Detria Arbutin , KOKEMUKSIA?

RiksuliRiigga

Itsellä siis jatkuvasti ollut ongelmia maksaläiskien kanssa ja erinäisiä voiteita ja lääkerasvoja on tullut kokeiltua. Rahatilanne tällä hetkellä sen verran heikko että haluaisin tietää käyttäjäkokemuksia tuosta Detria Arbutinista. Seerumi maksaa näköjään noin 50€ joten en kehtaa suoriltaan mennä sitä ostamaan.

Onko toiminut?
Mitä pitää ottaa käytössä huomioon?

Joku muu toimiva keino maksaläiskiin?

Kiitoksia vastauksista etukäteen :)

9

11367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvalakki

Kallista on mutta kyllä ainaki itellä toiminu. Iho muutenkin paremmassa kunnossa, ei esimerkiksi ole enää niin finninen iho.

• gxdfhyxydfytdyd
    • arpinaama

Minun käsittääkseni tuon ei kuuluisi edes vaikuttaa arpiin. Punoituksessa auttaa couperosaan mutta jos johtuu finneistä punotus ei se kai niihin auta? En oo varma. Itsellä lähti pieni läiskä pois ja naama ei enää ihan joka sauna käynnillä mene paloautonpunaiseksi moneksi tunniksi.

Jostaki luin että tota vanhaa tuotetta saa siksi halvalla nytten että se poistuu valikoimista. Jotaki parempaa tossa uudessa olettas siis olevan.

• Kallisssss

Hyvin toimii maksaläiskiin, muista en kyllä osaa sanoa. Kallista tosin.

• salla89st

Hei!

Itselläni ei kokemuksia Arbutinista. Raskauksien jälkeen minulla oli rinnoissa maksaläiskiä, jotka vaalensin pois 40% glykolihapolla. Kaksi käsittelykertaa riitti, ja maksaläiskät olivat hävinneet sen jälkeen 90%. En tiedä, onko tuo 40% pitoisuus liian kova kasvojen iholle. Mutta kroppaan se toimi. Suosittelen kokeilemaan. Tilasin täältä: activesolutions.mycashflow.fi

• milla86.

Miten tuo glykolihappo tehoaa? Itse sain viime raskauden aikana arbutinilla läiskät pois mutta 8kk päästä tulee seuraava muksu ja toivottavasti toimii sillonkin.

• eihappppoooo

Glykolihappo on happo, eli polttaa ihoa ja ilmeisesti samalla myös läiskiä. Itse en happoja laittaisi ainakaan naamaan.

• Tyääärr

Äiti kehu Arbutinia joskus, en muista kyllä oliko maksaläiskiin vai mihin.

• Anne

4kk.n käytön jälkeen nenän couperosa on hieman vaaleampi. Uutta tehokkaampaa versiota en ole kokeillut, en myöskään seerumia, vaan niillä vaaleilla etiketeillä olevat pv- ja yövoide.
        Onkohan uusi tehokkaampi Arbutin oikeasti parempi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe