Sisäisessä kaaoksessani
muistan sinut
tuulena
- auringonlaskuna
joka sisältää kaikki värit
jokaisessa horisontissa
näen katseesi
levollisena kutsuvan
rakkaalle rannallesi
missä meri hyväilee hiekkaa
ottaen kallion syleilyynsä
ja minä lähestyn sinua kaikilla
aisteillani
Rakas rantasi
14
138
Vastaukset
- -darklady'
Liona! Wau....
Iski kuin aalto rantaan;)- Liona2
Kiva jos iski.
Kiitos darklady!
Hieno :) aistikas ja rauhaisa.
- Liona2
Kiitos sinullekkin!
- rygseck
Nyt meni tää akka ihan sanattomaksi !
Siitä on pitkä aika kun olen lukenut tämmöistä kauneutta !- Liona2
Et aivan sanattomaksi mennyt kun pystyit kommentoimaan. Lämmin kiitos siitä:)!
Eri aisteissa horisonttikin näkyy erilaisina väreinä - auringon noustessa kuin laskiessa - että tunteidenpalot liekehtivät kehossa sisäisinä tulimerinä kohden vastarannan kallion seinämiä ; syleissä kosketuksien lämmöt.
Näin minä tulkitsen vapaasti runosi lämpimät aallot : Hyvää jo alkanutta Vuotta 2014 !- Liona2
Kiitos dolan kauniista vastauksestasi!
- kuukauden_mus
Kaunista runokieltä... johon "sisäinen kaaos" tuo särmää, elämänkarheutta... ettei lopputulos ole liian vaaleanpunainen. Todellisuudessa asia toki on niin, että niiltä kaaoksilta mieluusti vältyttäisiin, itse kukin. Tuskin kukaan meistä haluaa joutua elämän kipuihin ja ristiriitoihin vain siksi, että saisi aikaiseksi puhuttelevaa runoa. Mutta kun niihin kipuihin joudutaan, niin miksi sitten ei käyttäisi niiden synnyttämiä tuntoja runonkin aiheena, parhaimmillaan loistavin lopputuloksin... Eikä ainoastaan runous. Joskus elämän ristiriidat tuottaa tarpeellista myös IRL (in real life): itsetuntemusta, sisäistä kasvua, empatiaa... Kunhan ensin välttää itsesäälin, katkeruuden ja kostonhimon karikot... Pitkälle rönsyilee palautteeni... Takaisin runoon: runon alun ja lopun väliin jännittyy täyteläinen, mieltä hivelevä kuva, jossa meri ja auringonlasku hienosti toimii vahvojen tunteiden metaforana. Aistivoimainen kokonaisuus.
- Liona2
Useimmat ihmiset kai kokevat toisinaan sisäisen kaaoksen olematta silti
katkeria tai kostonhimoisia.
Kiitos hienoista sanoistasi kuukauden_mus!
- alma.p
Voi miten seesteistä runoutta. Tykkäsin!
- Liona2
alma.p kiitos sinullekkin palautteesta!
- Cee...
Tämä runo on täynnä sitä runokieltä, jota runoissasi olen aina ihaillut.
Kaunista, kuvailevaa ja herkkää tunnelman luovaa sanaleikkiä, joka avautuu, kuin kesäinen kukka aurinkoiseen päivään.
Runon elävä ja vapautunut kieliasu kertoo luovuuden vapaasta esiinnoususta. Tälläiset runot syntyvät runoilijan sielussa, jossakin syvällä suojassa kaiklta pahoilta voimilta ja siksi nämä runot syntyvät vahvoina ja elävinä, täynnä kauneutta ja elinvoimaa.
Nämä runot syntyvät luomaan iloa ja kauniita mielikuvia lukojoidensa mieliin.
Runo, joka henkii jokaisessa tavussaan sitä herkkyyttä ja kauneutta, jota aina runoissasi olen etsinyt ja ihaillut ja nyt olet onnistunut rakentamaan runoosi kokonaisuuden, jota ihaillen ja ihastellen luen. Yhä vain uudelleen ja uudelleen.
Ilolla myös havaitsen sinun runojesi löytäneen toisenkin henkilön, jonka ajatukset myötäilevät omiani.
Usein olen verrannut runojasi maalauksiin, ja niin teen omassa mielessäni tämänkin runon kohdalla. Luon mieleeni kauniita kuvia, joiden esiin kirjoittamista en näe kommentissani tarpeelliseksi.
Runosi säihkyy kauniina helmenä ja ihailen hiljaa sen lumoavaa hehkua.
Kiitos erittäin herkästä ja kauniista runostasi
Ceero- Liona2
Ceero vastauksesi sisältää niin paljon kauniita lauseita että menen
aivan sanattomaksi siksi en osaa muutakaan sanoa kuin: kiitos Ceero!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854