naiseni kanssa kaukosuhde, tapaamme pari kolme kertaa kuukaudessa viikonloppuisin viis vuotta kestänyt ja molemmilla pitkä suhde takana , minä kerkesin olla pari vuotta vapailla markkinoilla kun tapasin nykyisen vastaeronneena . naiseni valitti alussa minun kontrolli tarvetta ja vähitellen se väheni ja nyt sitten ilmeni että naiseni exä on käynyt naiseni luona kun minä en ole paikalla , ja kun omilla välineillä olen saanut selville kuinka he halaavat ja suutelevat , tämä on kylläki toinen kerta kun olen saanut selville , eka kerta oli vain minuutin halaus ja suukko ,mutta tää toinen kerta olikin puolen tunnin pituinen joka tapahtu viikko sitten , että mitähän seuraavaksi ,,,, olemme kihloissa ja aikomus naimisiin menosta, rakastamme toisiamme ,,, kysyin onko exästä kuulunut mitään ku heillä sentään yhteisiä lapsia , niin ei ole kuulema kuullu hänestä mitään , ja kun minulla todiste materiaalia olis näyttää tiedän että valehtelee , tiedän että jos eroan hänestä tulen kaipaamaan mutta toisaalta miksi haikailla jos toisella on tunteita vielä vanhaan , uskoin hänen puheita ennen , hän on taitava puhuja ,
mikä neuvoksi ? keneen ottais ensimmäisenä yhteyden , naiseni exään vai hänen naiseen ?
kaukosuhde ja olenko laastari
minkä tien valitsen
2
321
Vastaukset
- kielioppi vituillaan
Ota ensimmäisenä yhteyttä äidinkielen opettajaasi.
- minkä tien valitsen
niin ,suomen kieli on vaikea oppia ,mutta tuo teksti ei ole pennuille tarkoitettu vaan sellaisille henkilöille jolla elämän kokemusta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076