Onko muita jonka vatsa ei toimi ilman laksatiiveja? Olen tuhonnut vatsan toimintani kokonaan käyttämällä laksatiiveja. Onko muita kohtalo tovereita?
Vatsan toiminta
4
279
Vastaukset
- kokemustaon
lopeta laksat. Se on helvettiä, mutta pikkuhiljaa se vatsa lähtee siitä toimimaan
- ex-b.
Joo lopeta laksatiivit, suolihuuhtelut ym. Mulla onnistui, mutta se oli ihan kauheeta alkuun, maha turpoaa ja vatsa ei toimi päiviin... Sit tulee tietty se, että apua lihon ja maha on iso, mutta kun selviää siitä ja syö pellavansiemenlimaa ja kaurapuuroa ym, suolisto voi parantua. Mut tää ois ehkä helpompi tehä, jos ois lomalla ja sais olla rauhassa. Mä olin ärtyisäkin ja ois hyvä olla mahdollisuus ulkoilla ja hieroa vatsaa ja levätä. Hyväksyy, että on paha olla, tukkonen ja ahdistunut ja antaa elimistölleen luvan olla toipilas. Mä mietin, että nyt mun raukkaparka rääkätty elimistö korjaa itteään ja löysin eri asenteen kehooni, semmosen rakastavan ja vähän säälinkin, mitä oon itelleni tehnyt..
- laksoistapääseeeroon
hei, täällä entinen laksatiivejensuurkuluttuja (2 vuotta meni laksoilla).
viimein lopetin sen, ensin vähensin, ja sitten lopetin. tuli tukkoinen olo, erittäin
turvonnut ja muutenkin tukala, mutta LUUMUT AUTTAA. ostakaa tuoreita tai
kuivattuja luumuja, mulla kun söin esim neljä luumua niin toimi ihan hyvin.
nykyään ostan aina pari kertaa viikossa luumuja, mutta muuten toimii nykyisin
normaalisti vatsa. ja laksat lopetin siis noin neljä kuukautta sitten.
ei kannata jatkaa niillä, pilaatte lopullisesti suolentoimintanne :(- hsmdoi
Itse sorruin pitkästä aikaa laksatiiveihin. Vatsa on toiminut jotenkuten ilman.
En ottanut kun annoksen mukaan ja järkyttävä ripuli ja vatsankouristukset: ( En tajua, miten olen joskus voinut ottaa yliannostuksenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728