla alkoi syksyllä iho kutiamaan ja pian iholle ilmaantui näppyjä! Allergialääkkeet auttoi aluksi. Ei kauan! Sitten siirryttiinkin jo kortisooneihin. Ne auttavat. Mutta heti kun pitää taukoa ihottuma palaa!
Sain tässä kk sitten kovan allergisen reagtionkin. Kaulan alueelle nousi valtavia pakamia! Päivystyksessä laukesi suurella kortisooniannoksella, Sen jälkeen kortisonia nostettiin...kuuri luontoisesti. No sen loputtua taas kamalat paukamat!
Eli syön edelleen 20-30mg kortisonia päivittäin,että oireet pysyvät kurissa. Eri allergialääkkeitä kokeiltu,ei tehoa! Nyt odottelen aikaa ihotautipolille. Mutta stressiä lääkäri on epäillyt laukaisevaksi tekijäksi,ja sanoi,että saattaa kestää erittäinkin kauan tämä ihottuma. Maksakokeet jne on otettu! Kaikki kunnossa.
Kohta vaan ei tiedä onko tässä ensin muna vai kana! Olenko nyt niin stressaantunut tästä ihottumasta,vai johtuuko tämä ihottuma stressistä! Hermot menee !
Nokkosihottuma
muna vai kana
2
241
Vastaukset
- etsi.
Etsi allergisoiva ruoka-aine.
- vallu
Mä sain nokkosihottuman stressistä viime kesänä kun jonotin leikkaukseen, lääkäri määräs 3 x histamiinia/pvä ei oikeen vaikutusta, ruokavalion muutos ei apua, nyt kävin viikko sitten akupunktiossa ja näyttäs apu löytyvän, viikkoon en ole syönyt histamiinia ja eipä juuri ole kutinoitakaan ollut, suosittelen kokeilemaan, mulla eka kerta jo auttoi ja innolla odotan seuraavaa kertaa kun, tulokset jo nyt näin hyvät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309