Minulla on suuria muutoksia elämässä menossa, eli ero vajaa vuosi sitten, nyt kihalutuminen uuden puolison kanssa, asunto ostettu ja remontti menossa, kissastani piti luopua puolison allergian takia ja kaikesta noista on tullut stressiä ja vähän ahdistustakin ja tuntuu että koko ajan on mielessä asiat mitä pitää tehdä ja sellanen ahdistaa mua ja tuntuu että koko ajan on jännittynyt olo ja nyt ku käytiin pankissa asuntolaina asioiden takia niin sinne menokin jänitti mua ihan hulluna ja sydän hakkas hullun lailla. ja nyt aamulla heräsin ja syke oli korkea ja oli sellainen paniikin omainen tunne, ja kun nousin ylös sängystä niin sydän vaan hakkas ja oli vaikeeta rentoutua ja rauhoittua. Lähinnä kysyn noista sydämmen tykytyksistä, että sopiiko stressin tai paniikki hommien oireisiin, eli vaikka yrittää rauhoittaa sykettä niin se on hankalaa. sydän on tutkittu aikasemmin, eli siellä ei pitäis olla vikaa.
Kuuluuko stressiin
mattisss
3
151
Vastaukset
- Mattisss
Ja on sellanen jatkuva vapina ja palelu päällä.
- zt65
googla ahdistushäiriö, mulla on sama
- mattisss
Onko sulla tuollasta tykytystä? Millasia muita oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032