Moi,
mulla on sellane ongelma, kun tuo habon sisäänkirjautumis järjestelmä on muuttunut, nii minne voin ottaa yhteyttä, et saisin vanhan hahmoni takaisin?
Hahmo on siis olemassa habossa huoneineen edelleen, ainut et en pääse kirjautuu sillä sisään, kun en muista todellakaan sähköpostia millä loin/mikä on voimassa tällä hahmolla.
Sillon ku aikoinaan kirjauduttii viel salasanalla...
Kuinka päästä habboon vanhalla hahmolla?
sitso
5
5468
Vastaukset
- Onappu
Mun mielest tää uus juttu on iha täyttä paskaa mut sun kannattaa muistella vähä et minkä sähköpostin laitoit mul oli sama ongelma kunnes muistin sen.. :)
- tietäjä!!
Ota tonne yhteyttä: https://help.habbo.fi/anonymous_requests/new
- Anonyymi
Tahtoisin kuulla selviskö tää jotenki, itellä sama ongelma tällähetkellä 😅
- Anonyymi
Aika mahdoton homma moinen. Nimittäin kokeltu on ja ei saatu hahmoa palautettua. Lisäksi Habbo on alkanut poistamaan vanhoja hahmoja joilla ei ole käyty muutamaan vuoteen.
- Anonyymi
Sama homma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813