tietääkö kukaan minne tuo tiellä keltaisella kovaäänisellä viritetyllä mopolla keuliva poika on kadonnut kun ei oo näkyny. toivottavasti ei oo kuollu on meno sellasta et ihme vaikkaoliskin niin käynyt
minne on kadonnut keltaisella mopolla hurjasteleva poika?
8
282
Vastaukset
- En tiedä
Onko sulla ikävä vai, kun sitä kyselet. Itse olet ensimmäisten joukossa huutamassa poliisia ja vihdin uutisiin kirjoittamassa kuinka mopopojat rällää ja kaasuttelee. Katso lämpömittaria onko pakkasta? Ei kai kukaan järkevä näillä pakkasilla ajele ja rällää. Tuliko selväksi saatanan kerrostalo kyylä.
- aloittaja moposta
Ajattelin että en ole nähnyt kesälläkään
- Barbabababab
Ei keuli liukkaalla. Sutiminen ja keuliminen yhtäaikaisesti on hankalaa. =( Ootappa vaan kun kevät koittaa, niin saat taas silmänruokaa johon luoda ihailevia katseita on varmasti moni täyttänyt 15kevääksi ja saadaan pari keulivaa mopoa lisää. Se on ihan oikein. Poikien kuuluukin ajaa mopoilla turha se on mummojen kitistä.
- keuliikeulii
Hyvä pojat vauhtia lisää jarrut on vauhdin surma.
- K18
Oiskohan tullu miehen ikään ja ostanu auton...
- sitäpäsitä
Niin on tullu miehen ikään. Miehet on ikuisia lapsia, sano mun sanoneeni.
- kohta kovempaa...
Täällähän minä. En oo kuollut. Mopo myytiin ja talven olen virittänyt uutta kevariani(125cc). On´tehoänkkärit ja kyllä keulii. Kesällä näkyykin sitten punainen peli keulimassa satasen vauhdissa. Hyvä fiilis kun kevät tulee...
- shami
Se keltainen meni reilusti yli 100
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096