Onko kenelläkään muulla kokemusta sellaisesta, että olet tilannut esim. kalliin kodinkoneen netistä luottokortilta, mutta veloitus on loppupeleissä epäonnistunut. Katevaraus on aluksi näkynyt, mutta itse veloitusta ei ole tapahtunut.
Ainoa, mitä verkkokauppa tarjoaa asian hoitamiseksi on laskun lähettäminen. Onko se oikein, kun kuitenkin mielestäni olen tehnyt sopimuksen luottokortilla maksamisesta? Vai onko moka luottokunnan? Eikö auta muu kuin purra hammasta ja maksaa koko roska kerralla?
Luottokorttimaksun epäonnistuminen verkkokaupassa
4
249
Vastaukset
- ölkölköl
Jos kerran maksu on epäonnistunut, miksei muka tilausta voi tehdä uudelleen?
- ottaapäähän
En muistanut mainita, että itse tuotekin on toimitettu perille aikapäiviä sitten. Ilmeisesti ei sitten teknisesti ole mahdollista syöttää järjestelmään uutta tilausta siten, ettei tuotetta enää toimitettaisi.
Tokihan voin nostaa luotolta rahaa tilille, mutta siinä taitaa olla suuremmat kulut = lisävahinkoa minulle. - lkljlkjlkj
No eipä kyseisessä verkkokaupassa maksunvalvonta sitten näytä toimivan, kun tavaran laittavat matkaan, vaikkei maksua ole tullutkaan.
- ottaapäähän
Pitkällisen väännön jälkeen tulevat kotiinkuljetuksen verran vastaan. Mielestäni vastaantulon olisi pitänyt tulla jo parin viestin jälkeen, kun hoksasivat kysymyksessä olleen oman virheensä eikä "järjestelmävirheen". Mutta hyvä näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229