Tässä tarkemmin: sähköpostiosoitteeni on saintvalentinus@gmail.com ja etsin 20-35 vuotiaista seuraa, olen 24, saa olla minua vanhempi, saa lähettää meiliä, vastaan aina, olen itse uusimaalta Lopen läheltä, voit olla sieltä tai muualta. Filosofiaa ajatelleita? En vaadi sellaista mutta muodostan kantoja eri asioihin, seuraan vihreitä, otan vegaanisen kannan (let's face it - heitä täytyy olla), pyrinkö minä tällä vaikuttamaan muihin? Valintasi on henkilökohtaisia, mutta tiedostan vaihtoehtoja. Ydinvoimassa en näe toivoa. Kiistanalaiset aiheet on mielessä. Minun täytyy kouluttaa itseäni. Musiikkini valitsen hyvin, radiota voisi kuunnella. Okkulttinen henkisyys mielessä. Olen ollut sähköhoidossa ja diagnosoitu psykoosi.
Tässä jotain esimerkkejä. Pyrin rikkomaan sovinnaisuuden. Miellän itseni idealistina.
Saint Valentinus etsii mielenterveydellistä keskusteluseuraa
4
196
Vastaukset
Nyt sinne meiliin ei enää pääse, teen uuden vielä, mutta tähän ketjuun voi kommentoida.
- vihko.
Tein nyt meilin studentvalentinus@gmail.com
- vilijauskis
Niin että totaalisesti kajahtanut, surrealistinen pöljä.
- yrtfuhjty
Luetko paljon, onko ns. sivistyneitä mielipiteitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164