Joo elikkä oon miettiny lähteväni tonne New Yorkkiin EF:n kielimatkalle ja mietin että onko kaikki siellä jotain vittu 10v? Oon ite 17 ja vika asia mihin haluan vanhempieni rahojen menevän on että minä vietän 3 viikkoa joidenkin 10 vuotiaiden kersojen kanssa. Vasdadgaa nobeesdi
EF matkat NYkiin
5
156
Vastaukset
- hohohi
Jos kadsoisid EF:d edusivuja diin huomaisid, eddä oled 14-18 vuodiaiden ryhmäddä.
Saa myös itse järkeillä, että kuka laittaisi 10 vuotiaita 17 vuotiaiden kanssa samaan ryhmään, kun taitaa tuo kielitaito yleistäen olla kuitenkin hieman eri tasolla. - myssyis
Juu toki, mutta kyllä nuo 14-v. lasketaan vielä sinne 10 vuotiaiden joukkoon, en siis millään pahalla halua sanoa. Mudda giidos diedosda D:
- Grow up dude
Käytöksesi perusteella olet juuri niin kakara, että sopisit täydellisesti uhmaikäisten ryhmään. Toivottavasti aikuistut edes vähän matkallasi, ja alat käyttäytyä niin kuin ikäistesi pitäisi.
- myssyis
En siis millään pahalla halunnut sanoa tai loukata ketään. En ole mikään kokenut suomi24-kirjoittaja joten valitsin sanani hieman väärin, mutta kuitenkin olen mielestäni henkisesti ikäisteni tasoa!
- hohohi
No eihän sun niiden 14 vuotiaiden kanssa siellä tarvitse oleskella :D Ole oman ikästes kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239