Asiakas on aina oikeassa!
Hyvä palvelu on mielestäni se kun asiakkaana tulen paikalle (sama minne) niin minut otetaan huomioon ihmisenä ja annetaan sellaista palvelua mitä tarvitsen. Hyvään palveluun kuuluu myös ystävällinen käytös ja kohtelias puhe, eli kiitetään ja toivotetaan esim. ravintolassa hyvää ruokahalua ja poistuessani hyvää jatkoa jne.
Asiakaspalvelussa oleva tulisi aina muistaa että se on asiakas joka "maksaa hänen palkkansa" ja jos on palvellut asiakasta hyvin hän tulee uudestaan tai suosittelee paikkaa tuttavilleen.
Esim. kaupan kassalla hihnatyötä tekevää varmaan alkaa tympimään pitemmän päälle kun joutuu olla naama hymyssä kokoajan, siinä helposti unohtuu hyvät käytös tavat varsinkin jos on saanut huonoa palautetta asiakkaalta, aina ei muisteta edes tervehtiä. Silloin kannattaisi muistaa mikä kuuluu kassan työhön: 1)hyvä asiakaspalvelu, 2) kuka sen rahan sinne tuo: asiakas.
Asiakkaan olisi hyvä muistaa myös hyvä käytös niin palvelu pelaa molemmin puolin ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Monesti olen huomannut että jos asiakaspalvelija on tympeän oloinen, siihen auttaa pieni ystävällinen lause tai yleensäkin jotain positiivista sanottavaa, kyllä asenne ja ääni muutuu kellossa ja tulee hyvää palvelua.
Keskustele Soneran liittymistä ja palveluista.
Sonera.
1
150
Vastaukset
- Asiakas on
Sonera Sopiva Näppärä Plus Netti
200min 100pkl 7Mbit
Tuossa taitaa olla 10gt netti raja nimenomaan kun laitetaan plussalle eli nostetaan 7Mbits
Näin näyttää "Minun Sonera" sovellus puhelimessa, netissä tätä 10gt rajaa ei näy
VAIN 1gt
Mikä tässä on oikeaa tietoa?
1gt vai 10gt ??????? 17,40€/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239