Olenko ainoa ihminen maailmassa, joka inhoaa matkustamista? Tunnen itseni kummajaiseksi. Kaikki puhuvat ihanista matkoistaa. Minua ajatuskin puistattaa . Olen nuorempana matkustellut ja saanut jotain ikäviä kokemuksia. Yleensä iskee aina jokin sairauskin. Inhoan myös lentoasemia, ihmismassoja, hotelleja. Auttaisiko terapia vai mitä teen. Haluaisin kuitenkin vielä jossain käydä ja pulahtaa siniseen mereen.
Miksi inhoan matkustamista?
3
604
Vastaukset
- Kulkukoira
Kun huomaat sen tosiasian, että eläminen on samanlaista aivan riippumatta siitä mitä ikkunasta näkyy, olet jo päässyt pitkälle. Tuskin siihen mitään terapiaa tarvitset, jutustelu kokeneempien matkustajien kanssa on terveellisempää. Senkun otat ja varaat seuraavan matkasi, kiität kuitenkin itseäsi jälkikäteen.
- biletler
Matkailuun kuuluu ikäviä asioita, kuten lentoasemat ja lentäminen. Ne ei kauaa vie loma-aikaa. Matkalla voi asua muuallakin kuin hotellissa eikä hotellissakaan tarvii olla kuin tovi nukkumisen lisäksi. Mutta jos ei tykkää niin saahan sitä kotonakin olla.
- Anonyymi
Et ole ainoa matkustamista inhoava. Minulla on vakava perinnöllinen sydänsairaus, minkä vuoksi vältän matkustamista. Pelkkä ajatuskin ruuhkaisista lentokentistä ja äänekkäistä turistilaumoista saa minut huonovointiseksi. Ymmärrän toki ihmisiä, joille matkustaminen on rakas harrastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106