https://www.facebook.com/pages/Matkalaukku-Rakastaja/14176957851

https://www.facebook

2

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkö

Haluan nähdä tämän sivuston vai joko se on poistettu...myöhästyinkö katselusta

• Matkalaukkurakastaja

Herra XXX oikeasti M on khyl ihan törkeen hyvännäkönen. Eipä oo kukaan muu ainakaan vielä ykköspaikkaa lunastanut mun "TOP 5 Hyvännäkösimmät miehet of all time" -listalta. :) Aiemmissa kommenteissa Mä:stä.

Mä en oo nähny mun elämän aikana yhtäkää kuvaa, missä M olis näyttäny "huonolta". (Kuvankäsittelyohjelmilla muokatut kuvat on sitten ihan eri asiaa.) Se on aika harvinaista sinänsä.(Tuskin herran kuvia on shopattu), Nyt siis tarkoitan sitä, että esim. alhaalta kuvattunakin näyttää ihan normaalilta. :D Ne Fb kuvatkin ..oikean filmitähden luokkaa ...Räkäsestä Porista ,jesus sentään.

He kaikki uskovat olleensa miehelle se ainoa oikea..
      Mies on näille naisille hurmaava, mahtava rakastaja, ymmärtävä, palvova, hyvä keskustelija, arvostaa heitä (!!!) jne. Näin he kaikki ovat lulleet. Tosin väärin sanoa kaikki, sillä kaikkia en tule tietämään, tietenkään.
      Ja, nämä naiset ovat uskoneet kaiken eivätkä tienneet, että heitä oli yhtäaikaa kerrankin 12.
      Miehen narsistinen persoonallisuushäriö, johon liittyy vahvasti Don Juanismi, on yllättänyt minut täysin. Jos nuo manipuloinnin, valehtelun, teeskentelyn ja sosiaalisen älykkyyden (jonka avulla hän manipuloi, syyllistää jne) taidot voisi kääntää "postiiviseksi" hän olisi Mestari.

Mutta Ei...Psyykkinen sairaus muuttaa ihmisen ajatuksia ja tapaa elää. Usein sairas henkilö ei itse ymmärrä olevansa sairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe