Nuoruuden ihmissuhteet vaikuttavat koko loppuelämään

Persona non grata..

3

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keski-iän kuolema

No, eipähän täydy mun kuolla jossain sairaalassa dementoituneena vanhuksena! Mielummin lähden tästä maailmasta keski-ikäisenä!

• kokkolan horo

Näin se on, nuoruuden ensimmäinen rakkaus säilyy ja kummittelee koko loppu elämän.
      Sitä kun puolustuskyvytön sydän ajaa miinaan arvaamatta niin se repii kaikki palasiksi eikä vaurioita korjata koskaan.
      Nuorille vielä rakkautta kokemattomille suosittelen vahvaa harkintaa kaikkeen mikä liittyy ihmissuhteisiin, muistakaa ettei ne vastapuolen liirum laarum rakkauden puheet ja tunteiden osoitukset useinkaan ole aitoja, niillä pyritään ainoastaan testaamaan onnistuuko valloitus kunnolla jolla saadaan itsetuntoa nostettua eikä aikaakaan kun jännitys häviää, häviää myös tyttönen (tai poikanen) jättäen riutuvan särkyneen sydämen oman onnensa nojaan.
      Tässä piilee suuri totuus, ken sen ymmärtää säästyy monelta harmilta loppu elämässään.
      rakastaa voi, rakastella voi muttei rakastua ennen kuin on sata prossaa varma toisen tunteista.

• nuorten toivelista

Nollatutkimus.

Jos olet 20v iässä hylännyt toisen syystä joka on vale, niin kyllä kyseenalaistat oikeutesi jatkossa saada uutta vastaavaa tilaisuutta toiselta vastaavanlaiselta ihmiseltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe