Onko muut huomanneet, että laajakaistaan aiemmin kuulunut "ominaisuus" voida lähettää oliko 20kpl maksutonta nettiviestiä kuukaudessa on kaikessa hiljaisuudessa poistettu. Nyt siellä lukee, että edellyttää saunalahden puhelinliittymää. Jos on vain nettiyhteys saunalahden kautta niin ei onnistu.
nettiviestit
hastings
1
195
Vastaukset
Nettiviesteistä tosiaan on poistettu käytöstä mahdollisuus lähettää niitä numerosta 173601. Tämä on tehty siksi, että noista numeroista lähetetyistä viesteistä tuli sen verran sekaannusta ja mielipahaa, että se on nyt sitten historiaa.
Kiinteän laajakaistan omistajille tämä tarkoittaa sitä että nettiviestejä ei voi lähettää valitettavasti lainkaan.
Asiasta on toki laitettu pyyntöä eteenpäin, että saataisiin jokin muu ratkaisu tähän, mutta sen toteutumisesta ei tällä hetkellä ole tietoa.
Mikko / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009