Paras alue majoittua

jennikka1

Mikä olisi paras alue majoittua Berliinissä? Ei kaikista kallein, mutta sellainen josta olisi hyvä liikenneyhteydet ja kuitenkin nähtävää. Onpas vaikeasti selitetty, mielipiteitä kaivataan..

4

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spandau ballet

Metro lähellä... jonkin sopivan reitin varrella. Berliinin metron vaihtoyhteydet eivät ole kaikille linjoille parhaimmasta päästä.
      Itse oltiin Bülowstrassen metroaseman vieressä, jossa pari hotellia järkihinnoilla eikä aamupalat ole hinnoiteltu tappiin. Aivan vieressä ei ole mitään nähtävää, parin metroaseman päässä on Tekniikan museo ja toiseen suuntaan (Länsipuolen) eläintarha ja hieman pidemmällä Berlin Story Center ja bunkkeri. Länsipuolen kaupat myös vähän matkan päässä. Sekä S-bahn asema, josta pääsee Potsdamiin suoraan.

Museot ovat pääosin toisella puolella keskustaa, Museum Inselille ei oikein pääse suoraan Metrolla, aina joutuu kävelemään jonkin verran.
      TV-tornille pääsee suoraan. Itäpuolen eläintarhaan ja Stasi-museoon on suora vaihtoyhteys ja niihin pääsee metrolla viereen.

Jos haluaa Elstaliin Berlin Outlettiin, niin sinne meno päärautatieaseman kautta.

• mä majoitun täällä

Hotellimajoitustako suunnittelit vaiko vuokraisit joltain yksityiseltä asunnon?

Minun mielestäni hotellimajoitukseen sopisi alue Charlottenburg-Wilmersdorf. Tegelin lentokentälle on n. 20 minuutin matka suoralla bussiyhteydellä. Löytyy myös U-Bahn ja juna-asema. Ostoskatu Kurfürstendamm on kävely- tai bussimatkan päässä.

• Matkamies maan

LINDEMANN'S Hotel

Potsdamer Straße 171, 10783 Berlin

Olen useamman kerran majoittunut ylläolevaan hotelliin, kun olen ollut omalla autolla liikkeellä, siellä on hyvä vartioitu parkkialue sekä rauhalliset ja siistit huoneet, aamupala on myös hintansa väärti.
        Metro ihan vieressä, Bülowstrassen

• Anna-Anna

Olimme hyvin tyytyväisiä majapaikkamme sijaintiin. Lähin metroasema oli Spichernstrasse. Siitä Kürfurstendammille tai Tiergarteniin päin sijainti olisi juuri sitä, mikä meille sopi. Zoologische Garten on liikenteen solmukohta, jonne pääsee suoraan bussilla lentokentältä, junia ja metro lähtee sieltä hyvin, ja minusta erityisesti bussilinja 200 on erittäin kätevä länsi-itä -yhteys. Kulkee muutaman minuutin välein ja ohittaa paljon olennaisia nähtävyyksiä. Tiergartenin pohjoislaitaa kulkee bussi 100 ja näiden molempien päätepysäkki on Zoologische Garten. Tuolla Wilmersdorfin alueella asut rauhallisesti, mutta ostospaikat ovat lähellä ja liikenneyhteydet hyvät. Jos haluat vilkkaampia öitä, löydät ehkä majapaikkasi ennemmin jostain Mitten hotellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe